Nieuwe aanwinst

09-09-2012 12:11 35 berichten
Wij hebben een nieuw poesje... Nog heeeeeeeel klein en we mochten haar gisteren meenemen. Nu wordt spelen en de kamer verkennen afgewisseld met tegen m'n zij aan liggen slapen, want zo'n kleintje is natuurlijk snel moe van al die nieuwe indrukken.

Spint als 3 volwassen katten. Ze is zooo schattig en helemaal niet bang en valt alles wat beweegt aan als een echte kleine tijger.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Ik ben niet echt een kattenliefhebster maar van een kitten smelt ik toch wel altijd, ze zijn zo schattig
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Zo schattig zo'n kleintje, geniet ervan!
Dankjewel! Ja kittens zijn echt de liefste beestjes ter wereld!
Schattig he zo'n kleintje.

Ik geef maar alsvast een positieve reactie want straks komt het gekat ( pun intended) dat je een oudje uit het asiel had moeten nemen .
Wat lief!! Veel plezier ermee.
@ Starshine: misschien moet ik dan de OP veranderen en vertellen dat we bij m'n moeder en bij m'n schoonvader thuis asielkatten hebben. Maar we wilden hier gewoon een kleintje, kijken hoe dat is
Oh heerlijk! Geniet er van die van mij zijn inmiddels 4 maar denken soms dat ze nog net zo klein zijn als 4 jaar geleden
quote:Starshine schreef op 09 september 2012 @ 12:15:

Schattig he zo'n kleintje.

Ik geef maar alsvast een positieve reactie want straks komt het gekat ( pun intended) dat je een oudje uit het asiel had moeten nemen .

En de jonkies moet je laten zitten in een asiel?

Zuur gezeur als mensen dat doen.
aaaaah, jonge katjes zijn zoooooo lief.

Kunnen ze nou niet eens een kattenras fokken waarbij de volwassen dieren klein en pluizig blijven?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
LIEFF!! wil er ook graag eentje, maar kan niet in mijn huidige huis. Ooit neem ik er ook 1 :-). Geniet ervan, die ukkies zijn zoooo lief!!! Neem er maar veel foto's van, ze groeien hard!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Pffff, nu weten we nog niets.

Wat heeft het onder de staart?

Wat voor kleur?

Is het een merkbeesie of een Europese korthaar?

Gefeliciteerd met je aanwinst.
Haha Tonkje! Ja dat zou ik ook willen! Maar als ze volwassen zijn zijn ze ook nog lief.

Maar nu zijn al die beweginkjes nog zo zoet. Ze probeert dan op het bed te springen maar kan er net niet bij of als ze naar haar muis springt, het is nog zo onhandig. En dan gefascineerd naar haar eigen spiegelbeeld kijken ik ben verliefd!

En ik heb al minstens 10000 foto's
Cateautje: het is een cyp met witte sokjes, een meisje en een htk-kat.

Met een heeeeeeeel hoog piepend miauwtje, echt zoooooo lieff! Er komen vandaag al heel wat mensen op kraambezoek
quote:kabouterpuntmuts schreef op 09 september 2012 @ 12:55:

Cateautje: het is een cyp met witte sokjes, een meisje en een htk-kat.

Met een heeeeeeeel hoog piepend miauwtje, echt zoooooo lieff! Er komen vandaag al heel wat mensen op kraambezoek

Oh leuk, een cyper. Dat worden vaak hele grote tijgers, een stoere meid dus. Geniet er van.

Die van mij is 3 en heeft nog steeds een heel hoog kittenstemmetje, ze mauwt niet tegen me, maar zingt een aria, iedere morgen trouw, als ze eten krijgt. Heerlijk.
HTK katten zijn over het algemeen Europese korthaar en dat is ook een ras.

Ik vind dat HTK gedoe niet echt aardig.
@ Cateautje: oh sorry Europese korthaar dan... Ik noem onze katten (die allemaal europese kortharen zijn) altijd htk-katten, als iemand ernaar vraagt. 't Is niet onaardig bedoeld voor de poes in kwestie.

Ik hoop dat ze net zo mooi blijft miauwen als jouw kat, dat lijkt me wel gezellig
quote:kabouterpuntmuts schreef op 09 september 2012 @ 13:20:

@ Cateautje: oh sorry Europese korthaar dan... Ik noem onze katten (die allemaal europese kortharen zijn) altijd htk-katten, als iemand ernaar vraagt. 't Is niet onaardig bedoeld voor de poes in kwestie.

Ik hoop dat ze net zo mooi blijft miauwen als jouw kat, dat lijkt me wel gezellig

Heel internet staat vol met minachting voor HTK katten door eigenaren van raskatten. Die onzin is nu ook doorgevoerd op dieren, word er een beetje simpel van, vandaar. Ieder dier heeft even veel waarde.

Nogmaals heel veel plezier met je meisje.
quote:Cateautje schreef op 09 september 2012 @ 13:25:

[...]

Heel internet staat vol met minachting voor HTK katten door eigenaren van raskatten. Die onzin is nu ook doorgevoerd op dieren, word er een beetje simpel van, vandaar. Ieder dier heeft even veel waarde.

Nogmaals heel veel plezier met je meisje. Dat vind ik nou ook. Waarom 500 euro neertellen voor een raskitten als je voor weinig geld een lief en leuk Europese korthaar kan nemen?
Ik heb nog nooit een raskat gehad en nog nooit iemand negatief gehoord over 'htk' dus vandaar dat ik het niet als een belediging zie voor de kat.

Maakt mij niet uit, ik vind alle katten leuk en mooi en lief. Behalve die kale, die heel mager zijn... Die vind ik stiekem een beetje griezelig.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 09 september 2012 @ 13:33:

Ik heb nog nooit een raskat gehad en nog nooit iemand negatief gehoord over 'htk' dus vandaar dat ik het niet als een belediging zie voor de kat.

Maakt mij niet uit, ik vind alle katten leuk en mooi en lief. Behalve die kale, die heel mager zijn... Die vind ik stiekem een beetje griezelig.Ja, zijn net uit de kluiten gewassen pasgeboren ratjes.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 09 september 2012 @ 13:33:

Maakt mij niet uit, ik vind alle katten leuk en mooi en lief. Behalve die kale, die heel mager zijn... Die vind ik stiekem een beetje griezelig.Oew ja! Ik heb er ooit eens 1 gezien bij 101 cats op animal planet. Die was mager, hele grote ogen, een kaal. Is wel een bijzonder ras en erg prijzig voor als je er 1 wilt kopen... Maar die was best spooky
Ja die vind ik dus ook echt eng. Maar deze die hier weer naast mij ligt te slapen is echt meeeeeega schattig.

Ze speelt de hele tijd met alles en dan na een tijdje ligt ze te gapen en dan valt ze opeens in slaap. Maar ze heeft grote oren en grote ogen en heeele zachte kussentjes en ze is gewoon helemaal zacht en pluizig. En superlief!
Lief! Hoe oud is ze?
9 weken, nog zoooo mini!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven