Onverwachts bezoek
vrijdag 18 maart 2016 om 11:05
Ik heb er toch zo'n hekel aan onverwachts bezoek.
Vannacht kon ik slecht slapen, werd ik net abrupt uit slaap gebeld door bouwvakkers?? Eerlijk is eerlijk heb niet open gedaan want ik heb van te voren niets van een brief gehad dat ze in of om het huis moesten zijn..
Dus laat dan ook liever niemand binnen. Huis net gepoetst van binnen en van buiten en dan zullen hun t weer even vuil komen maken zonder van te voren een briefje in de bus..
Kennissen komen ook onverwacht terwijl iedereen weet dat ik er echt een gruwhekel aan heb en niet op zit te wachten..
Ben ik nou zo raar, word vaak echt scheef aangekeken hierom
Vannacht kon ik slecht slapen, werd ik net abrupt uit slaap gebeld door bouwvakkers?? Eerlijk is eerlijk heb niet open gedaan want ik heb van te voren niets van een brief gehad dat ze in of om het huis moesten zijn..
Dus laat dan ook liever niemand binnen. Huis net gepoetst van binnen en van buiten en dan zullen hun t weer even vuil komen maken zonder van te voren een briefje in de bus..
Kennissen komen ook onverwacht terwijl iedereen weet dat ik er echt een gruwhekel aan heb en niet op zit te wachten..
Ben ik nou zo raar, word vaak echt scheef aangekeken hierom
vrijdag 18 maart 2016 om 21:16
vrijdag 18 maart 2016 om 21:31
Een vriend van mij is stratenmaker en het komt wel eens voor dat hij ergens een straat moet maken waar een auto geparkeerd staat. Dan moet hij dus ergens aanbellen om te vragen van wie de auto is en of ze hem kunnen verplaatsen. Komt nog best regelmatig voor.
Tenminste, dat is wat ik de buurvrouw heb horen zeggen.
zaterdag 19 maart 2016 om 02:16