oorbellen schieten

07-02-2012 21:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochter wil heel graag oorbellen laten schieten.

We zouden dat dan zaterdag laten doen.

Ik vraag me alleen af of het wel verstandig is nu het zo koud buiten is.

Gaat het dan niet heel erg pijn doen?

Zelf heb ik geen oorbellen en heb dus geen idee hoeveel last je er van hebt de eerste periode.
Is ze 6 maanden?
Nee, bijna 6 jaar.
Wel bij een juwelier dan en niet bij een drogist!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij maakt het geen drol uit wat voor weer het buiten is. Het laten schieten doet altijd wel even pijn, en daarna beetje zeurende pijn, maar dat gaat snel over.
Kou verdooft juist wel goed!
quote:supersas09 schreef op 07 februari 2012 @ 21:29:

Is ze 6 maanden?
Ik zou het nog even laten. Ik denk wel dat het extra pijnlijk is... je moet er toch je muts over heen hebben.
Het zal wel meevallen, ik denk dat het geen kwaad kan.

Na het schieten is het sowieso nog pijnlijk wanneer je de knopjes moet gaan draaien.
quote:Fame schreef op 07 februari 2012 @ 21:30:

Neem ze eerst zelf, daarna praten we verder.Ik heb ze nooit gewild. Ben ook geen sierdaden drager. Zelfs niet eens een horloge. Ik heb wel een tattoo voordat je denkt dat ik een vreselijke muts ben.
eeeh, ben je een muts zonder tattoo dan?
Maakt wel een beetje uit hoor! Net na het schieten is het niet heel prettig dat het superkoud is. Heb het zelf ook een paar keer laten doen in de vrieskou, dat brandt nogal. Maar na het eerste uur maakt het niet meer uit.
We gaan naar een piercingshop. Mooi niet dat de eerste de beste winkelbediende gaatjes bij haar gaat schieten.
Mijn dochter van bijna 7 en ikzelf hebben rond kerst gaatjes laten schieten.

Bij de juwelier. Die heeft een automatische schiettang en die doet beduidend minder zeer dan een schiettang die handmatig wordt aangespannen.

Mijn dochter heeft geen krimp gegeven, ze zei achteraf dat het wel beetje zeer deed. Ik zelf vond het best even flink au, zeg maar.

Daarna gloeien je oorlellen.

Daarna 3 weken lang 2 keer per dag ontsmet.

Ikzelf heb 2 keer een dik oor gehad. Dochter heeft nergens last van gehad.
quote:_helly_ schreef op 07 februari 2012 @ 21:33:

[...]

Ik heb ze nooit gewild. Ben ook geen sierdaden drager. Zelfs niet eens een horloge. Ik heb wel een tattoo voordat je denkt dat ik een vreselijke muts ben.nou nou nou zeg. Ik vind mezelf niet een vreselijke muts zonder oorbellen, andere sieraden, horloge of tattoo
quote:fairy1 schreef op 07 februari 2012 @ 21:35:

eeeh, ben je een muts zonder tattoo dan? Uhm, nee, niet echt natuurlijk.
Zag ergens staan draaien, je hoeft oorbellen/piercings niet te draaien, juist niet! Dan maak je het alleen juist weer open. En 2x daags ontsmetten is ook niet nodig. Gewoon afblijven en laten rusten. Alleen ontsmetten als het nodig is. En niet met sterilon, das geen goed spul.
quote:_helly_ schreef op 07 februari 2012 @ 21:33:

[...]

Ik heb ze nooit gewild. Ben ook geen sierdaden drager. Zelfs niet eens een horloge. Ik heb wel een tattoo voordat je denkt dat ik een vreselijke muts ben.Had de post al weer aangepast. En nee, ik beoordeel je niet als muts vanaf hier!
Ik heb niet alleen pas oorbellen, maar ook pas een tattoo

Maar ja ik ben 41 en heb last van een midlifer denk ik
quote:_helly_ schreef op 07 februari 2012 @ 21:35:

We gaan naar een piercingshop. Mooi niet dat de eerste de beste winkelbediende gaatjes bij haar gaat schieten.

De kans is groot dat (wanneer het een goeie piercer is) je wordt doorgestuurd naar de juwelier. Je wilt echt niet dat ze handmatig een grote holle naald door je dochters oorlelletje steken.

Mijn dochter gaat redelijk los met piercings, maar voor een extra gaatje moest ze naar de juwelier.
quote:isabon schreef op 07 februari 2012 @ 21:38:

Ik heb niet alleen pas oorbellen, maar ook pas een tattoo

Maar ja ik ben 41 en heb last van een midlifer denk ik
muts met piercing
quote:koettie schreef op 07 februari 2012 @ 21:38:

Zag ergens staan draaien, je hoeft oorbellen/piercings niet te draaien, juist niet! Dan maak je het alleen juist weer open. En 2x daags ontsmetten is ook niet nodig. Gewoon afblijven en laten rusten. Alleen ontsmetten als het nodig is. En niet met sterilon, das geen goed spul.

Oh, dan is mij het tegenovergestelde verteld.

Ik kreeg toen der tijd een flesje sterilon mee, en er werd aangeraden om zo nu en dan te draaien, zodat het gaatje niet te strak weer zou dichtgroeien.

Nou goed, het is in ieder geval goed gekomen
Op de site van de shop staat:

Oorlel Lobus Aricula 9,00 Schieten 2x 15,00.
Zie nu pas dat andere topic over oorbellen. Snap nu ook de vraag of ze 6 maanden is. Vond het al zo'n vage reactie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven