Op zoek naar een printer!

29-02-2012 00:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan zelf ook googlen, maar ik ben vooral op zoek naar ervaringen. Welke printer vind jij prettig werken? Liefst een all-in-one, ook met kopieer en scanfunctie dus. Ik had hiervoor geloof ik een HP deskjet, maar dat beviel eigenlijk niet echt. Weinig gebruikt, en ik vond dat 'ie wel erg kort mee ging voor de frequentie waarmee ik 'm gebruikte.

Ondanks dat ik 'm weinig gebruikte, wil ik nu toch een nieuwe. Geen printer/scanner/kopieerapparaat hebben is toch wel erg onhandig. Bovendien wil ik gaan studeren en dan is zo'n ding natuurlijk onmisbaar.

Het liefst zo goedkoop mogelijk, maar zonder dat het echt afdoet aan de kwaliteit en binnen een mum van een tijd stuk is.

Iemand een tip?
Hey SeptemberGirl! Jij hebt ook Apple en een Canon MP560? Ik heb een Canon MP630 en ik krijg 'm met scannen en kopieren niet aan de praat op mijn MacPro. Heb je misschien een tip wat ik kan proberen?
Ik heb recent een HP photosmart gekocht, dat ding kan alles (idd ook wifi en ik kan er zelfs met mijn mobiele telefoon printopdrachten heen sturen, al zet ik de printer voor de veiligheid maar uit als ik op stap ga )

Ik vind 'm daarnaast nog helemaal niet lelijk ook.

Alle cartridges zijn afzonderlijk, dus als één kleur op is hoef je ook alleen die kleur te vervangen.

Instellen van het ding was a piece of cake.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:liesse schreef op 29 februari 2012 @ 09:06:

Hey SeptemberGirl! Jij hebt ook Apple en een Canon MP560? Ik heb een Canon MP630 en ik krijg 'm met scannen en kopieren niet aan de praat op mijn MacPro. Heb je misschien een tip wat ik kan proberen?Ha! Heb je wel het programma MP Navigator Ex 1.0? Dat heb je wel nodig als je gaat scannen (dat hoort bij die printer).
Ik krijg dat programma niet als ik de software binnen haal. Zal er eens los op zoeken. Thx!
Wij hebben ook een photosmart van HP. Ik ben verliefd op dat ding, hij kan alles!
Deze moet je hebben Liesse!

http://software.canon-europe.com/softwa ... asp?model=

Wacht even, jij hebt de MP630? Dan weet ik niet zeker of je deze software moet hebben.... ik zoek even verder.
Als je een laptop hebt, investeer dan in een wireless printer. Geniaal! Geen geklooi met kabeltjes meer
Liesse hier moet je even kijken:

http://software.canon-europe.com/products/0010643.asp

Even kijken welke versie je hebt van je OSX en dan downloaden.
Wij hebben de Epson SX100 all in one printer staan,prima printer voor ¤ 39,00 inclusief ale software om te scannen/printen,kopieren kan hij ook als stand alone met 1 druk op de knop,de pc hoeft er niet voor aan te staan dus.

De kwaliteit is prima en áls je wil kan je zelfs foto's ermee afdrukken.

Omdat deze printer 4 losse cartridges heeft kan je per kleur losse cartridges kopen,deze kosten ¤ 11,95 p/s maar gaan makkelijk een flinke stapel A4tjes mee.

Voor ons is het een prima printer,verkrijgbaar bij elke electronica/computerwinkel.
En hij is ook zo gebruiksvriendelijk (de HP photosmart), bij het 'instellen' krijg je een leuk stappenplan waarbij hij je precies vertelt wat je moet doen, inclusief begeleidende filmpjes. En het installeren van de softwaren bestond uit het drukken op het knopje 'ok'.

Ik was gewaarschuwd door een collega dat wifi instellen lastig zou kunnen zijn, maar niets van dat alles: één druk op de knop.

Ik heb ook weleens een oude HP printer gehad en daar was ik iets minder weg van, maar dit ding is gewoon geweldig.

Hij zet nog net niet mijn koffie.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:SeptemberGirl schreef op 29 februari 2012 @ 09:21:

Liesse hier moet je even kijken:

http://software.canon-europe.com/products/0010643.asp

Even kijken welke versie je hebt van je OSX en dan downloaden.

Ik moet jouw zoenen! Dank je wel! Doet het!

Nu heb ik nog een andere vraag voor deze Mac Xpert. Ik heb vroeger altijd Mac gehad en ertussen een aantal jaren niet dus moet af en toe er weer even inkomen. Maar goddelijk om eindelijk weer met OS te werken! Oke, ik klets. Mijn vraag: de laatste dagen heb ik de hele tijd dat nadenk-rondje-met-die-kleurtjes. Heel irritant. Terwijl ik genoeg GB op mijn laptop heb. Kan ik daar wat aan doen?
Ik heb nog een nieuwe printer staan thuis. Nooit gebruikt vanwege ruimtegebrek, zit nog in de verpakking, met plastic er omheen. Ik geloof dat het een canon is.

Ik zal vanavond even een foto posten mocht jij (of iemand anders) interesse hebben.

Het is zo'n blokje, met scan, kopie, print functies.

Hij is gratis af te halen. Regio Breda.
quote:Gamayun schreef op 29 februari 2012 @ 09:35:

Ik heb ook weleens een oude HP printer gehad en daar was ik iets minder weg van, maar dit ding is gewoon geweldig.

Hij zet nog net niet mijn koffie.

Hier moest ik om lachen. Maar zo voel ik me ook bij deze printer. De reacties op internet waren niet zo positief, want "hij maakt zoveel lawaai bij het opstarten". Ja, dat hoort erbij. Hij maakt de inkt-kopjes (dat heet niet echt zo, maar ik ben niet bekend met de echt termen :-D) schoon en dat maakt wat geluid.

Echt, de beste printer ooit. Zelfs mijn vriend heeft geholpen met installeren en die kan nog net de computer aan en uit zetten.
Dank voor alle tips! Hier kan ik wel even mee verder, dus ik ga me vanavond eens een avondje verdiepen in printers.
quote:sinaasappellikeur schreef op 29 februari 2012 @ 10:21:

Ik heb nog een nieuwe printer staan thuis. Nooit gebruikt vanwege ruimtegebrek, zit nog in de verpakking, met plastic er omheen. Ik geloof dat het een canon is.

Ik zal vanavond even een foto posten mocht jij (of iemand anders) interesse hebben.

Het is zo'n blokje, met scan, kopie, print functies.

Hij is gratis af te halen. Regio Breda.Heb je hele berichtje over het hoofd gezien! Ik ben wel benieuwd naar wat voor printer het precies is. Merk is Canon zeg je, welk model? Ben benieuwd naar de foto ook.
quote:schaduwlicht schreef op 29 februari 2012 @ 21:03:

[...]

Heb je hele berichtje over het hoofd gezien! Ik ben wel benieuwd naar wat voor printer het precies is. Merk is Canon zeg je, welk model? Ben benieuwd naar de foto ook.

Sorry, was een latertje op t werk. Foto lukte niet omdat printer op zolder staat en te weinig licht kreeg.

Het is de canon pixma mp190. Ophalen kan in Breda.

Alles is nog ongebruikt.
Ik heb een HP PSC 1402 all in one. Heb die al zo'n jaar of 6, prima ding, nooit wat mee aan de hand, print prima waar jouw voorkeuren naar uitgaan.

De cartridges zijn wel duurder geworden alleen daar doe ik wel minimaal een 4-5 maanden mee, vooral de kleuren cartridge, de zwarte gaat nog langer mee.
quote:SeptemberGirl schreef op 29 februari 2012 @ 08:21:

[...]

Tsssssk

Als je een Mac hebt, heb je dat probleem absoluut niet dus.

Ik heb een tweede generatie iMac gehad, en toen zeer veel gezeik met printer en scanners die niet compatible bleken (ook al stond dat wel bij de specificaties). Hopelijk is men in Cupertino nu wat beter met die compatibiliteit, kan je nodeloos veel tijd en energie kosten (ik heb nu alles van Dell, werkt perfect samen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven