Op zoek naar een printer!

29-02-2012 00:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik kan zelf ook googlen, maar ik ben vooral op zoek naar ervaringen. Welke printer vind jij prettig werken? Liefst een all-in-one, ook met kopieer en scanfunctie dus. Ik had hiervoor geloof ik een HP deskjet, maar dat beviel eigenlijk niet echt. Weinig gebruikt, en ik vond dat 'ie wel erg kort mee ging voor de frequentie waarmee ik 'm gebruikte.

Ondanks dat ik 'm weinig gebruikte, wil ik nu toch een nieuwe. Geen printer/scanner/kopieerapparaat hebben is toch wel erg onhandig. Bovendien wil ik gaan studeren en dan is zo'n ding natuurlijk onmisbaar.

Het liefst zo goedkoop mogelijk, maar zonder dat het echt afdoet aan de kwaliteit en binnen een mum van een tijd stuk is.

Iemand een tip?
handig, ik lees mee!

Maar ik studeer al 5 jaar en heb nog nooit een printer gehad, ik doe alles bij de universiteit. Is misschien goedkoper dan elke keer cartridges en dat apparaat.
Neem iets wat compatible is met je laptop/PC: anders ben je heel veel tijd kwijt met apparaten die niet of niet goed met elkaar communiceren....
Vandaag hier thuis binnen gekomen!

Nog geen ervaringen mee, maar mooi issie wel
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dat kan inderdaad ook Elmo, voor wat betreft de studie. Desondanks is het onhandig, omdat ik graag eens een recept uitprint, of tickets voor een concert, dat soort dingen. Studeren zou ook pas in september zijn, en ik mis nu de printer...

Quattro: Ik heb een MacBook Pro, misschien is dat handig om te weten?
Ik heb een HP photosmart C458 All-in-one, waarmee ik kan printen, kopieren en scannen, maar die heb ik al een tijdje dus die is vast al outdated. Ding bevalt prima voor wat ik ermee doe.

Wat wil je ermee doen?

Eigenlijk is printen best wel 2007....ik ga voor paperless iig.