Oud en nieuw alleen vieren? Dat hoeft niet! Kom kletsen.

31-12-2018 11:54 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer alleen vanavond en met de jaarwisseling? Dit is voor mij de eerste keer dat ik geen plannen heb. Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Ha Zephora, het gaat wel best. Ik mis hem, ja stom. Er waren natuurlijk ook veel leuke dingen en we deden heel veel samen. Maar dan kijk ik naar de selfie die ik heb gemaakt die bewuste avond, hoe verdrietig ik daar ben en dat helpt wel om voet bij stuk te houden.
Eva_1983 schreef:
01-01-2019 20:26

En waarom je jezelf niet lief genoeg vind om goed behandelt te worden.
Bij mij komt dat door het gebrek aan liefde dat ik als kind heb gehad.
Het is goed om je af te vragen wat je zelf zou adviseren aan iemand die in jouw situatie zit.. en gun vervolgens jezelf dat ook!
Succes met de zoektocht naar jezelf en met het vinden van echte liefde.
Je bent regisseur van je eigen film :)
Ja, bij mij zelfde reden. Rationeel weet ik het ook allemaal wel.
Ieder ander zou ik adviseren om ver weg te blijven bij zo'n man, dus doe ik dat zelf ook maar :)
Alle reacties Link kopieren
Goed naar jezelf blijven luisteren :bigkiss:

Veel.sterkte voor nu en veel geluk voor verder :hug:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hou vol AbFab. Tuurlijk waren er ook mooie momenten, je had een relatie met hem. Maar de basis voor die relatie was fout, want hij had geen greintje respect voor je. Je mag terugdenken aan de goede momenten en die mag je missen, maar niemand mag jou mishandelen en zoveel verdriet aandoen. Jij verdient dit niet!!! :hug: :hug: :hug:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
AbsolutelyFabulous schreef:
05-01-2019 10:26
Ja, bij mij zelfde reden. Rationeel weet ik het ook allemaal wel.
Ieder ander zou ik adviseren om ver weg te blijven bij zo'n man, dus doe ik dat zelf ook maar :)
Leren jezelf te troosten en geluk te geven!
Is een heel proces, ik ben er ook nog lang niet.
Probeer respect te hebben voor jezelf.
Jij mag er zijn, en daarom mag niemand maar dan ook niemand jou respectloos behandelen.
Onthoud goed hoe hij jou behandeld heeft, want vaak zwakken die boze gevoelens af na verloop van tijd en romantiseer je de relatie.
Wat een goed idee om een foto van jezelf te maken op die avond. Dat lijkt me een fijne stok achter de deur.
Hou vol. Je doet het hartstikke goed!
Alle reacties Link kopieren
Slim dat je die selfie hebt gemaakt! Want natuurlijk zijn er ook in zo'n relatie mooie momenten, dus niet gek dat je hem mist. Maar uiteindelijk gaat het erom hoe jij je op dat dieptepunt voelde. Een lief moet er mijns inziens op dieptepunten voor je zijn, of op z'n minst je niet tegenwerken, laat staan zo'n klotemoment creëren. Knuffel!
Bedankt voor alle reacties weer :)
Het gaat wel goed komen.

Het wordt wel langzaamaan tijd om deze nick te anoniseren want al met al word ik erg herkenbaar en is dit verhaal dus ook niet meer anoniem en dat vind ik niet zo prettig.

In ieder geval hebben jullie reacties me er de eerste dagen en vooral die eerste dag er mede doorheen gesleept, dat jullie dat even weten :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven