Oude vlekken verwijderen
woensdag 1 mei 2019 om 18:19
Dochter heeft een zomerjas van afgelopen jaar die ik eigenlijk voor buitenspelen wil houden, hij lag gewassen in de kast maar zag nu dat de mouwen echt vies zijn. Van de zandbak op school waarschijnlijk. Hij is lichtroze en dus al heel regelmatig gewassen dus die vlekken zullen er wel goed ingetrokken zijn. Iemand toevallig een idee of dit er alsnog uit te krijgen is?
woensdag 1 mei 2019 om 18:33
woensdag 1 mei 2019 om 19:02
Als ik hier even op in mag haken?
Ik heb laatst een stuk vlees met jus vol op mijn borst laten vallen... Meteen trui in de was gedaan met wat biotex, trui opgehangen en dacht dat de vlek eruit was. Niet goed gezien in het donker. Nu blijkt dus dat hij er niet uit is en loop ik met een enorme vlek op mijn borst..
Iemand een idee? Of ook Oxy action?
Ik heb laatst een stuk vlees met jus vol op mijn borst laten vallen... Meteen trui in de was gedaan met wat biotex, trui opgehangen en dacht dat de vlek eruit was. Niet goed gezien in het donker. Nu blijkt dus dat hij er niet uit is en loop ik met een enorme vlek op mijn borst..
Seriously?
woensdag 1 mei 2019 om 21:19
Afwasmiddel als het alleen nog vet is.MeredithGrey schreef: ↑01-05-2019 19:02Als ik hier even op in mag haken?
Ik heb laatst een stuk vlees met jus vol op mijn borst laten vallen... Meteen trui in de was gedaan met wat biotex, trui opgehangen en dacht dat de vlek eruit was. Niet goed gezien in het donker. Nu blijkt dus dat hij er niet uit is en loop ik met een enorme vlek op mijn borst..![]()
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 2 mei 2019 om 00:53
Ja, hier had ik wat ondergoed liggen en een doos met vanish.
Ik weet niet eens meer welke onderbroeken het waren.
Maar wel z.s.m. in de wasmachine. De gebruiksaanwijzing nauwkeurig volgen.
Vanish ... lukt dus niet meer. Ik heb het ook maar 1x gebruikt.
Wel oppassen met elastiek. Dat is ook uit de rek. Rubber droogt na verloop van tijd uit. Vlekken trekken in weefsel dat oud en versleten is.
Het heeft ook zijn charme. Allen gezonde kinderen maken hun kleding vies.
Het hoort erbij.
Voor die vetvlek? Leuke ketting of broche of sjaal?
De volgende keer een slabbetje gebruiken.
Wel oppassen met elastiek. Dat is ook uit de rek. Rubber droogt na verloop van tijd uit. Vlekken trekken in weefsel dat oud en versleten is.
Het hoort erbij.
De volgende keer een slabbetje gebruiken.
donderdag 2 mei 2019 om 15:57
Dat wordt dan een broche of ketting ter grote van een schoteltje...Pumps_italiaans schreef: ↑02-05-2019 00:53Ja, hier had ik wat ondergoed liggen en een doos met vanish.
Het hoort erbij.
De volgende keer een slabbetje gebruiken.![]()
En niet op de bank eten maar gewoon aan tafel was eigenlijk ook wel de oplossing geweest...
Seriously?
maandag 6 mei 2019 om 05:00
Dat is toch onzin.MeredithGrey schreef: ↑02-05-2019 15:57Dat wordt dan een broche of ketting ter grote van een schoteltje...![]()
En niet op de bank eten maar gewoon aan tafel was eigenlijk ook wel de oplossing geweest...![]()
Nergens gelezen.
Verzin je ter plekke erbij. Ga even wat anders doen. Wat moet er dan wel?
Kom een volgende keer met oplossing of "knip het eruit"
Gooi weg die kleding.
Dat soort reacties past beter dan dit.
maandag 6 mei 2019 om 05:14
Ja, alsof die kinderen in de zandbak een modeshow (catwalk) gaan doen.
Gewoon een visualisering van wat er mis zou kunnen gaan. (Aansluitend bij de praktijk.)
Poep van een schijtende kat of hond zou ik dus wel erg vinden.
Los daarvan: Er zijn heel veel mensen met gore kragen en boorden aan de binnenkant.
Dan ben ik alert op luizen. Niet op een witte jas met een beetje verkleurde boorden.
Goeie reactie deze. Ik sluit me er bij aan als mening.
maandag 6 mei 2019 om 10:47
Pumps_italiaans schreef: ↑06-05-2019 05:00Dat is toch onzin.
Nergens gelezen.
Verzin je ter plekke erbij. Ga even wat anders doen. Wat moet er dan wel?
Kom een volgende keer met oplossing of "knip het eruit"
Gooi weg die kleding.
Dat soort reacties past beter dan dit.
Ik weet niet waar jij last van hebt, maar het was een reactie op mijn eigen vraag over mijn eigen trui..
Seriously?
maandag 6 mei 2019 om 10:49
MeredithGrey schreef: ↑06-05-2019 10:47Ik weet niet waar jij last van hebt, maar het was een reactie op mijn eigen vraag over mijn eigen trui en mijn eigen eetgedrag...
Seriously?