Piep in huis

02-06-2015 14:55 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben al enige tijd een piepgeluid in huis.

Het klinkt alsof de batterijen van het brandalarm leeg zijn. Dit hebben we gecheckt, maar dat is niet het geval. Nu horen we nog steeds de hele tijd een piep maar weten we niet waar het vandaan komt! We staan vaak te luisteren in verschillende hoeken van de kamer, maar nog steeds komen we er niet achter.

Heeft iemand misschien ook een keer zoiets gehad of een idee waar het vandaan kan komen?

Off topic:

Ik vroeg me al af wie de ander minion was.
@minion

Als het klinkt als een piep van bijvoorbeeld een brand alarm waarvan de batterij bijna leeg is dan zou het ook van de verwarming buis kunnen komen.
No Mercy
Bedankt voor alle reacties! Uiteindelijk een paar van jullie tips opgevolgd (stroom uitschakelen, geluid volgen). Ik werd al een beetje bang dat het zo'n kikker was, maar gelukkig niet! Het bleek een brandalarm te zijn, dat ergens ver weg in een kastje en nog in de doos verstopt was. Daar zat de batterij blijkbaar al in en die was nu leeg. Dus batterij eruit gehaald en nu is het eindelijk weg!😁
quote:MinionX schreef op 02 juni 2015 @ 17:19:

Off topic:

Ik vroeg me al af wie de ander minion was.Haha, aangenaam kennis te maken! I love minions.
Ik werd ook eens helemaal gek van een irritant piepje in huis. Overal gezocht, wat bleek...

Lag er in een laatje een oude verjaardagskaart met een muziekje erin en blijkbaar was daar het batterijtje van aan het op raken.

Gaf zo'n heel hoog irritant piepje.
Is er al bekend waar het geluid vandaan komt?
Je bent zelf een theepot
@SuzanneSuus

Lees even de reactie van minion van 03-06-2015 gepost om 13:21
No Mercy
quote:madras schreef op 03 juni 2015 @ 17:38:

@SuzanneSuus

Lees even de reactie van minion van 03-06-2015 gepost om 13:21 Ah, over het hoofd gezien.
Je bent zelf een theepot
Het zou ook een stekker kunnen zijn.. Haal ze allemaal eens uit het stopcontact als je het weer hoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven