Plastic schrootjes 'opleuken'

27-02-2013 17:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik ben bezig mijn slaapkamer een makeover te geven. Ik heb donkere muren, een geblokte vloer met een oud engelse vlag kleed erop en gordijnen met een boekenkastprint EN een muur met plastic witte schrootjes die mij nu een doorn in het oog zijn. Ze zitten er al een jaar of dertig vanwege de slechte staat van de muur erachter. Ik heb geen geld om die muur op te laten knappen anders zou ik het doen. Ik vraag me dus af wat ik kan doen met die witte schroten voor niet te veel geld.

Tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosey schreef op 28 februari 2013 @ 20:49:

[...]

Maar TO had het ook over de schrootjes, niet over de muur, aangezien de schroten verwijderen al geen optie was wegens doorslaand vocht. Hence de verwarring.

Gipsplaat tegen schroten: Aan de schroten zelf kun je geen gipsplaat bevestigen, wel eventueel aan de raggels waar de schroten zelf waarschijnlijk tegenaan geschroefd/gelijmd zijn. Maar als je het netje wilt doen zou je dan toch beter schroten kunnen verwijderen, dan iets vochtisolerends plaatsen (zal wel een kunstof of folie voor zijn denk ik) en dan de gipsplaten ertegenaan. Niet direct tegen de muur dus, maar op raggels (latjes die weer op de muur geschroefd zijn)Ik vraag me alleen af of het hier wel om buitenmuren gaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven