Positie huurwoning

04-05-2020 11:56 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi :)
Weer een topic van mij w.b.d. huurwoning hihi (Sorry ik ben er maar al te hyped van)
Ik vraag me af in hoeverre je nog de kans maakt op de woning wanneer je niet in de top 3 staat.
Ik sta nu op plek 6 van totaal 35 reacties, en er kan nog gereageerd worden tot 7 mei.

Hoe hebben jullie dat ervaren met jullie huurwoningen? Ik ben erg benieuwd! :)
Hoi Alice, zit er al beweging in bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
20-05-2020 08:51
Hoi Alice, zit er al beweging in bij jou?
Goedemorgen :)

Nee nog helemaal niks.. Vanaf morgen ook lang weekend dus denk niet dat ik dan iets te horen krijg.. Maarja :D
Alice2706 schreef:
20-05-2020 10:01
Goedemorgen :)

Nee nog helemaal niks.. Vanaf morgen ook lang weekend dus denk niet dat ik dan iets te horen krijg.. Maarja :D
Jammer :-(
Sterkte met wachten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
20-05-2020 18:19
Jammer :-(
Sterkte met wachten :hug:
Hihi dankje! Ondertussen het inboedel bij elkaar aan het zoeken dus heb wat afleiding :D

Hoe gaat het bij jouw zoon?
43 en uiteindelijk het huis gekregen :)
Alice2706 schreef:
20-05-2020 21:04
Hihi dankje! Ondertussen het inboedel bij elkaar aan het zoeken dus heb wat afleiding :D

Hoe gaat het bij jouw zoon?
Helaas nog niets nieuws. Wel heeft hij vandaag weer op een nieuwe loot-woning gereageerd.
Alhoewel, op een woning waar hij op plek 31 stond, staat hij nu op plek 30 :)
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 21:10
12.21% gewijzigd
Nemain• schreef:
20-05-2020 21:07
43 en uiteindelijk het huis gekregen :)
Wanneer was dat? Kan me niet voorstellen dat dat onlangs is gebeurd!
Theamuts schreef:
20-05-2020 21:09
Wanneer was dat? Kan me niet voorstellen dat dat onlangs is gebeurd!
10 jaar terug. Volledig uitgewoond huis, dus niemand wilde het. Ik ben handig, dus heb ja gezegd. Gemiddelde wachttijd ongeveer 13 jaar, ik was in 3 jaar aan de beurt :)
Nemain• schreef:
20-05-2020 21:33
10 jaar terug. Volledig uitgewoond huis, dus niemand wilde het. Ik ben handig, dus heb ja gezegd. Gemiddelde wachttijd ongeveer 13 jaar, ik was in 3 jaar aan de beurt :)
*zucht*, dat waren nog eens tijden :cry:
Alice, heb je al nieuws?
Hier alles nog steeds muurvast....
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
26-05-2020 11:44
Alice, heb je al nieuws?
Hier alles nog steeds muurvast....
Niks nieuws in zicht?? Erg balen..

Hier precies hetzelfde.. Nog steeds dezelfde twee woningen en nog helemaal niks gehoord. Heb ze maar gebeld vorige week,
en ze zeiden dat ik morgen maar moet bellen en dat ze dan meer weten. Dus ben benieuwd! :)
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
20-05-2020 21:33
10 jaar terug. Volledig uitgewoond huis, dus niemand wilde het. Ik ben handig, dus heb ja gezegd. Gemiddelde wachttijd ongeveer 13 jaar, ik was in 3 jaar aan de beurt :)
Ik dacht dat tegenwoordig de woningbouwvereniging de gebreken herstelt als een woning daaraan toe is.
(de vorige bewoners hadden een tegelvloer, de WBV heeft een nieuwe betonvloer gestort).

Dan moeten mensen soms wachten tot het werk af is, maar de WBV verwacht niet dat de huurders het opknappen.

Denk ik....
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alice2706 schreef:
26-05-2020 14:47
Niks nieuws in zicht?? Erg balen..

Hier precies hetzelfde.. Nog steeds dezelfde twee woningen en nog helemaal niks gehoord. Heb ze maar gebeld vorige week,
en ze zeiden dat ik morgen maar moet bellen en dat ze dan meer weten. Dus ben benieuwd! :)
Ach, wat balen voor je zeg. Ook voor jou Theamuts. Ik hoop dat jullie snel wat horen.
Ik heb de woning net gekregen, mijn papieren waren in orde en nu nog het contract tekenen ( krijg ik digitaal opgestuurd zo ). Dus dat is heel leuk en heel snel. Maar goed, ik heb een maand voor ik uit dit huis weg moet dus ik heb nog even.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
26-05-2020 16:18
Ach, wat balen voor je zeg. Ook voor jou Theamuts. Ik hoop dat jullie snel wat horen.
Ik heb de woning net gekregen, mijn papieren waren in orde en nu nog het contract tekenen ( krijg ik digitaal opgestuurd zo ). Dus dat is heel leuk en heel snel. Maar goed, ik heb een maand voor ik uit dit huis weg moet dus ik heb nog even.
Wat tof! Krijg je nu ook meteen de sleutels? Dan heb je nog mooi een heel maand om rustig over te gaan :D!

@Theamuts Heb je nog nieuws?? :)

Ik zag net helaas dat de woning #1 geaccepteerd is door een ander kandidaat (Iemand die maar een maandje eerder stond ingeschreven :o).. Nu dus duimen voor #2 (favoriet)! En anders nog even wachten :)
Alice2706 schreef:
27-05-2020 10:31
Wat tof! Krijg je nu ook meteen de sleutels? Dan heb je nog mooi een heel maand om rustig over te gaan :D!

@Theamuts Heb je nog nieuws?? :)

Ik zag net helaas dat de woning #1 geaccepteerd is door een ander kandidaat (Iemand die maar een maandje eerder stond ingeschreven :o).. Nu dus duimen voor #2 (favoriet)! En anders nog even wachten :)
Hier helaas nog steeds geen nieuws.
Balen van nummer 1, maar duimen nu voor nummer 2!
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
27-05-2020 10:54
Hier helaas nog steeds geen nieuws.
Balen van nummer 1, maar duimen nu voor nummer 2!
Hey Theamuts, is het al inmiddels gelukt met een woning voor je zoon? :)

Hier nog steeds niks.. Sindsdien een woning tegengekomen maar sta daar helaas 8e van de 60.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook op zoek naar een sociale huurwoning.
Ik sta in Utrecht nu 10 jaar ingeschreven, maar helaas levert dat nog altijd niet veel op. :(

Iemand nog tips? Vrije sector is namelijk echt geen optie voor mij helaas (buiten dat ik dat echt schandalig duur vind).
Alle reacties Link kopieren
l2l89 schreef:
26-07-2020 23:45
Hier ook op zoek naar een sociale huurwoning.
Ik sta in Utrecht nu 10 jaar ingeschreven, maar helaas levert dat nog altijd niet veel op. :(

Iemand nog tips? Vrije sector is namelijk echt geen optie voor mij helaas (buiten dat ik dat echt schandalig duur vind).
10 jaar?! Dat is echt belachelijk dat er nog niks op jouw pad is gekomen.. Ik duim voor je!
Zijn kleinere dorpjes rondom Utrecht geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zijn wel woningen waar ik op zou kunnen reageren waar ik redelijk hoog eindig, maar die zijn dan vaak maar 25m2... Ik wil wel graag iets groter wonen, minstens een aparte slaapkamer... En ja, ik heb inmiddels mijn zoekopdracht ook wel uitgebreid buiten Utrecht-stad. Ik hoop dat er binnenkort iets op mijn pad komt, kan een beetje geluk wel gebruiken. Kom net uit een lange relatie waarvan 3 jaar samengewoond, nu weer tijdelijk terug bij ouders terwijl ik op flink veel woningen reageer. Ben wel blij dat ik mijn inschrijving altijd heb behouden...
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk dat wachten! Heb onlangs een huurhuis geaccepteerd. Ik stond 5e maar de eerste 4 wilde het niet omdat de buurman een grote hond heeft.

Ik heb alles ingeleverd en zit op akkoord te wachten, is nu 2 weken geleden...pfff
Alle reacties Link kopieren
Magentaa schreef:
28-07-2020 13:25
Vreselijk dat wachten! Heb onlangs een huurhuis geaccepteerd. Ik stond 5e maar de eerste 4 wilde het niet omdat de buurman een grote hond heeft.

Ik heb alles ingeleverd en zit op akkoord te wachten, is nu 2 weken geleden...pfff
Uhmmm...ik zou even aan de bel trekken. 2 weken is wel erg lang!
Alle reacties Link kopieren
l2l89 schreef:
28-07-2020 13:04
Ja, er zijn wel woningen waar ik op zou kunnen reageren waar ik redelijk hoog eindig, maar die zijn dan vaak maar 25m2... Ik wil wel graag iets groter wonen, minstens een aparte slaapkamer... En ja, ik heb inmiddels mijn zoekopdracht ook wel uitgebreid buiten Utrecht-stad. Ik hoop dat er binnenkort iets op mijn pad komt, kan een beetje geluk wel gebruiken. Kom net uit een lange relatie waarvan 3 jaar samengewoond, nu weer tijdelijk terug bij ouders terwijl ik op flink veel woningen reageer. Ben wel blij dat ik mijn inschrijving altijd heb behouden...
Dat is wel een hele vervelende situatie. Ik hoop voor je dat je gauw iets vindt!
Magentaa schreef:
28-07-2020 13:25

Ik heb alles ingeleverd en zit op akkoord te wachten, is nu 2 weken geleden...pfff
Twee weken is inderdaad erg lang! Alweer iets gehoord? Anders zou ik inderdaad wel contact op gaan nemen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik mag volgende week een woning bezichtigen waar ik tweede op sta! Eindelijk :D Ik hoop dat ik hem krijg...
Alle reacties Link kopieren
Wat super leuk Alice! Ik hoop dat het wat is!

Ik krijg woensdag de sleutel...zo blij!
Alle reacties Link kopieren
Magentaa schreef:
30-07-2020 18:52
Wat super leuk Alice! Ik hoop dat het wat is!

Ik krijg woensdag de sleutel...zo blij!
Dankjewel!!

Wat gaaf! Lijkt me echt zo'n bijzonder moment. Is het jouw eerste huisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven