prijzen opslag (citybox etc.)
vrijdag 25 maart 2011 om 01:19
Heeft iemand ervaring met het opslaan van spullen/inboedel? Ik ben benieuwd naar de prijs per maand. Via websites van shurgard en citybox krijg je alleen prijzen te weten als je telefonisch gaat overleggen met de medewerkers. Er staan geen prijslijsten op hun websites. Van een paar jaar geleden weet ik dat als ze eenmaal je tel.nummer hebben, ze maar blijven bellen om klanten te werven. Daar zit ik niet op te wachten. Vandaar dat ik het hier even probeer. Het gaat om het opslaan van een 2-zitsbank, niet zo groot dus. En dan kan deze op zijn kant. Iemand ervaring met de prijzen?
vrijdag 25 maart 2011 om 09:07
Ik weet dat de ruimtes 3 meter hoog zijn. Ik heb laatst wel moeten bellen, wat een crime zeg! Ik had een ruimte nodig van 4*3 meter vloeroppervlak. Wat ik allemaal wilde gaan stallen. Nou ja zeg! Dat is privé, toch? Wat een gelazer zeg, maar of het item dan niet rechtop kon staan omdat de ruimte 3 meter hoog is. Uiteindelijk kwam zo'n ruimte op 250 euro per maand.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 25 maart 2011 om 09:25
quote:gelukkigmeisje schreef op 25 maart 2011 @ 08:49:
@fladder
via welke organisatie heb jij een box gehuurd? Was het 9m2 of 9m3 (voor 9m2 klinkt ¤30 vrij weinig)
Wij zitten ook te twijfelen tussen boel opslaan en verkopen op mp...oh ja, 9m3, bij Shurgard, ik geloof wel dat het een aanbieding was (1 jaar geleden) dus normaal misschien iets duurder.
@fladder
via welke organisatie heb jij een box gehuurd? Was het 9m2 of 9m3 (voor 9m2 klinkt ¤30 vrij weinig)
Wij zitten ook te twijfelen tussen boel opslaan en verkopen op mp...oh ja, 9m3, bij Shurgard, ik geloof wel dat het een aanbieding was (1 jaar geleden) dus normaal misschien iets duurder.
vrijdag 25 maart 2011 om 09:31
quote:gelukkigmeisje schreef op 25 maart 2011 @ 09:30:
@fame ¤250 per maand voor een ruimte van 4*3m??? Crisis wat duur! Dan zou ik in ons geval liever alles verkopen. (Scheelt ook weer gesleep met alle spullen)
@fladder ok dus wel 9m3 dacht ik al.....Maar het was dan ook wel 3 meter hoog he!
@fame ¤250 per maand voor een ruimte van 4*3m??? Crisis wat duur! Dan zou ik in ons geval liever alles verkopen. (Scheelt ook weer gesleep met alle spullen)
@fladder ok dus wel 9m3 dacht ik al.....Maar het was dan ook wel 3 meter hoog he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!