prijzen opslag (citybox etc.)

25-03-2011 01:19 15 berichten
Heeft iemand ervaring met het opslaan van spullen/inboedel? Ik ben benieuwd naar de prijs per maand. Via websites van shurgard en citybox krijg je alleen prijzen te weten als je telefonisch gaat overleggen met de medewerkers. Er staan geen prijslijsten op hun websites. Van een paar jaar geleden weet ik dat als ze eenmaal je tel.nummer hebben, ze maar blijven bellen om klanten te werven. Daar zit ik niet op te wachten. Vandaar dat ik het hier even probeer. Het gaat om het opslaan van een 2-zitsbank, niet zo groot dus. En dan kan deze op zijn kant. Iemand ervaring met de prijzen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik had een box van ongeveer 9 m² en dat was 30 euro.

Ik had een aantal offertes gevraagd en ben daarna maar een enkele keer gebeld trouwens.
Oke, dank voor je reactie!
Je moet ook even uitrekenen of je de bank niet beter op Marktplaats kunt zetten en dan weer een nieuwe bank kopen als je hem nodig hebt. Dat kan voordeliger zijn.
Als 't alleen om 'n bankje gaat zou ik vragen of ie bij vrienden/kennissen in de garage/schuur/zolder mag. Of anders gewoon wegdoen en 'n nieuwe kopen zodra je 'm weer nodig hebt. Waarom geld uitgeven voor opslag, tenzij je een hele inrichting moet opslaan natuurlijk.
gewoon citybox bellen en als ze je daarna lastig vallen met telefoontjes je laten opnemen in het bel-me-niet-register.

Of laat je informeren per e-mail.
@fladder

via welke organisatie heb jij een box gehuurd? Was het 9m2 of 9m3 (voor 9m2 klinkt ¤30 vrij weinig)

Wij zitten ook te twijfelen tussen boel opslaan en verkopen op mp...
Aangezien spullen 3d zijn .....................
Ik weet dat de ruimtes 3 meter hoog zijn. Ik heb laatst wel moeten bellen, wat een crime zeg! Ik had een ruimte nodig van 4*3 meter vloeroppervlak. Wat ik allemaal wilde gaan stallen. Nou ja zeg! Dat is privé, toch? Wat een gelazer zeg, maar of het item dan niet rechtop kon staan omdat de ruimte 3 meter hoog is. Uiteindelijk kwam zo'n ruimte op 250 euro per maand.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:gelukkigmeisje schreef op 25 maart 2011 @ 08:49:

@fladder

via welke organisatie heb jij een box gehuurd? Was het 9m2 of 9m3 (voor 9m2 klinkt ¤30 vrij weinig)

Wij zitten ook te twijfelen tussen boel opslaan en verkopen op mp...oh ja, 9m3, bij Shurgard, ik geloof wel dat het een aanbieding was (1 jaar geleden) dus normaal misschien iets duurder.
@fame ¤250 per maand voor een ruimte van 4*3m??? Crisis wat duur! Dan zou ik in ons geval liever alles verkopen. (Scheelt ook weer gesleep met alle spullen)

@fladder ok dus wel 9m3 dacht ik al.....
quote:gelukkigmeisje schreef op 25 maart 2011 @ 09:30:

@fame ¤250 per maand voor een ruimte van 4*3m??? Crisis wat duur! Dan zou ik in ons geval liever alles verkopen. (Scheelt ook weer gesleep met alle spullen)

@fladder ok dus wel 9m3 dacht ik al.....Maar het was dan ook wel 3 meter hoog he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Opslaan kan dus aardig duur zijn, jammer. En dat ze willen weten wat je gaat opslaan, misschien om criminele acitivteiten te voorkomen? Maar goed, als je dat zou willen dan lieg je gewoon en vraag me af of zulke mensen een citybox zouden huren

Dank voor de reacties!
Het kan ook wel lonen om op verschillende locaties een offerte op te vragen. Midden in de randstad is (veel) duurder dan net iets erbuiten.
als er vermoeden bestaat dat je bijv gestolen spullen oid opslaat kan de politie of douane beslag leggen op je box en deze verzegelen, je moet dan langskomen en tonen wat er staat doe je dat niet word de boel opengebroken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven