Proline wasmachine handleiding gezocht!

15-08-2010 09:37 6 berichten
Hallo,

Gister heb ik een 2e hands wasmachine gekocht, alleen zit er geen gebruiksaanwijzing meer bij. En ik begrijp helemaal niks van de programma's (22 stuks) die er op zitten, ook staan er allemaal icoontjes op waarvan ik niet weet wat het nou precies moet voorstellen. Het gaat hier om de proline flw 1100. Ik heb al op internet gezocht, maar ook daar kan ik geen gebruiksaanwijzing vinden. De vorige eigenaar kan ik ook niet vragen want die heeft hem nooit gebruikt..

Zou iemand mij kunnen helpen? Misschien is er nog iemand met een proline en diezelfde icoontjes die mij wat uit kan leggen?
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier eens: http://www.gebruikershand ... handleiding-4-306971.html
Alle reacties Link kopieren
@guinevieve: als je daar kijkt, staat er dus dat de gebruiksaanwijzing die TO zoekt, niet online is!
^^ idd, hij staat daar ook niet :( Er staat daar ook niks van een andere proline wasmachine. Ik denk dat ik al heel ver kom als ik weet wat de icoontjes betekenen (ik heb er helaas gaan foto van).
Heb je hier niets aan?

En dit is trouwens ook niet zo positief over die Proline. Maar misschien dat iemand je daar aan een gebruiksaanwijzing kan helpen?

En anders gewoon even goed verder zoeken op het wereld wijde web. Misschien dat BCC je aan een adres kan helpen?

Succes!!
Wat ik vond over proline is niet zo positief nee, maar zeikerds heb je overal dus misschien dat het nog mee valt En 40 euro voor een wasmachine die er als nieuw uitziet en en paar keer gebruikt is lijkt me zeker niet te veel. ;)

Heb de BCC maar eens een email gestuurd, hopelijk kunnen hun wat. Want het zou ook wel handig zijn als ik er achter zou komen hoe lang elk programma duurt, want 22 programma's afspeuren duurt een beetje lang, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven