radiator schoonmaken tussen de elementen
donderdag 29 november 2012 om 22:38
Onze kat ligt dagelijks op de verwarming - zo`n hele brede radiator van een halve meter hoog- te braden. Nu is ze een tijdje ziek geweest en braakte toen veel, en je raadt het al, op de verwarming. Aangezien wij aan het werk waren kon ik niet gelijk schoonmaken, bij thuiskomst in de avond was het braaksel al mooi tussen de elementen (binnen in de radiator heb je van die platen die strak tegen elkaar zitten) gekoekt. Nu stinkt het aanzienlijk op het moment dat de verwarming aangaat, hoewel je er niet veel van ruikt als je er niet direct bovenhangt. Ik vind het echter een zeer ranzig idee en wil het graag schoonmaken. We hebben een huurhuis dus een nieuwe plaatsen is geen optie. Iemand een idee hoe je tussen die elementen, tussenruimte zo`n paar millimeter, kan schoonmaken?
Ik denk zelf aan een hoge druk spuit maar ben bang dat het gaat roesten of dat ik iets beschadig. Zware schoonmaakmiddelen gebruiken?
Ik denk zelf aan een hoge druk spuit maar ben bang dat het gaat roesten of dat ik iets beschadig. Zware schoonmaakmiddelen gebruiken?
donderdag 29 november 2012 om 23:43