Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
zondag 27 juni 2010 om 23:19
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 3 juli 2010 om 18:46
zaterdag 3 juli 2010 om 19:13
Hah...het was dus wel de bout bovenop!!!
de expanderbout, twee slagen draaien en de pen kon omhoog
Ik ga maar fietsemaker worden geloof ik.
Heb het transportrek er ook op geknutseld en het ziet er vet cool uit.
Jammer dat ik ben vergeten zwarte tyrips te halen want nu kan mn roze krat er nog niet op.
alleen de banden nog even oppompen en dan kan ik een proefritje maken
de expanderbout, twee slagen draaien en de pen kon omhoog
Ik ga maar fietsemaker worden geloof ik.
Heb het transportrek er ook op geknutseld en het ziet er vet cool uit.
Jammer dat ik ben vergeten zwarte tyrips te halen want nu kan mn roze krat er nog niet op.
alleen de banden nog even oppompen en dan kan ik een proefritje maken

zaterdag 3 juli 2010 om 19:56
Hee Bieb, dat klinkt als een stoere fiets. Nieuw?
En thanx voor het lesje bandenplakken Klets, ik heb dat nooit gekund! Of eigenlijk: nooit in verdiept vanwege 1 vader, 2 broers en 1 man.
Hoezo emancipatie?
Babs, ik moest wel grinniken om je vuurwerk thuis hoor. Vooral omdat het dan ook weer zo snel is opgelost. Is de tip van Olijf niet handig?
Heerlijk hè, die regen! Het was hier maar eventjes hoor (uiteraard toen we net buiten liepen voor de boodschappen), maar toch is het lekker afgekoeld. Sil is niet meer van het balkon af te slaan, eindelijk niet meer zo heet.
Ik kreeg net leuke fotootjes van hem opgestuurd, van de oppas. Zal ik zo even plaatsen.
Anneke, wauw joh, wat een vakantie! Mag ik nu ook eventjes heel erg jaloers zijn?? Wanneer vertrek je?
Zoooo, ook even koken.
Uh, soep opwarmen.
En thanx voor het lesje bandenplakken Klets, ik heb dat nooit gekund! Of eigenlijk: nooit in verdiept vanwege 1 vader, 2 broers en 1 man.
Hoezo emancipatie?
Babs, ik moest wel grinniken om je vuurwerk thuis hoor. Vooral omdat het dan ook weer zo snel is opgelost. Is de tip van Olijf niet handig?
Heerlijk hè, die regen! Het was hier maar eventjes hoor (uiteraard toen we net buiten liepen voor de boodschappen), maar toch is het lekker afgekoeld. Sil is niet meer van het balkon af te slaan, eindelijk niet meer zo heet.
Ik kreeg net leuke fotootjes van hem opgestuurd, van de oppas. Zal ik zo even plaatsen.
Anneke, wauw joh, wat een vakantie! Mag ik nu ook eventjes heel erg jaloers zijn?? Wanneer vertrek je?
Zoooo, ook even koken.
Uh, soep opwarmen.
zaterdag 3 juli 2010 om 20:09
Ik ging vanmiddag naar de kruidvat om mijn foto's op te halen. Waren ze er niet. Ze zouden donderdag al klaar moeten zijn. Oh en daar baal ik toch zo van he.
En toen ik de winkel uitliep begon het te hozen. Echt met bakken naar beneden dus was ik zeik en zeik nat toen ik eindelijk bij de Action binnen kwam waar ik zelf eigenlijk niet eens heen moest.. maar mn moeder wilde graag van die sponsjes die ze alleen daar verkopen (van die witte met blauwe).
Maar had toch weer flink wat ingeslagen. Action kan dan wel goedkoop zijn. het loopt elke keer weer flink op bij de kassa haha.
Ik heb net ook weer wat foto's van mn poezen gemaakt. Nieuwe tel heeft een goede camera dus dat zal wel vaak updates worden. =)
En toen ik de winkel uitliep begon het te hozen. Echt met bakken naar beneden dus was ik zeik en zeik nat toen ik eindelijk bij de Action binnen kwam waar ik zelf eigenlijk niet eens heen moest.. maar mn moeder wilde graag van die sponsjes die ze alleen daar verkopen (van die witte met blauwe).
Maar had toch weer flink wat ingeslagen. Action kan dan wel goedkoop zijn. het loopt elke keer weer flink op bij de kassa haha.
Ik heb net ook weer wat foto's van mn poezen gemaakt. Nieuwe tel heeft een goede camera dus dat zal wel vaak updates worden. =)
Poelepoelepoelepoes!
zaterdag 3 juli 2010 om 21:05
Heartwork, volgens mij ligt het aan Kruidvat hoor. Ik kreeg ok een bui op m´n kop toen ik daar naar buiten kwam.
Irritant van die foto´s!! Getver, verheug je je erop en dan....niks.
* bedenkt zich ineens dat ze die grijze nagellak van een ander topic heeft gekocht. Hup, lakken Splinter! *
Uh, kaakkramp, flitsend schitterend wit gebit?
Irritant van die foto´s!! Getver, verheug je je erop en dan....niks.
* bedenkt zich ineens dat ze die grijze nagellak van een ander topic heeft gekocht. Hup, lakken Splinter! *
Uh, kaakkramp, flitsend schitterend wit gebit?
zaterdag 3 juli 2010 om 21:32
zaterdag 3 juli 2010 om 21:39
Ik begrijp geen drol van mannen
wil hij nou dat ik kom ....of juist niet...?
Krijg vanaf 5 uur al updates vanaf het voetbaltoernooi.
hij heeft het leuk,het is gezellig,de stand,blablabla...en wat ik aan het doen ben?
(nou lig op de bank dus)
net smst ie dat ie de stad in gaat en ik dus blijkbaar niet?
Heb ik teruggesmst dat ik thuis ben omdat ik dacht dat hij lekker met zn teamleden de beest uit wil hangen..
Krijg ik nu weer geen antwoord..
Eikel.
wil hij nou dat ik kom ....of juist niet...?
Krijg vanaf 5 uur al updates vanaf het voetbaltoernooi.
hij heeft het leuk,het is gezellig,de stand,blablabla...en wat ik aan het doen ben?
(nou lig op de bank dus)
net smst ie dat ie de stad in gaat en ik dus blijkbaar niet?
Heb ik teruggesmst dat ik thuis ben omdat ik dacht dat hij lekker met zn teamleden de beest uit wil hangen..
Krijg ik nu weer geen antwoord..
Eikel.
zaterdag 3 juli 2010 om 21:53
Biebje, zet even je standje 'onzekere overgevoeligheid' een tikje lager
Hij is gewoon communicatief niet zo heel sterk, dus misschien kan je beter even bellen met hem omdat je in geschreven tekst vaak sowieso de bedoeling niet goed kan overbrengen. Dus: bel hem even en spreek ff duidelijk wat af!
Hij is gewoon communicatief niet zo heel sterk, dus misschien kan je beter even bellen met hem omdat je in geschreven tekst vaak sowieso de bedoeling niet goed kan overbrengen. Dus: bel hem even en spreek ff duidelijk wat af!
Ik ben mijn eigen bananenschil