Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!

27-06-2010 23:19 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja, deel 8 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 7 vind je hier: Tettereteeee - hier tetteren we lekker verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh misschien moet ik het toch eens gaan proberen

http://www.youtube.com/watch?v=oES39ie4D-o
Hah...het was dus wel de bout bovenop!!!

de expanderbout, twee slagen draaien en de pen kon omhoog

Ik ga maar fietsemaker worden geloof ik.

Heb het transportrek er ook op geknutseld en het ziet er vet cool uit.

Jammer dat ik ben vergeten zwarte tyrips te halen want nu kan mn roze krat er nog niet op.

alleen de banden nog even oppompen en dan kan ik een proefritje maken :-)
En nu moet ik ook es gaan eten....maar wat?
Het plenst hier, heeeeeeeeeerlijk!!

Hier staat trouwens kippensoep en iets erbij (weet nog niet wat) op het programma.

Net ff heerlijk gedut trouwens.
Macaroni dan maar...lekker snel en simpel..

Het is nu zalig koel hier.

heb de voordeur en de tuindeuren achter wagenwijd open en hoop dat het goed kan doorwaaien zo.
Als mooie ogen niet meer laat horen straks ga ik ook languit op de bank en dan dutten.

Zwart Monster is ook weer blij,moppert en zeurt niet meer en gelijk de hort op.
Hee Bieb, dat klinkt als een stoere fiets. Nieuw?

En thanx voor het lesje bandenplakken Klets, ik heb dat nooit gekund! Of eigenlijk: nooit in verdiept vanwege 1 vader, 2 broers en 1 man.

Hoezo emancipatie?

Babs, ik moest wel grinniken om je vuurwerk thuis hoor. Vooral omdat het dan ook weer zo snel is opgelost. Is de tip van Olijf niet handig?

Heerlijk hè, die regen! Het was hier maar eventjes hoor (uiteraard toen we net buiten liepen voor de boodschappen), maar toch is het lekker afgekoeld. Sil is niet meer van het balkon af te slaan, eindelijk niet meer zo heet.

Ik kreeg net leuke fotootjes van hem opgestuurd, van de oppas. Zal ik zo even plaatsen.

Anneke, wauw joh, wat een vakantie! Mag ik nu ook eventjes heel erg jaloers zijn?? Wanneer vertrek je?

Zoooo, ook even koken.

Uh, soep opwarmen.
Huh, rozen in mijn drinkwater?

Zoooo, opgelost!

Vriend staat vlees te draaien op de binnenbbq
Splinter, die foto's
Splinter, geweldige foto's
Hm ja, geen vader, geen broers en geen man. en ik kan nog steeds niet zelf mijn band plakken. Maar ik denk dat ik serieus volgende keer met het filmpje eerst zelf ga proberen

Wat een superleuke foto's trouwens.
Ik ging vanmiddag naar de kruidvat om mijn foto's op te halen. Waren ze er niet. Ze zouden donderdag al klaar moeten zijn. Oh en daar baal ik toch zo van he.

En toen ik de winkel uitliep begon het te hozen. Echt met bakken naar beneden dus was ik zeik en zeik nat toen ik eindelijk bij de Action binnen kwam waar ik zelf eigenlijk niet eens heen moest.. maar mn moeder wilde graag van die sponsjes die ze alleen daar verkopen (van die witte met blauwe).

Maar had toch weer flink wat ingeslagen. Action kan dan wel goedkoop zijn. het loopt elke keer weer flink op bij de kassa haha.

Ik heb net ook weer wat foto's van mn poezen gemaakt. Nieuwe tel heeft een goede camera dus dat zal wel vaak updates worden. =)
Poelepoelepoelepoes!
Heb je nu kaakkramp Klets?

Oh, dat is echt ruk Heart, van die foto's

Action is niet mijn winkel.. net als lidl en aldi. Het is altijd zo druk.
Ja ik liet mn flitsend witte gebit even zien

Zie je het niet schitteren?

Ik vind ze prachtig
Heartwork, volgens mij ligt het aan Kruidvat hoor. Ik kreeg ok een bui op m´n kop toen ik daar naar buiten kwam.

Irritant van die foto´s!! Getver, verheug je je erop en dan....niks.

* bedenkt zich ineens dat ze die grijze nagellak van een ander topic heeft gekocht. Hup, lakken Splinter! *

Uh, kaakkramp, flitsend schitterend wit gebit?
Ik gebruik opvallend vaak als smiley en daar reageerde Pilous op. Tenminste zo vatte ik het op

HW: Wat ouderwetsch foto's laten ontwikkelen was het eerste wat ik dacht. *kaakkramplach*

maar je kan natuurlijk ook je digitale foto's af willen drukken
Ik heb net weer een sollicitatiebrief verstuurd. En anders weet ik het echt niet meer hoor.
Leuke foto's Splinter
DAt was ookw at ik bedoelde

Je doet iig stinkend je best Klets.
Ik begrijp geen drol van mannen

wil hij nou dat ik kom ....of juist niet...?

Krijg vanaf 5 uur al updates vanaf het voetbaltoernooi.

hij heeft het leuk,het is gezellig,de stand,blablabla...en wat ik aan het doen ben?

(nou lig op de bank dus)

net smst ie dat ie de stad in gaat en ik dus blijkbaar niet?

Heb ik teruggesmst dat ik thuis ben omdat ik dacht dat hij lekker met zn teamleden de beest uit wil hangen..

Krijg ik nu weer geen antwoord..

Eikel.
ooh,nu besteld hij me gewoon bij zijn huis..

wat moet ik met die botte hendrik
Haha, wat een gedoe.

Hij wil je Bieb. Maar hij wilde je denk ik niet 'verplichten' om naar de stad te komen of je vast leggen. Maar een beetje de coole dude zijn. Maar, hij wil je gewoon haske graag zien nu
Biebje, zet even je standje 'onzekere overgevoeligheid' een tikje lager

Hij is gewoon communicatief niet zo heel sterk, dus misschien kan je beter even bellen met hem omdat je in geschreven tekst vaak sowieso de bedoeling niet goed kan overbrengen. Dus: bel hem even en spreek ff duidelijk wat af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven