Salontafel gezocht

18-10-2020 13:12 31 berichten
Hoi Google wonders,

Wij zijn bezig met een nieuwe inrichting en op zoek naar een salontafel. We willen graag zoiets:https://www.bol.com/nl/p/salontafelset- ... androidapp

Alleen... Dit is ver boven budget. Max 150euro hebben we nog over. Ik kan zelf niks vergelijkbaars vinden, maar jullie misschien wel?

Wie helpt?
Alle reacties Link kopieren
Lafae schreef:
18-10-2020 16:40
Ik koop alles tweedehands. Mijn design salontafel was 50e. Ik zou MP afspeuren en bij kringloopwinkels kijken, daar zijn mooie dingen te vinden.
Dit. Ik heb onlangs via marktplaats een setje van mangohout met metalen poten gekocht voor 50 euro. Was zo goed als nieuw.
Thanks. Meubeloutlet is ook een goed idee! Daar hebben ze ook vaak een hoek met afgeprijsde artikelen. Ga ik in gedachte houden!
Alle reacties Link kopieren
Ooh 150 euro is een prima bedrag maar ik denk inderdaad vooral als je open staat voor outlet en tweedehands.

Wij hebben een salontafel tweedehands gekocht die ik al jaren mooi vond maar te duur vond 350,- nieuwprijs dat had/heb ik er niet voor over.
Eens in de zoveel tijd keek ik op marktplaats of er 1 dichtbij was en ineens had ik beet. Nog geen 2 km afstand voor 35,-!
Omdat ik tijdens het ophalen zag dat er een lichte beschadiging zat (keek bij ophalen alleen maar even hoe die er bij stond) toen zei verkoopster gelijk: oooooh dat had ik niet gezien dan mag je hem voor 25,- zonder dat ik er wat van zei, ik bedoel ik had wel wat beschadigingen verwacht bij tweedehands voor die prijs. Uh ok! Beschadiging is bijna niet te zijn want staat aan een kant waar we toch nooit naar kijken.
Maar dat is wel wat geduld hebben voordat er een mooie langs komt.

Kringloopwinkels, outlets of de afprijzing hoek kan ook. En sommige hadden hier best leuke alternatieven voor die prijs dus ik verwacht wel dat je er wat voor kan krijgen. Kwaliteit en merk is dan even afwachten maar ja het scheelt wel in je portemonnee en misschien kun/wil je tussentijds sparen voor degene die je echt wil.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
18-10-2020 16:05
Voor 150 euro kan je gewoon niet echt kwaliteit verwachten.

Mijn advies is gewoon om verder te sparen zodat je een groter budget hebt en iets kan kopen wat beter is en langer mee gaat.
Misschien wil ze er niet eens jaren mee doen. Ik heb bij de aanschaf van mijn meubels niet de intentie dat ik er 20 jaar mee ga doen. En beter? Het gaat om een salontafel, niet om een bank ofzo. Een tafel heeft toch niets te lijden?
Silvy schreef:
18-10-2020 19:26
Misschien wil ze er niet eens jaren mee doen. Ik heb bij de aanschaf van mijn meubels niet de intentie dat ik er 20 jaar mee ga doen. En beter? Het gaat om een salontafel, niet om een bank ofzo. Een tafel heeft toch niets te lijden?
Dit inderdaad.
IBIopviva schreef:
18-10-2020 17:08
Ooh 150 euro is een prima bedrag maar ik denk inderdaad vooral als je open staat voor outlet en tweedehands.

Wij hebben een salontafel tweedehands gekocht die ik al jaren mooi vond maar te duur vond 350,- nieuwprijs dat had/heb ik er niet voor over.
Eens in de zoveel tijd keek ik op marktplaats of er 1 dichtbij was en ineens had ik beet. Nog geen 2 km afstand voor 35,-!
Omdat ik tijdens het ophalen zag dat er een lichte beschadiging zat (keek bij ophalen alleen maar even hoe die er bij stond) toen zei verkoopster gelijk: oooooh dat had ik niet gezien dan mag je hem voor 25,- zonder dat ik er wat van zei, ik bedoel ik had wel wat beschadigingen verwacht bij tweedehands voor die prijs. Uh ok! Beschadiging is bijna niet te zijn want staat aan een kant waar we toch nooit naar kijken.
Maar dat is wel wat geduld hebben voordat er een mooie langs komt.

Kringloopwinkels, outlets of de afprijzing hoek kan ook. En sommige hadden hier best leuke alternatieven voor die prijs dus ik verwacht wel dat je er wat voor kan krijgen. Kwaliteit en merk is dan even afwachten maar ja het scheelt wel in je portemonnee en misschien kun/wil je tussentijds sparen voor degene die je echt wil.
Wat fijn! Relaxed gevoel is dat dan :)
Wij hebben er nu 1 nodig dus zoeken nog even bij de koopjes verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven