Show je kerstboom!

07-12-2019 13:45 160 berichten
De Sint is weer vertrokken, het weekend is aangebroken. Volgens mij zijn heel veel mensen hun kerstboom aan het optuigen!

Show hier hoe de jouwe eruit ziet!

TO begint natuurlijk, maar de mijne is nog niet helemaal af. Ik moet extra haakjes voor de ballen halen. Heb wel een foto van mijn versiering alvast:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook groot fan van clusterverlichting. Inderdaad heel makkelijk en mooi warm licht.
In mijn boompje van nog geen 50 cm. hoog zitten 768 lampjes, staat echt zo gezellig :heart:
...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook twee bomen. Een in blauw goud, een in rood/bruin/goud .Ik ben gek op kerstbomen.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
14-12-2019 20:10
Ik ben ook groot fan van clusterverlichting. Inderdaad heel makkelijk en mooi warm licht.
In mijn boompje van nog geen 50 cm. hoog zitten 768 lampjes, staat echt zo gezellig :heart:
Ik had vorig jaar een boom die 50 cm hoger was. Dit jaar had ik dus 10 meter microcluster over. Die heb ik maar in de mand rond de voet gepropt.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee Tickel :) Mooi hoor.
...
Wat zijn er weer een aantal leuke bomen gepost!
Tickel schreef:
14-12-2019 20:34
Ik had vorig jaar een boom die 50 cm hoger was. Dit jaar had ik dus 10 meter microcluster over. Die heb ik maar in de mand rond de voet gepropt.

Afbeelding
Slimme oplossing! Ik wil volgend jaar wat meer lampjes in mijn boom. Maar denk dat ik dan een nieuwe langere koop in plaats van bij. Ben bang dat ze anders teveel verschillen.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
15-12-2019 01:37
Wat zijn er weer een aantal leuke bomen gepost!



Slimme oplossing! Ik wil volgend jaar wat meer lampjes in mijn boom. Maar denk dat ik dan een nieuwe langere koop in plaats van bij. Ben bang dat ze anders teveel verschillen.
Koop dan de microcluster, dat snoer is een stuk smaller dan de "gewone" cluster.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Mooie, leuke en aparte bomen zie ik erbij! De grootste boom in de kamer, boom nr 1, is inmiddels wat veranderd met brede fluwelen linten in rood en goud (vond ik nog ergens in de kast) die ik drie keer om de boom heb gedrapeerd. en verder nog wat gouden ballen en linten (buiten het wit, zilver en rood wat er al hing). Halverwege het seizoen wil ik wat verandering. Veel is er ook uitgedonderd omdat er telkens langsgelopen wordt (vanwege de gordijnen en de lichtschakelaar erachter) dus er moest iets gebeuren.

Dus weer iets heel nieuws nu.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
14-12-2019 20:34
Ik had vorig jaar een boom die 50 cm hoger was. Dit jaar had ik dus 10 meter microcluster over. Die heb ik maar in de mand rond de voet gepropt.

Afbeelding
wat leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Eindelijk staat de eerste raamtekening er ook op!
Alle reacties Link kopieren
Mooi Drackie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven