Show je kerstboom!

zaterdag 7 december 2019 om 13:45
De Sint is weer vertrokken, het weekend is aangebroken. Volgens mij zijn heel veel mensen hun kerstboom aan het optuigen!
Show hier hoe de jouwe eruit ziet!
TO begint natuurlijk, maar de mijne is nog niet helemaal af. Ik moet extra haakjes voor de ballen halen. Heb wel een foto van mijn versiering alvast:
Show hier hoe de jouwe eruit ziet!
TO begint natuurlijk, maar de mijne is nog niet helemaal af. Ik moet extra haakjes voor de ballen halen. Heb wel een foto van mijn versiering alvast:

woensdag 11 december 2019 om 14:50
O, wat leuk. Dan is 'ie goed geluktYellowLemon schreef: ↑11-12-2019 14:36Leuke versiersels Moosey!
Calamitycat, bij jouw boompje moet ik meteen aan de Noordpool denken!![]()

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

woensdag 11 december 2019 om 15:41
Ik vind hem geweldig, past bij je huis zo te zien.
Al doen die lampjes mij wel denken aan Stranger Things

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 11 december 2019 om 18:08
Nou de boom zelf is scheef. Vanaf de andere hoek is hij wel recht

woensdag 11 december 2019 om 18:10
balderdash schreef: ↑11-12-2019 17:05
Mijn gedrocht![]()
Zijn er ook mensen met kerstdorpen hier? Daar ben ik écht gek op
Wehh, hij doet het niet![]()

woensdag 11 december 2019 om 18:10
Mijn boom is ook scheefKraaienpootje schreef: ↑11-12-2019 18:08Nou de boom zelf is scheef. Vanaf de andere hoek is hij wel recht![]()

Vind ik ook wel de charme van een ‘echte’
woensdag 11 december 2019 om 18:33

woensdag 11 december 2019 om 19:13
Ik ookAnAppleADay schreef: ↑11-12-2019 18:10Mijn boom is ook scheef
Vind ik ook wel de charme van een ‘echte’
woensdag 11 december 2019 om 20:38
woensdag 11 december 2019 om 20:39
Ik had dus 10 meter microcluster over omdat de vorige boom veel groter was. (nieuwe gekocht in januari)
Die lampjes heb ik in een rotan kraag gedaan en afgedekt met een donkere stof. Het licht komt nu door de rotan, staat best wel gezellig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 14 december 2019 om 17:13
Hier twee bomen. Ik kan helaas geen foto's plaatsen.
Toen de kinderen klein waren kregen ze hun eigen boompje net iets groter dan zijzelf waren. Daarin kwamen hun eigen spulletjes te hangen, zoals zelfgemaakte ballen van de peuterspeelzaal, groep 1-2 enz en af en toe gekregen cadeau ballen.
Onze boom was een grote boom tot aan het plafond met witte ballen.
Kleine kinderen worden groot maar de boom moest nog steeds groter zijn dan zijzelf zijn. Gevolg twee grote echte plafondhoge bomen. Eentje nog steeds wit versierd de andere een bontgekleurde boom inclusief een lichtslang in allerlei kleuren en nog steeds de versieringen van de peuterspeelzaal en ouder.
Toen de kinderen klein waren kregen ze hun eigen boompje net iets groter dan zijzelf waren. Daarin kwamen hun eigen spulletjes te hangen, zoals zelfgemaakte ballen van de peuterspeelzaal, groep 1-2 enz en af en toe gekregen cadeau ballen.
Onze boom was een grote boom tot aan het plafond met witte ballen.
Kleine kinderen worden groot maar de boom moest nog steeds groter zijn dan zijzelf zijn. Gevolg twee grote echte plafondhoge bomen. Eentje nog steeds wit versierd de andere een bontgekleurde boom inclusief een lichtslang in allerlei kleuren en nog steeds de versieringen van de peuterspeelzaal en ouder.
zaterdag 14 december 2019 om 17:30
zaterdag 14 december 2019 om 19:14
Ik had voorheen van die kaarslampjes. Wat een kutwerk om die er fatsoenlijk in te krijgen. Ik vind clusterverlichting zoveel makkelijker en supermooi!