Show je kerstboom!

07-12-2019 13:45 160 berichten
De Sint is weer vertrokken, het weekend is aangebroken. Volgens mij zijn heel veel mensen hun kerstboom aan het optuigen!

Show hier hoe de jouwe eruit ziet!

TO begint natuurlijk, maar de mijne is nog niet helemaal af. Ik moet extra haakjes voor de ballen halen. Heb wel een foto van mijn versiering alvast:

Afbeelding
Hoe uploaden jullie de foto's? Het is me al tig keer uitgelegd, maar ik krijg het niet voor elkaar :facepalm:

Plaatjes van internet uploaden lukt inmiddels wel! Alleen eigen foto's niet :huh:
Dankje Sjulia!

Mooi dat paars erbij Drackie! Maakt hem erg chique.

En Eviva sommige zullen vast hele specifieke manieren hebben maar ik doe altijd maar wat tot ik tevree ben. Volgens mij hebben we dezelfde slinger trouwens. Hij valt bij mij alleen een beetje weg omdat mijn boom dit jaar groter is geworden.
laatbloeiertje schreef:
10-12-2019 16:51
Eviva, mooi juist! :heart:

Hier een boom met een veertjesslinger, schijfjes hout, geglazuurde ballen (beetje zoals het servies dat nu in is), paar gele langwerpige ballen en een gele/gouden piek. De meisjes hebben er nog gedroogde sinaasappelschijfjes in gehangen.
Die van jou klinkt gaaaaaaf :heart:
Kraaienpootje schreef:
10-12-2019 17:03
Hoe uploaden jullie de foto's? Het is me al tig keer uitgelegd, maar ik krijg het niet voor elkaar :facepalm:

Plaatjes van internet uploaden lukt inmiddels wel! Alleen eigen foto's niet :huh:
Ik gebruik daar een app voor Imgur. Dan kan ik gewoon foto’s van mijn telefoon uploaden en daarna de link kopieren.
YellowLemon schreef:
10-12-2019 17:15
Dankje Sjulia!

Mooi dat paars erbij Drackie! Maakt hem erg chique.

En Eviva sommige zullen vast hele specifieke manieren hebben maar ik doe altijd maar wat tot ik tevree ben. Volgens mij hebben we dezelfde slinger trouwens. Hij valt bij mij alleen een beetje weg omdat mijn boom dit jaar groter is geworden.
Ziet er mooi uit!
Slingers zijn van action.
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
10-12-2019 17:02
Jeutje wat een mooie!
Wat hebben jullie mooie volle bomen!
Die van sjulia is ook al zo prachtig!
Zijn dat nepperds?
Mijn man had onze boom gekocht, hij is een beetje magertjes.
Volgend jaar ga ik mee op kerstboominspectie :-)-)
Dit is een nepperd ja. Ik heb katten en dennennaalden zijn giftig, dus een echte durf ik niet aan. Ik vind een boom evengoed al spannend met die mormels. :proud:
Afbeelding

Nepboom van 2.10 meter met ballen in champagne, goud, bruin in mat en glans. Slinger van kraaltjes met veren
Eviva1983 schreef:
10-12-2019 17:16
Ziet er mooi uit!
Slingers zijn van action.
Die van mij ook!
Afbeelding
anoniem_64ca64e6b24fc wijzigde dit bericht op 10-12-2019 17:48
58.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boom van kraaienpootje (ik help je even) Afbeelding
Sjulia schreef:
10-12-2019 17:48
Boom van kraaienpootje (ik help je even)
:rofl: Thanks :rofl:

Ik stond al weer op het punt om het op te geven

De pot eronder moet ik wel nog even mooi aankleden met een kleedje. Work in progress!
Friezinnetje ook een mooie boom!

Leuk boompje Kraaienpootje, mooie muurkleur ook. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hier is m’n foto
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kraaienpootje schreef:
10-12-2019 17:50
:rofl: Thanks :rofl:

Ik stond al weer op het punt om het op te geven

De pot eronder moet ik wel nog even mooi aankleden met een kleedje. Work in progress!
De sneeuwpop ernaast is ook leuk! Ik moet de onderkant ook nog even leuk krijgen.
Dit is de onze! Inmiddels helemaal vol met mooie ballen ipv gewone ballen met 1 kleur. Het zijn allemaal ballen met een werkje erop.

Afbeelding

Dit hangt er allemaal in :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 18:31
77.86% gewijzigd
Whomi schreef:
10-12-2019 18:07
Dit is de onze! Inmiddels helemaal vol met mooie ballen ipv gewone ballen met 1 kleur. Het zijn allemaal ballen met een werkje erop.

Afbeelding

Leuk die wandelstokjes er in! Dat vind ik echt zo Engelse kerstfilm-achtig. Heerlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-12-2019 17:55
De sneeuwpop ernaast is ook leuk! Ik moet de onderkant ook nog even leuk krijgen.
Ja dat bedacht ik mij direct ook.
Heb wel zojuist nog even het kleedje om de stam vervangen en er liggen overtollige lampjes op ziet er ook leuk uit.

De boom staat! En wat zijn we er blij mee. Hadden in Duitsland een impulsaankoop van een kunstboom gedaan een witte voor 25 euro.
Niet eens gekeken of je die per tak op moest zetten of meerdere delen.
Hij stond er ook niet opgetuigd dus kon ook niet zien hoe vol die was. Al met al een beetje huiverig bij het uitpakken. Maar hij is geweldig! Naalden vallen bijna niet uit. Mooie stam en erg vol.
Toen we de lampjes erin gingen doen kwamen we tegen een teleurstelling. Onze lampjes hadden donkergroen draad nou zag er niet uit.
Maandag nieuwe lampjes gekocht met doorzichtig draad en dit staat zo mooi.
We hebben het volgehangen met houten hangers en we zijn er zo enorm blij mee!!!

Heb alleen een foto in het donker zal er morgen 1 in het licht maken en hier plaatsen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
herfstappeltaart schreef:
10-12-2019 18:28
Leuk die wandelstokjes er in! Dat vind ik echt zo Engelse kerstfilm-achtig. Heerlijk :)
Wow ik kom er nu pas achter dat die gebogen snoepjes wandelstokjes zijn. :$ Vind ze wel heel leuk. Al zou ik ze opsnoepen voor kerst denk ik.

Apple die van jou is ook mooi! Rustig zonder slingers. Heeft ook weer zijn charme.

Dat vind ik zo leuk aan al die kerstbomen zien. :flirting:

Edit: wauw die close up ballen Whomi! :heart:
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 18:33
4.94% gewijzigd
Mijn boom wordt blauw met zilver (1muur is ook blauw) de zilvere ballen ga ik nog decoreren met verf en glitters. De blauwe ballen komen van Lidl. Voor de rest heb ik nog geen ornamenten omdat dit het eerste jaar is dat ik m'n eigen kerstboom neerzet.

Vriend koopt wel af en toe zo lelijk mogelijke kerst decoratie en verstopt die in huis in afwachting tot ik het zie.
herfstappeltaart schreef:
10-12-2019 18:28
Leuk die wandelstokjes er in! Dat vind ik echt zo Engelse kerstfilm-achtig. Heerlijk :)
Die heb ik er vanmorgen nog in gehangen! Was alweer vergeten dat ik ze had :biggrin: ik heb ze bij wish besteld, zijn geen snoepstokjes. Ik vind ze ook echt gezellig staan. En ik heb dit jaar voor het eerst flikkerende lampjes erin :)
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
10-12-2019 18:31
Wow ik kom er nu pas achter dat die gebogen snoepjes wandelstokjes zijn. :$ Vind ze wel heel leuk. Al zou ik ze opsnoepen voor kerst denk ik.

Apple die van jou is ook mooi! Rustig zonder slingers. Heeft ook weer zijn charme.

Dat vind ik zo leuk aan al die kerstbomen zien. :flirting:

Edit: wauw die close up ballen Whomi! :heart:

Lidl heeft die wandelstokjes.
nouschi wijzigde dit bericht op 10-12-2019 18:37
0.11% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
YellowLemon schreef:
10-12-2019 18:31
Wow ik kom er nu pas achter dat die gebogen snoepjes wandelstokjes zijn. :$ Vind ze wel heel leuk. Al zou ik ze opsnoepen voor kerst denk ik.

Apple die van jou is ook mooi! Rustig zonder slingers. Heeft ook weer zijn charme.

Dat vind ik zo leuk aan al die kerstbomen zien. :flirting:

Edit: wauw die close up ballen Whomi! :heart:
De stokjes zijn nep, dat gaat het opeten wel tegen :mrgreen:

Ik koop elk jaar wat nieuwe ballen. Van elke soort neem ik er 3 :) inmiddels kan ik er de boom goed mee vullen. Er hangen nog wat pegels bij, rode dennenappels en kleine groene kerstboompjes. Ik hou echt heel erg van die mooie ballen :flirting:
Dan hebben wij dezelfde slingers Yellow.
Check mn foto, ik heb ook zuurstokjes in de boom.
Zijn ook van de action


Afbeelding
Eviva1983 schreef:
10-12-2019 19:05
Dan hebben wij dezelfde slingers Yellow.
Check mn foto, ik heb ook zuurstokjes in de boom.
Zijn ook van de action


Afbeelding
je boom ligt nu om? :D
friezinnetje2014 schreef:
10-12-2019 19:14
je boom ligt nu om? :D
Ja helaas :-$ een stevige windvlaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven