sinterklaasgedicht snuggie

04-12-2010 22:38 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond, ik heb mij schuldig gemaakt aan het kopen van het meest seksloze item ter wereld. Voor iemand anders De Sni-sna-Snuggie, tja.

Nu moet ik nog een leuk gedichtje maken maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Heel stom want mn andere gedichtjes zijn al af. Het mag gewoon dom zijn en hoeft nergens op te slaan, niet zo moeilijk zou je dus denken. Helaas, bij het denken aan dit verschrikkelijke item sla ik compleet op slot en valt er geen dichtregeltje meer te verzinnen. Wat belangrijke kernwoorden: het is voor mijn moeder die wegens omstandigheden veel in de keuken moet zitten maar die is ijskoud (t klinkt heel raar zo, lang verhaal maar t is compleetvrijwillig ) haar hobbies zijn sudokuen en patiencen (nouja dat doet ze veel in de keuken) ze houdt van koken en vogels. Iemand zin in het brouwen van/of helpen met een gedichtje?
Wow wat kunnen jullie allemaal leuk dichten zeg! Ik wou dat ik zo vindingrijk was!
O geniaal! Ik had even een kleine internetstoring, anders had ik natuurlijk telkens enthousiast gejuich laten horen Ik heb echt moeten lachen bij jullie gedichtjes, ik ga er eens rustig over nadenken! Zal wel morgen opbiechten dat het dichtwerk niet geheel eigen brouwsel is

Ik moet bekennen dat ik er ook 1 voor mijzelf heb gekocht trouwens. Zijn die dingen echt zo goddelijk als in de reclame wordt gezegd?
quote:Iwannalive schreef op 04 december 2010 @ 22:41:

O het is voor je moeder zie ik... hahaha ja voor mn moeder idd. Die maakt de laatste tijd spitsvondige opmerkingen over mijn seksleven wat ik erg verwarrend vind dus ik probeer dat onderwerp nu ontzettend te vermijden Thanks for the hint though
Verbannen naar de keuken

de asbak puilt uit van de peuken

voor Patience geen geduld

alle Sudoku's ingevuld

de kip staat op het fornuis

wat is het koud in huis

tanden klapperen op elkaar

is het eten nu nog niet klaar

moederziel alleen in de kou

altijd kalm en trouw

de Sint heeft iets speciaals gebracht

hier heeft u uw hele leven op gewacht

zacht, warm en met lange mouwen

ja, op de Sint kunt u bouwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven