slot

20-11-2019 18:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,
Mijn vrouw had een nieuw slot op onze badkamer deur gewenst sinds dat het oude slot al een tijdje niet meer werkt. IK ben totaal geen handige harry, dus was mijn vraag? Hoe bepaal ik welk slot ik nodig heb voor mijn badkamer deur?
Hoi Nick,

Ik zou het huidige slot opmeten, foto’s van de situatie maken en bij een sleutelboer en/of bouwmarkt advies vragen.

Succes met de klus!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Of gewoon een ouderwets/ klassiek/ vintage haakje? Kan iedereen installeren en werkt perfect.
Oude slot er uit halen en mee nemen naar een bouwmarkt of slotenboer.
Klusmannetje bellen...
Waarom zou je een slot op de badkamer nodig hebben in je eigen huis. Jij bent toch haar eigen man waar ze mee samen leeft?
Laat het je vrouw lekker zelf doen.
Als ze in de badkamer is sluit je de deur. Vervolgens draai je een oog in de deurpost en een oog in de deur. Daar haal je een hangslot door en klaar is Kees.
hoezoos schreef:
21-11-2019 22:17
Waarom zou je een slot op de badkamer nodig hebben in je eigen huis. Jij bent toch haar eigen man waar ze mee samen leeft?
Nou, misschien zijn er nog meer mensen in huis? Mijn tienerzoon waardeert een slot op de deur enorm en vooral ook dat wij het gebruiken denk ik :mrgreen:
nachtvlinder1977 schreef:
22-11-2019 00:01
Nou, misschien zijn er nog meer mensen in huis? Mijn tienerzoon waardeert een slot op de deur enorm en vooral ook dat wij het gebruiken denk ik :mrgreen:
Snap ik. Maar bij ons thuis gebruikt juist niemand een slot, ook onze tienerzonen en dochter niet. Alles op basis van respect en vertrouwen, niemand loopt de deur bij elkaar binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven