Spin:(

19-03-2010 22:40 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).

Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.

Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).

Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
gatver jalisa een spin die geen geluid maakt is al eng .....maar geloof het graag.in griekenland ook een plat geslagen die zich erna weer uitvouwde en dood (niet dus) leuk weg rende.heb volgens mij nog nooit zo hard gegild die was ook zo groot als mn hand ofzo toen bah
Nee joh Soul. Noem het ding dan Spider Catcher of zo.

Klinkt veel leuker.

Of beter nog: De SCV

Spider Catcher Vacuum
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 00:20:

Is er nog geen redding in aantocht?

Van mij hoeft het niet hoor. Ik zit hier helemaal in mijn element.

dat blijkt.

Dat verhaal van die bonen, ik zie het voor me. Geweldig.

Bijdehande actie van je man en hoop niet dat die spin flink gegroeid is in die tijd sinds die vermist is
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
We zijn inmiddels al twee keer verhuist.
Vriend is nog niet thuis. Ik ga maar slapen. Ik hoop dat de spin blijft waar hij zit. Ik moet niet hebben dat 'ie vannacht in mijn mond kruipt. Ik zal morgen verslag komen doen.
Trouwens ik heb die kapelaan die week nog een keertje lekker beet gehad met een nepspin. Ja dan had ie maar niet moeten laten merken dat ie er bang van was. Net wat voor mij.

Hij zat ook bij mij in het volleybalteam. Ik heb in de kleedkamer toen een nepspin op zijn trainingsjasje gezet.

Hij werd helemaal wit toen hij die spin zag.

Oef toen was ie wel kwaad zeg.
Zoebie, leuke namen!

Maar wat dacht je van Cats, Dogs & Spiders.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
jij bent té erg!
He Jalisa dan missen we het slot.

Kan vriend geen verslag komen uitbrengen.
quote:Jalisa schreef op 20 maart 2010 @ 00:31:

Ik moet niet hebben dat 'ie vannacht in mijn mond kruipt..

Thanks hé.. Weet zeker dat ik heerlijk zal slapen vannacht.

Oh ja Soulcats die is ook leuk. Wil je er ook cats en dogs mee opzuigen dan?
Jalisa, ik zou je vriend ontslaan als ik jou was.

Ik hoop dat je lekker slaapt en dat je de spin voldoende hebt ingestraald om zijn weg naar buiten weer te vinden.
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 00:34:

Oh ja Soulcats die is ook leuk. Wil je er ook cats en dogs mee opzuigen dan? Handig, toch?
quote:Jalisa schreef op 20 maart 2010 @ 00:31:

Vriend is nog niet thuis. Ik ga maar slapen. Ik hoop dat de spin blijft waar hij zit. Ik moet niet hebben dat 'ie vannacht in mijn mond kruipt. Ik zal morgen verslag komen doen.Jeetje ja, ik heb eens ergens gelezen dat ze dat doen.
Nou ja de hond en de kat kan ik ook wel eens achter het behang plakken. Handig dan zo'n ding.
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 00:35:

[...]

Jeetje ja, ik heb eens ergens gelezen dat ze dat doen.

Klopt! Ze zoeken warme, vochtige plekjes.

Volgens mij ben ik er 's nachts wel eens half gestikt in een.
Een mens eet toch 5 tot 10 spinnen in zijn leven?
Straks durft niemand meer naar bed.
Zeker Zoebie (ik ook), maar dan geen prop erin hoor, want dat is zielig
Zou je wakker worden van zo'n joekel in je mond?
quote:Soulcats schreef op 20 maart 2010 @ 00:39:

Zeker Zoebie (ik ook), maar dan geen prop erin hoor, want dat is zielig Ja zeg, ze moeten er net als de spinnen wel weer uit kunnen kruipen.
Ik denk dat dat afhangt met hoeveel poten hij bij je huig probeert te komen.
Ohja, dit word een goede nacht..
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 00:40:

[...]

Ja zeg, ze moeten er net als de spinnen wel weer uit kunnen kruipen.

Absoluut! (en dan bedoel ik NIET DE SPINNEN!)

Als de haren van de C&D maar achterblijven!

Die S mag worden vermorzeld door mijn nog te verzinnen geheel automatische spinnenvermorzelaardingetje.
quote:Soulcats schreef op 20 maart 2010 @ 00:40:

Ik denk dat dat afhangt met hoeveel poten hij bij je huig probeert te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven