Spinazie: wie weet waar deze doeken van zijn/merk?

16-07-2012 21:44 61 berichten
Ik heb wagenladingen met microvezeldoeken, gebruik ze overal voor en koop ze overal. Nu zat er ooit in zo'n grote zak met diverse doeken deze: staat geen merk op, enkel "high gloss".

Geen idee waar ik die toen vandaan heb gehaald. In die zak zaten ook witte doeken speciaal voor rvs.

Daar deze schoonmaakdoekjes meer dan ideaal zijn voor mijn hoogglans keuken (sopje, doekje, uitwringen, keuken schoonmaken en niet na hoeven drogen maar absoluut en totaal een streeploze keuken!) en ik er maar 3 heb waarvan 1 voor de badkamer ben ik naarstig op zoek naar meer van deze doekjes.

Heb me rot gezocht, gegoogled en gebeld naar de bekende fabrikanten maar helaas.Ze zijn grijs met een wafelstructur en een groen randje. Ik wil er zo graag nog een aantal hebben.

Deze dus:

Wie (her)kent deze doekjes en weet waar te koop of wie de fabrikant is?

Thanx

De gene welke mij de fabrikant /leverancier kan noemen waar ik deze doekjes kan bestellen is een beloning waard!
Alle reacties Link kopieren
@secondhandsuus zoek jij met het plaatje uit de Openingstopic?

Hoe doe je dat met een plaatje zoeken?

Lijkt me handig met kleding zoeken.
Nu heb ik ook het doekjes-virus, is dit hem?

http://www.greenspeed.eu/ ... t/glasdoek_40_x_40_cm_18/
Eeerst en vooral excuses voor de late reactie, de hele bovenverdieping moet leeg voor stucmeneer, kasten en vloeren man dus het is een pestbende hier in huis en man en ik werken als paarden.

Maar, ik moest zo lachen, om jullie inzet, om het feit dat ik jullie aan het werk heb gezet, jullie zijn kánjers

Tuurlijk is dat doekje niet belangrijk, het is gewoon even zoiets van "potterdikke, waar heb ik die dingen vandaan" en gaat het een eigen leven lijden. Tuurlijk zijn er meer soortgelijke doeken maar soms is vastbijten op iets nu eenmaal een makke.

Dus ik waardeer elke seconde die jullie gespendeerd hebben aan dit giga probleem en kom er vast op terug.

Vergeef me dat ik er nu even niet mee bezig ben want halve huis dus op de schop en af en toe even geen internet omdat man de hele computerzooi moet verhuizen.

Na de hele toestand hier ga ik met jullie tips verder aan de slag en écht, de gouden tipgever krijgt van mij een bloemetje, en dat is serieus bedoeld.

I'll keep you posted!

Voor nu, dank jullie wel, ik ga nog even een potje plinten slopen/verwijderen(de muren komen gezellig met brokken mee) en auto vullen voor het stort voor morgenochtend (voor de 7de keer in twee dagen)
Waarom zijn er zo veel doekjes op de markt gebracht
Ze komen of bij een supermarkt vandaan of van de markt.

Het zijn in elk geval geen profesionele doeken. Die hebben een andere structuur.

Ik meen ze al eens te hebben gezien bij de action en een keer bij de Aldi in een pakketje met andere doeken.

Succes!
Juist niet, bij de aldi en action ben ik zelfs nog nooit binnen geweest, op de markt en de lidl bijv. kom ik ook nooit dus, het zijn geen aldi-lapjes of zo.

Maar mis niet de kwinkslag, ik ga bepaald niet dood aan het missen van die lapjes hoor, het is maar een waar-héb-ik-die-dingen-nou-toch-vandaan-topic.

Iedereen kent dat wel, iets in huis hebben waarvan je bij God niet meer weet waar je het vandaan hebt. Het is soms net als een lastig insect dat maar om je hoofd blijft zoemen, vergelijkbaar met maar niet op een naam van iemand kunnen komen of op een filmtitel of een liedje, dat blijft spoken tot je het antwoord vindt.

Ik hou jullie wel bezig met mijn lappies hè of liever
quote:chococookie schreef op 17 juli 2012 @ 19:49:

Waarom zijn er zo veel doekjes op de markt gebracht Om ons te pesten geloof ik
Creed, link die under construction is, is een link naar china.

Kan nu natuurlijk link niet vinden, wordt telkens doorverwezen naar viva!

En wat dat zoeken betreft...

Ik google gewoon wat ik zie, meestal eerst in het engels

Microfiber grey cleaning cloth.

Microfiber high gloss.

En dan kom ik erachter dat de structuur "fish scale" heet, dus

Microfiber cleaning cloth fish scale...

Enz enz..

Ben niet voor niks zolang bezig geweest! Hahahaha!

Die ik eerst postte, die blauwe, per 5... Die omschrijving sprak mij aan en leek aan te sluiten op de wens van TO..

Dus ondanks dat ze niet grijs met groen randje zijn...

Hahaha!

Succes met stucen thaorchid!
http://www.microvezeldoek ... x.php?action=home&lang=NL

Makro misschien?

Vileda?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ondanks dat hij al voorbij kwam (en jij vindt dat hij dit niet is), hij is echt geweldig!!

De glazenwasser van tupperware. Hierbij de link http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/1290.html denk dus niet dat het een knappe vent voor je raam is, het is maar gewoon een slappe lap.
Bedankt @secondhandsuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven