Stafford zo onrustig ineens

07-11-2019 20:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond is de laatste dagen vreselijk onrustig. Als ik bijv om boodschappen ben geweest en ik kom terug dan doet ze of ik jaren ben weggeweest, piepen, janken heen en weer rennen. Ze is dan ook niet alleen, ik heb nl nog een hondje...een chihuahua. Ze komt er genoeg uit, loopt op een losloopgebied ook los zodat ze haar energie kwijt kan. Maar overdag in huis ook...steeds piepen, mij weer aankijken. Steeds weer bij mij in de buurt willen zijn. Vind het zo raar want zo was ze nooit. Wel dat ze heel erg op mij gericht is, als we bijv buiten zijn houd ze mij in de gaten en als we in een groep zijn dan wacht ze altijd tot ze mij weer ziet. Maar in huis nooit. Dan was ze gewoon lui😉 slapen, eten, knuffelen. Ze is nu 8 jaar. Is gezond (voor zover ik weet)

Voelt ze Iets aan of zo? Ik ga bijna denken dat ik wat mankeer, ziek ben/word of zo. Ik probeer dit gedrag zoveel mogelijk te negeren en op de momenten dat ze rustig is dan geef ik haar aandacht. Iemand tips of ideeen hoe ik dit aan kan pakken?
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 07-11-2019 20:29
2.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze is sinds vandaag weer een stuk rustiger. We zijn heerlijk naar het bos geweest, ze heeft lekker gespeeld met mijn andere hond. Misschien is ze toch ergens van geschrokken op een moment dat ik niet thuis was? Ik ben dit weekend veel thuis geweest, ook om te kijken of dit verschil maakt. Beetje extra aandacht gegeven en ik denk dat dit haar goed heeft gedaan. Maar even kijken hoe het as week gaat.
Alle reacties Link kopieren
Mogelijk werd ze blootgesteld aan een geluid ergens, wat jij niet kon horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven