Stoel voor mijn moeder
zondag 22 december 2013 om 01:50
Mijn moeder van 78 komt logeren. Ze heeft erge last van haar rug en benen door verschillende valpartijen. Mijn bank zit erg laag en daar komt ze niet goed uit en zit ook niet lekker voor haar. Nu zit ik te denken over hoe ik aan een makkelijke stoel voor haar kom voor een weekje.
Iemand enig idee of je ergens een fauteuil voor een weekje kan huren of zo?
Iemand enig idee of je ergens een fauteuil voor een weekje kan huren of zo?
zondag 22 december 2013 om 01:59
zondag 22 december 2013 om 08:23
quote:loudlikelove1 schreef op 22 december 2013 @ 08:09:
Heb je geen fijne tuinstoel?Dat wilde ik ook zeggen. Voor mijn moeder haalden we altijd de tuinstoel naar binnen. Zo een met hoge rugleuning die verstelbaar is. Goede kussens erin. Mijn moeder kon ook niet goed opstaan en had een hoofdsteun nodig en dit voldeed prima.
Heb je geen fijne tuinstoel?Dat wilde ik ook zeggen. Voor mijn moeder haalden we altijd de tuinstoel naar binnen. Zo een met hoge rugleuning die verstelbaar is. Goede kussens erin. Mijn moeder kon ook niet goed opstaan en had een hoofdsteun nodig en dit voldeed prima.
zondag 22 december 2013 om 09:20
quote:nomennescio schreef op 22 december 2013 @ 01:59:
Bij de Vegro kun je een sta-op-stoel huren
http://www.vegro.info/sta-op-stoelen/nl/page/145/
Hm? Vegro? Daar heb ik gewerkt . . . . maar dat was een verwarmings- en sanitair groothandel . . . . Er zijn dus meer hondjes die Fikkie heten
Tuinstoel zou ik niet doen, die zijn niet ergonomisch gevormd. Voor een uurtje kan dat wel, maar niet voor langere tijd.
Succes met je zoektocht!
Bij de Vegro kun je een sta-op-stoel huren
http://www.vegro.info/sta-op-stoelen/nl/page/145/
Hm? Vegro? Daar heb ik gewerkt . . . . maar dat was een verwarmings- en sanitair groothandel . . . . Er zijn dus meer hondjes die Fikkie heten
Tuinstoel zou ik niet doen, die zijn niet ergonomisch gevormd. Voor een uurtje kan dat wel, maar niet voor langere tijd.
Succes met je zoektocht!
maandag 23 december 2013 om 10:39
Jullie hadden mij op een idee gebracht!
Ik kan vandaag een gratis stoel ophalen via marktplaats maar een paar straten hier vandaan!
Het is een bruine leren stoel, volgens die aanbiedster zit die lekker.
Past hier totaal niet in het interieur, maar dat is niet erg voor een weekje. Als mijn moeder er niet is gaat die gewoon naar boven.
Bedankt voor de tips!
Ik kan vandaag een gratis stoel ophalen via marktplaats maar een paar straten hier vandaan!
Het is een bruine leren stoel, volgens die aanbiedster zit die lekker.
Past hier totaal niet in het interieur, maar dat is niet erg voor een weekje. Als mijn moeder er niet is gaat die gewoon naar boven.
Bedankt voor de tips!