Stoel voor mijn moeder

22-12-2013 01:50 13 berichten
Mijn moeder van 78 komt logeren. Ze heeft erge last van haar rug en benen door verschillende valpartijen. Mijn bank zit erg laag en daar komt ze niet goed uit en zit ook niet lekker voor haar. Nu zit ik te denken over hoe ik aan een makkelijke stoel voor haar kom voor een weekje.

Iemand enig idee of je ergens een fauteuil voor een weekje kan huren of zo?
Alle reacties Link kopieren
Bij de Vegro kun je een sta-op-stoel huren

http://www.vegro.info/sta-op-stoelen/nl/page/145/
Via Google zijn er meerdere bedrijven te vinden.

Anders bij het lokale 'groene kruis' (heet dat overal zo? Waar je ook krukken ed leent) je verhaal uitleggen? Wellicht willen zij wel meewerken...
Via de thuiszorgwinkel een stoel huren?

Of kan je misschien haar eigen stoel van thuis meenemen? In een aanhangwagen ofzo.
Gewoon haar stoel van thuis mee nemen?
Heb je geen fijne tuinstoel?
quote:loudlikelove1 schreef op 22 december 2013 @ 08:09:

Heb je geen fijne tuinstoel?Dat wilde ik ook zeggen. Voor mijn moeder haalden we altijd de tuinstoel naar binnen. Zo een met hoge rugleuning die verstelbaar is. Goede kussens erin. Mijn moeder kon ook niet goed opstaan en had een hoofdsteun nodig en dit voldeed prima.
Of bij je buren lenen?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Rijdt ze nog zelf of ga je haar halen? In het laatste geval kun je toch gewoon haar stoel achterin je auto laden?
quote:nomennescio schreef op 22 december 2013 @ 01:59:

Bij de Vegro kun je een sta-op-stoel huren

http://www.vegro.info/sta-op-stoelen/nl/page/145/

Hm? Vegro? Daar heb ik gewerkt . . . . maar dat was een verwarmings- en sanitair groothandel . . . . Er zijn dus meer hondjes die Fikkie heten

Tuinstoel zou ik niet doen, die zijn niet ergonomisch gevormd. Voor een uurtje kan dat wel, maar niet voor langere tijd.

Succes met je zoektocht!
Misschien eentje bij de kringloop kopen?
Ja wat winkelfanaat zegt, bij kringloop voor een habbekrats kopen en later via marktplaats weer verkopen
Jullie hadden mij op een idee gebracht!

Ik kan vandaag een gratis stoel ophalen via marktplaats maar een paar straten hier vandaan!

Het is een bruine leren stoel, volgens die aanbiedster zit die lekker.

Past hier totaal niet in het interieur, maar dat is niet erg voor een weekje. Als mijn moeder er niet is gaat die gewoon naar boven.

Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven