Stomme bakjes van de HEMA!
maandag 31 oktober 2011 om 19:06
Hallo allemaal..
Bij deze wil ik even mijn ongenoegen uitspreken & iedereen waarschuwen voor een stomme, domme miskoop!
Ik heb vorige week vershoudbakjes gekocht bij de HEMA. Geloof 10 stuks in verschillende maten, ik dacht: handig! En dat voor maar 4 euro (want wat koop je nog voor 4 euro, zegt de HEMA..
Nouja, prut-bakjes dus! Niet dat ik heel veel verwacht voor ¤4, maar verwacht wel dat ze doen wat ze horen te doen: vers-houden. De deksels passen wel, maar de bakjes kunnen niet dicht, de deksels sluiten niet aan/springen er af en trekken krom (en nee, ik heb geen afwasmaschine)
Dus... Koop geen vershoudbakjes van de HEMA! Hoe geweldig 't ook lijkt voor..... 4 euro
Zo... dat wilde ik even met jullie delen
Bij deze wil ik even mijn ongenoegen uitspreken & iedereen waarschuwen voor een stomme, domme miskoop!
Ik heb vorige week vershoudbakjes gekocht bij de HEMA. Geloof 10 stuks in verschillende maten, ik dacht: handig! En dat voor maar 4 euro (want wat koop je nog voor 4 euro, zegt de HEMA..
Nouja, prut-bakjes dus! Niet dat ik heel veel verwacht voor ¤4, maar verwacht wel dat ze doen wat ze horen te doen: vers-houden. De deksels passen wel, maar de bakjes kunnen niet dicht, de deksels sluiten niet aan/springen er af en trekken krom (en nee, ik heb geen afwasmaschine)
Dus... Koop geen vershoudbakjes van de HEMA! Hoe geweldig 't ook lijkt voor..... 4 euro
Zo... dat wilde ik even met jullie delen
maandag 31 oktober 2011 om 23:04
dinsdag 1 november 2011 om 08:39
Gewon even teruggaan naar de Hema. ws krijg je zonder bon je geld terug. Ik heb het een keer gehad met een 10-pak babyrompers die na 1x wassen helemaal uitgelubberd waren. Terwijl de rompers van de hema normaal altijd 2 kinderen meegaan bij mij (niet in de droger). Ik kreeg zonder discussie het geld terug.
dinsdag 1 november 2011 om 08:45
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2011 @ 19:25:
[afbeelding]
17 stuks voor 3.49 bij Ikea dus.
Wow, ik heb nog nieuwe bakjes nodig maar dit ziet er goed uit zeg. Even denken want de Ikea is niet naast de deur en ik haat het daar te winkelen maar ik ga het echt overwegen die bakjes.
Tenzij ik ze voor zon prijs zie donderdag op de markt.
[afbeelding]
17 stuks voor 3.49 bij Ikea dus.
Wow, ik heb nog nieuwe bakjes nodig maar dit ziet er goed uit zeg. Even denken want de Ikea is niet naast de deur en ik haat het daar te winkelen maar ik ga het echt overwegen die bakjes.
Tenzij ik ze voor zon prijs zie donderdag op de markt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven