Stomme bakjes van de HEMA!

31-10-2011 19:06 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Bij deze wil ik even mijn ongenoegen uitspreken & iedereen waarschuwen voor een stomme, domme miskoop!

Ik heb vorige week vershoudbakjes gekocht bij de HEMA. Geloof 10 stuks in verschillende maten, ik dacht: handig! En dat voor maar 4 euro (want wat koop je nog voor 4 euro, zegt de HEMA..

Nouja, prut-bakjes dus! Niet dat ik heel veel verwacht voor ¤4, maar verwacht wel dat ze doen wat ze horen te doen: vers-houden. De deksels passen wel, maar de bakjes kunnen niet dicht, de deksels sluiten niet aan/springen er af en trekken krom (en nee, ik heb geen afwasmaschine)

Dus... Koop geen vershoudbakjes van de HEMA! Hoe geweldig 't ook lijkt voor..... 4 euro

Zo... dat wilde ik even met jullie delen ;)
Ik haal ze bij action, die zijn goedkoop maar ook echt heel goed
Internagelaktisch
Ik heb hetzelfde probleem met die bakjes van de Ikea. vooral met de grootste maat, als je de ene kant dicht maakt, springt de hoek schuin er tegenover weer open grrrr.
quote:kaetje schreef op 31 oktober 2011 @ 19:27:

Ook bakjes van Ikea (met een groen deksel, ik geloof 100 voor 50 cent ofzo) ook prima. ].Huh? Das wel heel goedkoop
Bij de hema doen ze niet moeilijk over terugbrengen, ook niet als je geen bon meer hebt.
Geweldig dit hier te lezen, ik ben er namelijk ook ingetrapt. Ik dacht nog, NEE voor dat geld, het kan niet waar zijn. Maar ze gaan met geen mogelijkheid dicht! En nou weet ik dat dat wel vaker met plastic bakjes is, maar zo erg als bij deze heb ik nog nooit meegemaakt.
Gewon even teruggaan naar de Hema. ws krijg je zonder bon je geld terug. Ik heb het een keer gehad met een 10-pak babyrompers die na 1x wassen helemaal uitgelubberd waren. Terwijl de rompers van de hema normaal altijd 2 kinderen meegaan bij mij (niet in de droger). Ik kreeg zonder discussie het geld terug.
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2011 @ 19:25:

[afbeelding]

17 stuks voor 3.49 bij Ikea dus.

Wow, ik heb nog nieuwe bakjes nodig maar dit ziet er goed uit zeg. Even denken want de Ikea is niet naast de deur en ik haat het daar te winkelen maar ik ga het echt overwegen die bakjes.

Tenzij ik ze voor zon prijs zie donderdag op de markt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven