Stomme bakjes van de HEMA!

31-10-2011 19:06 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Bij deze wil ik even mijn ongenoegen uitspreken & iedereen waarschuwen voor een stomme, domme miskoop!

Ik heb vorige week vershoudbakjes gekocht bij de HEMA. Geloof 10 stuks in verschillende maten, ik dacht: handig! En dat voor maar 4 euro (want wat koop je nog voor 4 euro, zegt de HEMA..

Nouja, prut-bakjes dus! Niet dat ik heel veel verwacht voor ¤4, maar verwacht wel dat ze doen wat ze horen te doen: vers-houden. De deksels passen wel, maar de bakjes kunnen niet dicht, de deksels sluiten niet aan/springen er af en trekken krom (en nee, ik heb geen afwasmaschine)

Dus... Koop geen vershoudbakjes van de HEMA! Hoe geweldig 't ook lijkt voor..... 4 euro

Zo... dat wilde ik even met jullie delen ;)
Mss kun je beter gaan klagen bij de Hema........
Ik zeg klantenservice!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb die van 17 voor 4 euro ofzo en die zijn echt wel prima. Met blauwe deksel.
Hear hear!!!!

Hier exact hetzelfde probleem. En ik heb geen bonnetje meer

Vooral niet in de magnetron, heet sopje of vaatwasser doen. Dan trekt alles krom...

Op de verpakking staat dat ze ertegen moeten kunnen, maar nee dus.

Goedkoop is in dit geval duurkoop.
Wat stom om hier te gaan klagen over 4 euro bakjes die je bij de Hema hebt gekocht.

Problemen los je op met diegene die daarover gaat.

Dit hier melden is zo kinderachtig en nutteloos.
Ik heb ook die met het blauwe deksel. Weet niet hoeveel, een stuk of 12 denk ik. Voor ¤4.

Had al mijn oude bakjes al weggedaan, want in het begin ging het nog redelijk.

Nu moet ik dus nieuwe. Iemand tips?
ik heb ze ook

nog niet gebruikt

ben benieuwd en gewaarschuwd....
Nou ik wil de Hema verder niet zwartmaken. Koop er verder met veel plezier!

Maar misschien kunnen we het omdraaien naar een 'wat zijn goede bakjes voor een redelijke prijs?' topic
Ikea natuurlijk. Ook 4 euro (oid), maar ze doen het hier al jaren
Of je flink te buiten gaan aan Chinees en de bakjes bewaren. Ook die gaan hier maanden mee, inclusief vaatwasser. Heil China.
Ikea heeft fijne en ook voor een mooi prijsje.
Je kunt beter een klacht bij Hema indienen.

Ik heb ooit een klacht gehad over gebak, ik werd zeer vriendelijk geantwoord en kreeg een cadeaupas van 12,50 toegestuurd!
Ikeabakjes... gaan vaak de vaatwasser en magnetron in en nog steeds niet krom.
Hier zelfde probleem met de Hema bakjes!

17 stuks voor 3.49 bij Ikea dus.
Ik moet binnenkort toch langs de Ikea. Kijk daar wel. Bedankt.
quote:hipslala schreef op 31 oktober 2011 @ 19:14:

Wat stom om hier te gaan klagen over 4 euro bakjes die je bij de Hema hebt gekocht.

Problemen los je op met diegene die daarover gaat.

Dit hier melden is zo kinderachtig en nutteloos.

Denk dat het hele forum vol staat van problemen die je met degene die daar over gaat kunt oplossen. Dus eerlijk gezegd vind ik jouw reactie een beetje kinderachtig en nutteloos.

TO mag toch even haar ei kwijt hier, niets mis mee lijkt mij. En als je je daar aan ergert klik je het toch gewoon weg?
Ik heb 3 bakjes van de Aldi, of Action. Met een ontluchtingsgat bovenin om vacuüm te kunnen bewaren. Werken prima! Alleen geen idee wat de prijs was.
Gewoon teruggaan naar de hema.

Ik heb bakjes van de blokker (kleine vierkante met blauw deksel, voor babyhapjes) en die zijn prima. Ook bakjes van Ikea (met een groen deksel, ik geloof 100 voor 50 cent ofzo) ook prima. En bakjes van de Etos (rond, verschillende kleuren, bij de babyproducten) en die zijn ook prima. Van de hema nooit geprobeerd maar (ook zonder bon) zou ik gewoon teruggaan als ze niet functioneren.
4 euro lijkt weinig, tot je er duizenden setjes van verkoopt.
Overigens: bedankt voor de tip Missmieszje!

Scheelt dat we straks niet allemaal terug hoeven te hollen naar de Hema
Ik heb die van Ikea. Prima spul! En het gaat redelijk vaak in de vaatwasser..
Ik heb de zelfde van de hema. Werken bij mij prima. Je moet de deksels inderdaad wel er goed opdrukken en even nagaan of het echt dicht zit. Heb ze al een tijdje. Gaat gewoon de afwasmachine in. Geen enkel probleem. Maar misschien heb ik net geluk gehad...
Teruggaan.. volgens mij is hema daar best makkelijk in?

Ik ben zelf fan van bakjes van de ah.. ideaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven