Stress kat

15-01-2020 21:47 27 berichten
Ons huis staat in de verkoop! We hebben de komende dagen veel bezichtigingen. Onze kat dient hierbij weg te zijn, en wij overigens ook. Vandaag waren er 6 bezichtigingen. We hebben de kat mee in het reismandje naar mijn zusje genomen. Daar heeft ie zich goed geamuseerd. Hij associeert de reismand met de dierenarts denk ik (hijs als de dood voor de dierenarts). Want we krijgen hem er amper in! Hij blaast en wil er absoluut niet in! Hij haalde straks uit naar mijn partner. Na n half uur zat ie eindelijk er in.. Nu zijn er morgen weer kijkers en zal ie weer 2x in het reismandje mee moeten. Maar hoe?

Ik vind het enorm sneu hem er zo in te proppen...met alle stress die hij ervaart. Alle tips zijn welkom!!!!

Ps. Dierenarts al gebeld en hun gaven aan dat feliway er in sprayen miss helpt tegen de stress of eventueel het reismandje met de opening naar boven kantelen en dan hem er in doen. Of eerst met het kontje er in en dan pas het hoofd. Maar hij wordt al boos/angstig als ie dat mandje ziet, dan laat ie zich al niet meer pakken
Alle reacties Link kopieren
spuit_111 schreef:
16-01-2020 08:46
Zo, die makelaar heeft z’n geld simpel verdiend. Hoefde niet op te letten tijdens de bezichtigingen - zo veel werk is een buitendeur in de gaten houden niet - en was ook zo klaar aangezien jullie hoppakee het eerste bod hebben geaccepteerd. Dat had ik echt niet geaccepteerd, zeker niet in de huidige markt. Je let maar een beetje op voor je flinke beloning.
(3x huis verkocht met katten erin, nog nooit gedoe geweest)
Je reactie mbt de prijs is veel te kort door de bocht. We hadden na 1 dag meerdere biedingen op het huis en hebben het boven de vraagprijs verkocht en met prettige voorwaardes.
En ik vind het ook te kort door de bocht dat je zo reageert op de makelaar. Dat zijn keuzes waar wij mee accoord zijn gegaan. De keus was een super goede makelaar zonder katten in huis of een minder goede makelaar met katten in huis.
We hebben zelf soms al moeite om de katten binnen te houden, daarom begrijp ik de redenering best.
Carpe-diem93 schreef:
15-01-2020 23:32
Jaaa haha.. Dat kan.. Ik dacht er net ook pas aan :facepalm:
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven