tapijt/mat stinkt
donderdag 14 augustus 2014 om 21:57
Vorig jaar mijn Ikeakleed, dat ook stonk van de hond en de katten, buiten gelegd en schoongemaakt met een dettolsopje. Gedrenkt in een dettolsopje eigenlijk. Overvloedig spoelen daarna en laten drogen op een rekje/waslijn. Geregeld keren, dat drogen duurde twee warme zomerdagen.
Hoop gedoe maar het werkte wel. En die dettollucht is na een paar dagen weg.
Hond en katten hadden het er wel zwaar mee geloof ik, dat het huis even naar dierenarts rook Maar dat heb ik onder "gerechtigheid" geschaard.
Hoop gedoe maar het werkte wel. En die dettollucht is na een paar dagen weg.
Hond en katten hadden het er wel zwaar mee geloof ik, dat het huis even naar dierenarts rook Maar dat heb ik onder "gerechtigheid" geschaard.
vrijdag 15 augustus 2014 om 02:06
vrijdag 15 augustus 2014 om 07:38
vrijdag 15 augustus 2014 om 08:06
quote:bij_zonder schreef op 14 augustus 2014 @ 21:57:
Vorig jaar mijn Ikeakleed, dat ook stonk van de hond en de katten, buiten gelegd en schoongemaakt met een dettolsopje. Gedrenkt in een dettolsopje eigenlijk. Overvloedig spoelen daarna en laten drogen op een rekje/waslijn. Geregeld keren, dat drogen duurde twee warme zomerdagen.
Hoop gedoe maar het werkte wel. En die dettollucht is na een paar dagen weg.Dit
Hoop gedoe maar het werkte wel. En die dettollucht is na een paar dagen weg.Dit