Tetteren in de herfst!
zaterdag 24 september 2011 om 18:14
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......
Even een herfstig plaatje:
...en een linkje naar het vorige deel deel 20
Veel tetter-plezier!
woensdag 30 november 2011 om 21:43
woensdag 30 november 2011 om 21:47
woensdag 30 november 2011 om 22:00
http://www.wasmachine.nl/ ... 1/indesit-idca-g35-b.html Denk deze... Hij is zo mooi wit
woensdag 30 november 2011 om 23:12
Olijf, ik heb je net een berichtje gestuurd op je oude mobiel . Om je te bedanken voor de leuke kaart, met creabea inhoud. Ja, meisjes, we spreken hier even in geheimtaal
Fantje, leuk huis en fijn dat jullie vlot iets gevonden hebben. En met die buren komt het echt wel goed want: zie Rat en Blom
Plous, je hebt tegenwoordig ook erg hippe zwarte drogers . Poeh, ik moest helemaal even nadenken hoe dat plaatjes plakken ook weer ging
Het is tijd om een glaasje vino in te schenken als beloning voor deze schoolmiddag/avond. En dat ik straks nog even langs kom om verder te reageren.
Fantje, leuk huis en fijn dat jullie vlot iets gevonden hebben. En met die buren komt het echt wel goed want: zie Rat en Blom
Plous, je hebt tegenwoordig ook erg hippe zwarte drogers . Poeh, ik moest helemaal even nadenken hoe dat plaatjes plakken ook weer ging
Het is tijd om een glaasje vino in te schenken als beloning voor deze schoolmiddag/avond. En dat ik straks nog even langs kom om verder te reageren.
woensdag 30 november 2011 om 23:16
Olief had/heeft ook een Nokia N97 (geen mini dan) en krijgt wrsl morgen zijn nieuwe I Phone. Dus dan zal ik 'm wel een paar dagen kwijt zijn I Phone is mooi maar ik vind het wel een beetje een hype en ik moest nogal wat bijbetalen óf mijn abonnement fors verhogen dus ben toen voor een mooi alternatief gegaan. Eindelijk een android-telefoon en geen ellendige symbian meer!
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 30 november 2011 om 23:18
woensdag 30 november 2011 om 23:21
woensdag 30 november 2011 om 23:24
Er kwam bij mij ook een reusachtige Nokia voorbij
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe 'ie bevalt. Bovendien bestel ik nooit bij mijn eigen provider maar via een site die vaak goedkoper aanbiedt/betere combinaties. AL 2 x gedaan via hen, bevalt prima. (weet niet of ik het mag noemen hier)
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe 'ie bevalt. Bovendien bestel ik nooit bij mijn eigen provider maar via een site die vaak goedkoper aanbiedt/betere combinaties. AL 2 x gedaan via hen, bevalt prima. (weet niet of ik het mag noemen hier)
Ik ben mijn eigen bananenschil