Tetteren in de herfst!

24-09-2011 18:14 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!

Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......

Even een herfstig plaatje:

...en een linkje naar het vorige deel deel 20

Veel tetter-plezier!
Geen idee Plous.

Ik heb een doodordinaire met een slang uit het raam.

een hele goedkope Indesit ( de wasmachines vind ik Indeshit maar de droger is prima)

Heb 'm nu 10 jaar,4x meeverhuisd en werkt als een tierelier.

...maar geen condensdroger dus..
Hmm... wasdroogcombi? Is dat wat?
was/droog zou ik niet doen.

een wasmachine kan bv 5 kilo droge was aan.

de zelfde trommel moet daarna diezelfde was dan drogen....die weegt dan meer dan 5 kilo door het water.

heb gehoord ooit dat dat veel te veel stroom koste en veel tijd.

(of je moet het weer in 2x drogen..)
Oke, zoiets riep iemandanders net ook al.

Misschien dat dan maar niet doen.
Goh,dus ik praat geen poep
Ja nou... ik kraakte haar nog af omdat het 100 jaar geleden was dat ze er eentje had

Maar het gaat een condensdroger worden... Nu nog het merk. Gedoe... zoek liever een hip jurrekie uit
de Consumentenbond heeft wasdrogers getest.

Alleen moet je lid zijn om de resultaten online in te zien.

Misschien ken je iemand met een abo? ...of kijken of die in de bieb te leen/lezen is.
http://www.wasmachine.nl/ ... 1/indesit-idca-g35-b.html Denk deze... Hij is zo mooi wit
quote:pilous1 schreef op 30 november 2011 @ 22:00:

Denk deze... Hij is zo mooi wit

Goede reden!

Andere drogers zijn nooit mooi wit
Zooo, nieuwe mobiel besteld (mag verlengen) dus nu ook een helemaal hipperdepippe. Ben benieuwd wanneer ik 'm krijg (wil 'm eigenlijk gewoon NUUUUUUUUUUUUUUUU)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Welke telefoon is het geworden Olijf?

*ik wil oooohoook!*
De Samsung I9100 Galaxy S II
Ik stap dus van Nokia af, heb het gehad met Nokia.
Olijf, ik heb je net een berichtje gestuurd op je oude mobiel . Om je te bedanken voor de leuke kaart, met creabea inhoud. Ja, meisjes, we spreken hier even in geheimtaal

Fantje, leuk huis en fijn dat jullie vlot iets gevonden hebben. En met die buren komt het echt wel goed want: zie Rat en Blom

Plous, je hebt tegenwoordig ook erg hippe zwarte drogers . Poeh, ik moest helemaal even nadenken hoe dat plaatjes plakken ook weer ging

Het is tijd om een glaasje vino in te schenken als beloning voor deze schoolmiddag/avond. En dat ik straks nog even langs kom om verder te reageren.
*kwijl*

Moooooi!!!
Mooi Olijf! Ik mag in januari weer rondkijken en ik denk dat ik eigenlijk gewoon heel graag een iPhone wil . Ben de nokia n97mini wel een beetje zat en Blom zo te lezen ook
Ik moet nog een maand of 4 met mijn:

Op zich best een fijn ding (TH heeft deez ook)

Maar de batterij is iedere keer zo snel leeg

Kan er niet eens een hele dag meer mee doen..sleep overal mijn oplader mee in mijn tas.
Olief had/heeft ook een Nokia N97 (geen mini dan) en krijgt wrsl morgen zijn nieuwe I Phone. Dus dan zal ik 'm wel een paar dagen kwijt zijn I Phone is mooi maar ik vind het wel een beetje een hype en ik moest nogal wat bijbetalen óf mijn abonnement fors verhogen dus ben toen voor een mooi alternatief gegaan. Eindelijk een android-telefoon en geen ellendige symbian meer!
Ik heb nu een nokia 5230 van 1,5 jaar oud en de batterij vliegt sinds een week of 2 razendsnel leeg, ellendeding. En dan doe er geen eens gekke dingen mee, ik laat whats app bijv. nooit aanstaan want dan kan mijn foon de hele dag wel aan het infuus.
Ik ben na updaten mijn Whats App gewoon kwijt,das nog veel achterlijker

Ik vind een Iphone ook heel gaaf,maar te duur.

Wil eigenlijk bij verlengen een kleiner abo..denk dat de telefoon dan ook minder joepiedepoepie zal zijn.
Blom, die van mij is wel ietsjes kleiner Plaatje heeft nu normale afmetingen

En ik vrees dat ik met mijn huidige abo ook geen iPhone kan krijgen dus het alternatief van Olijf ga ik ook onthouden
talkinghead wijzigde dit bericht op 30-11-2011 23:22
Reden: Grap gaat niet meer op
% gewijzigd
tssss..ik heb gewoon een bescheiden plaatje geplakt.

*gaat mokkend even brood smeren voor MO*
gheghe

siejewel
Er kwam bij mij ook een reusachtige Nokia voorbij

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe 'ie bevalt. Bovendien bestel ik nooit bij mijn eigen provider maar via een site die vaak goedkoper aanbiedt/betere combinaties. AL 2 x gedaan via hen, bevalt prima. (weet niet of ik het mag noemen hier)
vertel vertel Olijf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven