Tetteren in de herfst!

24-09-2011 18:14 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!

Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......

Even een herfstig plaatje:

...en een linkje naar het vorige deel deel 20

Veel tetter-plezier!
ik ben idd gewoon erfelijk belast...hmm...

TH, 80-jarige oorlog en Snieklaas zijn niet erg te verenigen hè? Dan zou ik idd eerst maar voor Klaasje gaan en daarna de rest.

Splint, lekker toch, pistoletjes na het toeteren? Ik had vanochtend, na het bloedprikken voor schildklier, lekker verse bruine meergranen triangels gehaald (nee, niet om op te spelen) en daar lekker fil. americain en hardgekookt ei en een klodder mayo gedaan *negeert calorieën*...heeeeerlijk!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ooooh, is dat er zo eentje van de Appie? Zo'n donkerbruine, knapperige met zaadjes bovenop? Die zijn echt heerlijk! Inderdaad met filet americain, maar ook gewoon zonder iets.

*voelt weer opnieuw honger opkomen*

Pistoletje was ook lekker hoor. Met kaas en pesto.
Psies, een Appie-triangel. Komt niet veel geluid uit
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ze kunnen wel heel hard worden. Moet je ze dan eens tegen een ruit gooien, wedden dat het dan geluid maakt?
ik ben net bij de dokter geweest. Zit nu op de bus te wachten met een verwijsbrief voor het ziekenhuis op zak. Het wordt steriliseren. Nu wachten tot ik gebeld word voor een afspraak.
poeh das wel definitief Rat.
Rat wat een heftigheid bij jou. Met je tante en nu ook nog sterillisatie.

Olijf, wens je papa maar beterschap. Je zult wel geschrokken zijn

Hier alles rustig, zo maar weer eens even werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Werk ze Its. Hoe lang moet je nog? Nog 4 of 6 weken?

Blom, heftig? Ja, misschien wel. Definitief? Zeker. Dat is ook de bedoeling. Ik ben 43, kom uit een familie met toch ook wel bepaalde aandoeningen, ongeduldig etc. Bepaalde genen moet je niet door willen geven. Dat wil ik mijn kind niet aandoen, dus komen ze er niet. En K wil ze ook niet meer.

En het met hem uitmaken zodat ik op zoek kan gaan naar een ander die wel kinderen wil, dat wil ik niet. Ik ben liever bij K zonder kinderen van ons zelf, dan dat ik met een ander wél kinderen heb. En K heeft kinderen, dat scheelt ook. Dus de moedergevoelens kan ik mooi op hun loslaten.
Jemig Ratje, wat een tante zeg. Wel fijn dat je nu wat meer begrip kunt hebben voor je moeder. Hoewel het moeilijk zal blijven, denk ik...Wat goed dat je de rust gaat inbouwen van een sterilisatie. Ik snap het, denk ik, wel. Gewoon niet meer hoeven denken aan "wat als...". Definitief betekent ook vaak rust. Hier heeft Fanteman zijn slurf laten afknopen na onz R's geboorte. Ik had er anders nog wel tien achteraan gewild. Ik ken mijzelf, dus dit is gewoon "rustiger".

Its, bij jou schiet het op nu he? Ben zoooo benieuwd, ik heb de muisjes hier al in de kast staan

Olijfje, een vader met een gat in zijn hand , kan handig zijn, spreekwoordelijk dan he. Schaafwonden zijn trouwens het vervelendst vind ik altijd. Hoe is het nu met hem. En, ja je arme moeder zal wel geschrokken zijn.

Splinter, mjam dat pistoletje klinkt er jammie. Wij doen vaak na het zwemmen een paar ieniemienie crackertjes met kaas. Heerlijk is dat.

Praathoofdje, leuk jou weer hier te zien; ik mis je hier eigenlijk best behoorlijk. Je hebt altijd wel iets interessants/leuks te vertellen. Kom je hier weer wat vaker met ons tetteren, pleeeeeese? Maar ik snap het best hoor, het is hartstikke druk met ook nog een studie ernaast.

Ik zwaai even naar Slofje, Bor (hoe'st met jou en je beessies) en anderen

Het sneeuwt hier flink. Er lgit ondertussen zo'n 10 cm.

Verder staat de eerste verhuisdoos hier klaar. We hebben een huis gevonden. Niet zooo romantisch als dit huis maar wel leuk en praktisch. De tuin daar gaan we mee aan de slag. Die is nu nog heel ongezellig maar wel omheind en fijn voor de honden.

Het heeft 5 sl.kamers en 3 1/2 badkamer (of terwijl 3 volledige badkamers en een met wastafel en wc op de begane grond). Verder een open keuken/woonkamer en zowel beneden in de basement een extra woonkamer als boven nog een bonuskamer. Groot zat dus. Marieke gaat een paar maand op kamers wonen maar houdt dus wel een eigen kamertje bij ons. Rozijn is in haar nopjes, die komt dichter bij haar vriendinnen en ook nog eens dihterbij dingen zoals de bieb en de winkels. Thomas dichterbij zijn vriend. En oh ja, geen enge trap meer buiten. We willen de 15e uiterlijk over.

Optimist tot in de kist!
Leuk Fant

Ik ben aan het oriënteren voor een vakantie in Canada. Kan ik op bezoek komen
Wat een leuk huis Fant! Gefeliciteerd. Best wel snel toch? Fijn die ommuurde tuin. Kunnen de honden lekker rennen buiten. Dat zou ik ook graag willen, kan Taartje lekker dr ei kwijt in de tuin. Eens een keer fatsoenlijk met de bal spelen.

Pilous op vakantie naar Canada! Leuk hoor, kan je idd bij Fant langs.

Ik kan maandag naar de gynaecoloog Eerst nog een gesprek, schijnt standaard te zijn.
Pilous, ga gauw je koffers pakken! Plek zat!

Ja die tuin is echt super voor de honden. 't is allemaal gras, ik zal de eekhoorntjes wel missen.

Het sneeuwt hier flink, er ligt zo'n 15 cm. Hopper moest net piesen, die kwam als een witte teckel weer binnen.
Optimist tot in de kist!
Spannend Rat... Ben benieuwd hoe lang het herstel is, die operatie. Hier komen er toch geen kinderen en moet eigenlijk een nieuw spiraaltje. Kan net zo goed ook laten steriliseren.

Het is nog niet definitief hoor Fant, maar als we gaan, dan doen we een minimeet
absolutuurlijk!!!

Ik zit trouwens best nog met een knoop in mijn maag. Vind het allemaal zo eng weer.

Ik hoop wel op een leukere buurt. Hier, mede door de trappen, zie je de buren eigenlijk nooit. Onze (oudere) buren aan de ene kant zitten de helft vh jaar in het buitenland en aan de andere kant zijn het volgens mij meer een soort kamerhuurders, niet een gezin ofzo.

In ons allereerste huis, lijkt wel wat op ons "nieuwe" huis, was er echt wel een buurt gevoel. Daar had ik i no time contact met de buren. Daar hoop ik wel een beetje op.

Ik moet mijn scriptie af hebben voor morgen nacht maar krijg niks op papier. Waaaaaah, hellup.
Optimist tot in de kist!
quote:pilous1 schreef op 30 november 2011 @ 19:15:

Spannend Rat... Ben benieuwd hoe lang het herstel is, die operatie. Hier komen er toch geen kinderen en moet eigenlijk een nieuw spiraaltje. Kan net zo goed ook laten steriliseren.

Het is nog niet definitief hoor Fant, maar als we gaan, dan doen we een minimeet

Ik hou je op de hoogte. Je moet wel even kijken of je zorgverzekeraar het vergoed. Ik hoef niks te betalen, het wordt voor 100% vergoed. En je moet kijken op welke manier je wilt dat het gebeurd, klemmetjes of Essure methode. Bij de laatste moet je nog drie maanden wachten met onveilige sex omdat alles dicht moet groeien. Dat wil ik niet. Ik wil gewoon klemmetjes of doorsnijden. Dat hoor ik dan wel van de arts.

Heb net gekeken en het is een vrouw.

Ik vind het wel spannend hoor. Voor het eerst geopereerd worden. Het is wel zo gebeurd, 20 tot 30 minuten. Dan mag je al weer naar huis. Volledige narcose. Daar ben ik dan nog het bangst voor. Dat ik toch alles voel. Sommige mensen hebben dat, dan werkt de pijnstilling niet. Brrrrrr ik moet er niet aan denken.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 30 november 2011 @ 18:55:

Het sneeuwt hier flink, er ligt zo'n 15 cm. Hopper moest net piesen, die kwam als een witte teckel weer binnen.
Fant, maak je daar nou maar niet zo druk over. De buren leer je vanzelf kennen en wie weet is het de leukste straat waar je ooit hebt gewoond.

En waarom zouden ze jullie niet leuk vinden? Je bent toch leuk? En lief? En aardig? En je kinderen en man ook. Dus.

En je scriptie lukt niet? Waar zit je mee? Weet je niet waar je het over moet hebben? Kan je de woorden niet vinden?
Blom
Gefeliciteerd met het nieuwe huis Fant!

Ziet er mooi uit en die tuin is helemaal super voor de beesjes!

drukdrukdruk dus met pakken.

Is het ver van waar jullie nu wonen?
wat Rat zegt dus: (even lui kopieren/plakken) De buren leer je vanzelf kennen en wie weet is het de leukste straat waar je ooit hebt gewoond.

En waarom zouden ze jullie niet leuk vinden? Je bent toch leuk? En lief? En aardig? En je kinderen en man ook. Dus.

Jullie zijn lief, ik heb jullie gewoon nodig om mij af en toe (vaak) met mijn pootjes op de grond te krijgen.

De scriptie is voornamelijk moeilijk omdat ik mij zo slecht kan focussen nu er zoveel om mij heen gebeurt. Ik moet mij echt afzonderen maar mijn eigen hoofd zit ook in de weg. Beetje (boel) mistig daarboven. We zijn de laatste week zo intensief bezig geweest met huizen enzo dat is niet goed voor mij bovenverdieping, tenminste niet voor het deel wat ik nu nodig heb

En nu is Pommels ook nog thuis en die is nogal van de gezellige...
Optimist tot in de kist!
Even een blokkie om in de sneeuw Fant? Even een fris hoofd, letterlijk en figuurlijk
Oh het is trouwens niet ver (zeker niet voor Can. begrippen). Een klein kwartiertje rijden, lekker makkelijk met verhuizen. We hebben ook al zo enorm veel zooi. Gelukkig past er een boel in de auto, misschien dat we een keer een dagje een aanhanger huren.
Optimist tot in de kist!
Even vraagje, welk merk condensdroger moet ik nemen?
Geen idee Pilous. Ik hang alles op in het trappegat en op een rek in de strijkkamer.

Bosch? Indesit? Bauknecht? Siemens? Eh, meer merken weet ik niet uit mijn hoofd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven