Tetterend naar de zon!
donderdag 10 mei 2012 om 19:43
Thuis en languit op de bank,lekker bordje pasta in de buik.
Nu zorgen dat ik niet van de bank pleur
Schade aan de auto kan ik niet helemaal inschatten hoe duur.
Achterbumper heeft een beste klap gehad,is ontzet en de lak is beschadigd.
Zaterdag even naar schadeherstelbedrijf om te laten taxeren. Misschien wil (deu)ze het zelf betalen ivm no-claim.
Het zal mij worst wezen,áls het maar betaald wordt en niet door mij.
Olief vandaag jarig?
Gefeliciteerd!!!!
Fant: adem in adem uit...
Straks vergeet je er nog van te genieten
eeeh...
donderdag 10 mei 2012 om 19:44
Dzjee Fant, als je zulke plaatjes gaat plakken, wordt het hoog tijd dat je hierheen komt hoor.
Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Tuurlijk ben je nerveus! Je gaat doen wat je al heel lang wilt en het moet natuurlijk allemaal even leuk zijn. Ennnnnn: je gaat ons zien, ook haske spannend natuurlijk! Maar er zullen best dingen zijn die niet zo gaan zoals je had gehoopt en de tijd zal veel te snel gaan. En dan nog wordt het gewoon een prachtige reis, wedden?
Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Tuurlijk ben je nerveus! Je gaat doen wat je al heel lang wilt en het moet natuurlijk allemaal even leuk zijn. Ennnnnn: je gaat ons zien, ook haske spannend natuurlijk! Maar er zullen best dingen zijn die niet zo gaan zoals je had gehoopt en de tijd zal veel te snel gaan. En dan nog wordt het gewoon een prachtige reis, wedden?
donderdag 10 mei 2012 om 19:48
Heel gek maar we kunnen ons niet meer herinneren hoe 11 graden in NL voelt. Dat komt omdat we hier en een heeeeele lage luchtvochtigheid hebben en dichterbij de zon leven. Ik had nooit verwacht dat dit zo'n verschil maakt maar het is echt zo. We hadden het er gisteren over dat we ons niet meer goed een voorstelling kunnen maken vd temperaturen enzo in NL. Net zoals de accuratie (is dat een NL woord) vd weersvoorspellingen, hier zijn die echt notorious fout, zelfs het huidige weer kunnen ze niet voorspellen terwijl dat toch een gevalletje naar buiten kijken is. We kunnen ons nu niet meer herinneren of ze er in NL ook zo vaak naast zitten. We hopen van wel want de lange termijn vooruitzichten zijn flink prut
Het is toch echt heel gek hoe sommige dingen vervagen in je hoofd. Toen wij in 2004 (op nieuwjaarsdag) om 7 uur 's ochtends uit de taxi op Schiphol uitstapten hadden we het zoooo koud, het was notabene +1 en we wisten dat het in Calgary -20 zou zijn bij aankomst. Toch heeft het ons nooit zo koud aangevoeld. Het zonnetje schijnt hier heel vaak en er is weinig wind (behalve soms een flinke sneeuwstorm) en een hele droge lucht.
Ben zoo benieuwd hoe alles voelt voor ons. Het is zo'n trip down memory lane.
Het is toch echt heel gek hoe sommige dingen vervagen in je hoofd. Toen wij in 2004 (op nieuwjaarsdag) om 7 uur 's ochtends uit de taxi op Schiphol uitstapten hadden we het zoooo koud, het was notabene +1 en we wisten dat het in Calgary -20 zou zijn bij aankomst. Toch heeft het ons nooit zo koud aangevoeld. Het zonnetje schijnt hier heel vaak en er is weinig wind (behalve soms een flinke sneeuwstorm) en een hele droge lucht.
Ben zoo benieuwd hoe alles voelt voor ons. Het is zo'n trip down memory lane.
Optimist tot in de kist!
donderdag 10 mei 2012 om 19:57
quote:Ratteke schreef op 10 mei 2012 @ 08:21:
Blom, ik zag net op fb dat you kwow who mijn vriendjesverzoek heeft geaccepteerd. Misschien kan je dan nog eens via mij spieken. Of heb je hem ook al als vriendje?
Leuk!! Ik heb even foto gespiekt maar de rest staat niet open.
Jammer.
Goed bezig geweest met sporten Splinter en dat kersenbroodje klinkt zelf nu ik mijn buik al vol heb nog heerlijk.
*yum*
dus die kattennagelhoesjes lijm je vast?
jeeehtje
en idd WAAR IS TH!!!!!!!???
Mooi plaatje Fant
Ik zie er ietsjes anders uit en MO ook én we hebben geen open haard (misschien maar goed ook qua veiligheid) maar leuk idee
Blom, ik zag net op fb dat you kwow who mijn vriendjesverzoek heeft geaccepteerd. Misschien kan je dan nog eens via mij spieken. Of heb je hem ook al als vriendje?
Leuk!! Ik heb even foto gespiekt maar de rest staat niet open.
Jammer.
Goed bezig geweest met sporten Splinter en dat kersenbroodje klinkt zelf nu ik mijn buik al vol heb nog heerlijk.
*yum*
dus die kattennagelhoesjes lijm je vast?
jeeehtje
en idd WAAR IS TH!!!!!!!???
Mooi plaatje Fant
Ik zie er ietsjes anders uit en MO ook én we hebben geen open haard (misschien maar goed ook qua veiligheid) maar leuk idee
donderdag 10 mei 2012 om 20:47
Ghehehe, leuke plaatjes Fant!
Blom, dus nog ff wachten op de totale kostenpost.
Ik lig met zere baarmoeder op de bank. Bewegen doet zeer. Nah ja, stil liggen ook... Ik ga morgen denk ik maar weer de pil halen. K zei dat ik dan een wat lichtere moet halen. Had Microgynon 30. Die beviel verder prima, had nooit ergens last van. Kan je zo om een andere pil vragen bij de apotheek of moet dat via de dokter? En wat is dan een lichte pil?
Nu ben ik net van de ongesteldheid af en begint er weer een nieuwe klacht. Ben al dat gedoe zat. Wil wel weer eens geen zere borsten en zo hebben.
Blom, dus nog ff wachten op de totale kostenpost.
Ik lig met zere baarmoeder op de bank. Bewegen doet zeer. Nah ja, stil liggen ook... Ik ga morgen denk ik maar weer de pil halen. K zei dat ik dan een wat lichtere moet halen. Had Microgynon 30. Die beviel verder prima, had nooit ergens last van. Kan je zo om een andere pil vragen bij de apotheek of moet dat via de dokter? En wat is dan een lichte pil?
Nu ben ik net van de ongesteldheid af en begint er weer een nieuwe klacht. Ben al dat gedoe zat. Wil wel weer eens geen zere borsten en zo hebben.
donderdag 10 mei 2012 om 20:49
vrijdag 11 mei 2012 om 07:54
Fantje!!!! En Fantefamilie, het is ein-de-lijk zo ver. Het is de dag van vertrek. Haal af en toe eens heel bewust adem. Doe rustig en gek. Vergeet je tandeborstel niet! En schone onderbroeken en sokken.
veel plezier met pakken en op weg gaan. Sterkte met het afscheid nemen van de hondjes en poezen. Hele fijne vlucht en over een paar uur ben je terug in je geboorteland!
Ik heb net de pil weer besteld. K gaat het vanmiddag ophalen.
veel plezier met pakken en op weg gaan. Sterkte met het afscheid nemen van de hondjes en poezen. Hele fijne vlucht en over een paar uur ben je terug in je geboorteland!
Ik heb net de pil weer besteld. K gaat het vanmiddag ophalen.
vrijdag 11 mei 2012 om 10:50
Zoooo, de bazen zijn op vakantie, ik heb een beter plekje uitgezocht op kantoor, dus kan ik mooi af en toe even langsvliegen hier.
En dan gelijk mijn vliegbijdrage: Fantje, daar ga je!!! Het wordt echt echt vandaag, helemaal leuk. Vergeet vooral je paspoort niet, de rest kun je hier ook wel krijgen.
Zeg tegen de piloot dat hij voorzichtig moet vliegen omdat hij bijzondere 'vracht' aan boord heeft.
vrijdag 11 mei 2012 om 12:02
Fijn zo'n werkplek Splinter! Kan je af en toe lekker ff forummen.
Fant, gaat het allemaal nog of ben je al knettergek van alle stress? Vergeet inderdaad je paspoort niet!
Ik vind het maar koud vandaag. Gisteren was best lekker maar nu waait het best hard hier. Iemand nog onweer gehad? Bij ons helemaal niks noppes nada.
Fant, gaat het allemaal nog of ben je al knettergek van alle stress? Vergeet inderdaad je paspoort niet!
Ik vind het maar koud vandaag. Gisteren was best lekker maar nu waait het best hard hier. Iemand nog onweer gehad? Bij ons helemaal niks noppes nada.