Tetterend naar de zon!
maandag 30 april 2012 om 18:31
Hey fijn een nieuw topic!
Ik mocht niet meer in het oude
Zo te lezen hebben jullie allemaal een heerlijke dag!
Veel plezier allemaal!
Wij hebben een stuk door het bos gelopen, was veel te zonnig op straat.
Nu toch een rood hoofd haha.
Ga zo even douchen denk ik.
Daarna vriends tas in pakken (service hè?)
Want die vertrekt morgenochtend vroeg weer eens richting het Poolse land.
Ik mocht niet meer in het oude
Zo te lezen hebben jullie allemaal een heerlijke dag!
Veel plezier allemaal!
Wij hebben een stuk door het bos gelopen, was veel te zonnig op straat.
Nu toch een rood hoofd haha.
Ga zo even douchen denk ik.
Daarna vriends tas in pakken (service hè?)
Want die vertrekt morgenochtend vroeg weer eens richting het Poolse land.
maandag 30 april 2012 om 21:30
Leuk om te lezen!
Rode hoofden, boshoofden, hips-hoofden, drakerige hoofden, slenterende op-de-bank-zit-hoofden, nog-boemelende hoofden?
Fiolle, was het wel leuk? Of klinkt er een beetje een bleh-gevoel in door?
Wij zijn nog even naar het dorp geweest in de buurt, maar daar waren ze eigenlijk al aan het opruimen. Dus een milkshake genomen en toen weer naar huis. Het was echt heerlijk weer vandaag zeg, het is nu nog best warm buiten. Ik heb wel zin in zomer inmiddels, dus kom maar op!
Rode hoofden, boshoofden, hips-hoofden, drakerige hoofden, slenterende op-de-bank-zit-hoofden, nog-boemelende hoofden?
Fiolle, was het wel leuk? Of klinkt er een beetje een bleh-gevoel in door?
Wij zijn nog even naar het dorp geweest in de buurt, maar daar waren ze eigenlijk al aan het opruimen. Dus een milkshake genomen en toen weer naar huis. Het was echt heerlijk weer vandaag zeg, het is nu nog best warm buiten. Ik heb wel zin in zomer inmiddels, dus kom maar op!
maandag 30 april 2012 om 21:36
Leuk he Koninginnedag. Is toch een hele leuke traditie vind ik. Ga zo even wat nieuws kijken. Vind jullie verhalen erg leuk. Vrijmarkt is ook zo leuk. Ik wil in NL nog op zoek naar Donald Ducks en naar de Slegte voor oude boeken. Heerlijk. Ik heb zoooo'n zin (wisten jullie nog niet he?)
Kaat heeft een tand eruit. Brrrr, ik vond dat toch altijd een pijnlijk gezicht die kids met die bloederige bekkies! Stoere Kaat toch!
Ik heb tot 12 uur in bed gelegen vandaag. Was echt op. Ik heb de culiclub v volgende week afgezegd. Dat kan echt niet, je hebt gelijk Ratje. Verder hoop ik woensdag wat betere pijnstillers te krijgen.
Trouwens mijn oorbelletjes gaan supergoed. In het begin nog een beetje ontstoken maar nu voelt het al haast helemaal normaal. Ben zo blij met mijn gaatjes.
Kaat heeft een tand eruit. Brrrr, ik vond dat toch altijd een pijnlijk gezicht die kids met die bloederige bekkies! Stoere Kaat toch!
Ik heb tot 12 uur in bed gelegen vandaag. Was echt op. Ik heb de culiclub v volgende week afgezegd. Dat kan echt niet, je hebt gelijk Ratje. Verder hoop ik woensdag wat betere pijnstillers te krijgen.
Trouwens mijn oorbelletjes gaan supergoed. In het begin nog een beetje ontstoken maar nu voelt het al haast helemaal normaal. Ben zo blij met mijn gaatjes.
Optimist tot in de kist!
dinsdag 1 mei 2012 om 00:31
Gefeliciteerd Blom met MO alweer 2 jaar!
Bor, jammer dat t ook in t bos wat te zonnig was voor je.
Ja, dat haken ja. Ikzou willen dat ik t kon
Ik heb mn haakshit bij Lupin laten liggen en bedacht toen dat ik ook ooit wilde leren breien. Dus nu ben ik een konijn aan het breien. Recht lukt wel maar dat averecht is steeds zo'n gepiel. Heb nu alles weer uitgehaald voor de 600e keer. Ik begrijp dat ik jou nu ook kan vragen om hulp te bieden bij al mn handwerkonbenulligheden?
Bor, jammer dat t ook in t bos wat te zonnig was voor je.
Ja, dat haken ja. Ikzou willen dat ik t kon
Ik heb mn haakshit bij Lupin laten liggen en bedacht toen dat ik ook ooit wilde leren breien. Dus nu ben ik een konijn aan het breien. Recht lukt wel maar dat averecht is steeds zo'n gepiel. Heb nu alles weer uitgehaald voor de 600e keer. Ik begrijp dat ik jou nu ook kan vragen om hulp te bieden bij al mn handwerkonbenulligheden?
Het Viva forum is papaja.
dinsdag 1 mei 2012 om 01:02
Breien, brrrr, al het handwerken trouwens, ik ben er zooooo slecht in. Hoe vaak ik wel niet heb moeten horen dat het gewoon een kwestie is van doorzetten en "kan niet ligt op kerkhof en wil niet ligt er naast", etc. Nou bij mij liggen die twee toch echt bij elkaar dan. Ik kan het echt niet. Vind het heel knap mensen die het kunnen, bij mij zit de hele boel na zo'n 15 rijen hopeloos in de knoop, mijn eerste rij is zo ong. twee keer zo groot als rij 20, en mijn schouders zitten volledig in de knup vh gespannen breidelen. Geef mij maar een recept en een pan.
Maar vind het altijd zo mooi als iemand iets zelf kan maken en het dan kunnen aantrekken enzo, als ik iets zelf maak eindigt het altijd in de mond.
Ben nu een chicken potpie aan het maken. Een soort ragout in de lasagneschaal met een dakje van bladerdeeg.
Maar vind het altijd zo mooi als iemand iets zelf kan maken en het dan kunnen aantrekken enzo, als ik iets zelf maak eindigt het altijd in de mond.
Ben nu een chicken potpie aan het maken. Een soort ragout in de lasagneschaal met een dakje van bladerdeeg.
Optimist tot in de kist!
dinsdag 1 mei 2012 om 08:16
Zo, zijn de feestvierders weer fris en fruitig opgestaan?
Ik heb '1 biertje gehad gisteren. dan wel gelijk een beugel Grolsch Om half 11 naar bed, eten klaarmaken voor ze, poes in de kamer zetten en liggen. Heb weer lekker de balkondeur open gehad. Tot een uur of 4, toen begon het te onweren. Mén, wat ligt dat lekker zeg, onweer en in bed onder de dekens. Tot het begon te regenen. Toen heb ik de deur toch maar dicht gedaan.
Ben net op tijd op het station gekomen. Daarna begon het te hozen. Vandaag maar door de parkeergarage naar het werk gelopen. Loop je iig droog.
Werk ze maar weer, ik ga aan de gang!
Ik heb '1 biertje gehad gisteren. dan wel gelijk een beugel Grolsch Om half 11 naar bed, eten klaarmaken voor ze, poes in de kamer zetten en liggen. Heb weer lekker de balkondeur open gehad. Tot een uur of 4, toen begon het te onweren. Mén, wat ligt dat lekker zeg, onweer en in bed onder de dekens. Tot het begon te regenen. Toen heb ik de deur toch maar dicht gedaan.
Ben net op tijd op het station gekomen. Daarna begon het te hozen. Vandaag maar door de parkeergarage naar het werk gelopen. Loop je iig droog.
Werk ze maar weer, ik ga aan de gang!
dinsdag 1 mei 2012 om 09:27
Wat een land, ik werd vanochtend ook wakker van onweer en regen. Ik had net gisteren weer kussentjes buiten neergelegd grr.
Ik hoop dat het de rest van de week droog blijft, vooral over de grens
Zo te lezen heeft iedereen een leuke dag gehad. Nog van harte gefeliciteerd Blom en MO!
Koos heeft vanochtend een poepje gedaan . Het was niet zo veel, maar wel een behoorlijk grote en keiharde keutel. Ik blijf vandaag en morgenochtend nog Laxatract geven en hoop dat er verder geen problemen zijn als mij moeder hier is.
Ik ga zo even naar de stad, Heb nog 15 euro op mijn Hema kaart staan. Misschien kan ik daarvoor nog iets leuks vinden. Wil ook nog even wat mini's kopen met shampoo enzo.
Ben helemaal niet zenuwachtig hoor lalalalalalalalalalalalalala
Fijne dag allemaal
Ik hoop dat het de rest van de week droog blijft, vooral over de grens
Zo te lezen heeft iedereen een leuke dag gehad. Nog van harte gefeliciteerd Blom en MO!
Koos heeft vanochtend een poepje gedaan . Het was niet zo veel, maar wel een behoorlijk grote en keiharde keutel. Ik blijf vandaag en morgenochtend nog Laxatract geven en hoop dat er verder geen problemen zijn als mij moeder hier is.
Ik ga zo even naar de stad, Heb nog 15 euro op mijn Hema kaart staan. Misschien kan ik daarvoor nog iets leuks vinden. Wil ook nog even wat mini's kopen met shampoo enzo.
Ben helemaal niet zenuwachtig hoor lalalalalalalalalalalalalala
Fijne dag allemaal