Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Wat een opluchting Slof, ook voor Koos natuurlijk

Grappig he, zenuwachtig zijn voor iets leuks, en je voorereidingen klinken prima, toch!

Getver Fran, 't wil nog steeds niet met het slapen. Waar-de-loos. Hopelijk slaap je vannacht beter!

Hier giet het, we hadden net de verwarming uitgezet, heb nu de haard er even bij aan. Wel knus maar ik wil gewoon het zonnetje!
Optimist tot in de kist!
Ratteke, ik ben al de hele dag fris en fruitig hoor...ahum Laat ik zeggen dat ik blij ben dat het schoolvakantie is

Slofje, ik merk niks van zenuwen hoor . Fijn van Koos en zijn poepje, scheelt toch weer stress! En alles klaar voor de romantische date? Heul veul plezier!!

Fran, brak van niet goed slapen, das nou weer minder. Ga je vannacht vast beter doen.

Tonks, helemaal op de handwerktoer met je haken en breien, doe binnenkort eens een leuk plaatje van de resultaten

Splinter, ik vind jouw man een slimmerik. Heb jij wel lekker gewerkt vandaag? En heb je vandaag ook opgezegd?

Ik ga zo eten en dan naar de bios...wat een rotleven heb ik toch
Ik vind nu ineens de tijd zo langzaam gaan, tik tak tik tak, ik moet nog 10 nachtjes. Vorige week vloog de tijd en nu heeft ie de boemeltrein genomen.
Optimist tot in de kist!
haha Fantje dat klint mij bekend in de oren!

Heb net met mijn pootjes in een badje gezeten, nagels geknipt en ga ze nu lekker rood lakken!

Ik heb een erg leuk bloemrokje gekocht bij Scapino en een shirt bij de Hema. Alleen een panty vinden was een ramp. Waarom kun je die niet gewoon kopen in alle kleuren van de regenboog????
Ik hoop dat Fants en Slofs klokjes maar lekker snel mogen draaien. Tot de vakantie daar is, dan gaat de tijd in vertraging natuurlijk

Hier weer een lekker druk dagje gehad. Die drukte blijft nog steeds maar ik heb wel het idee dat er licht is aan het einde van de tunnel.

En had ik al verteld van mijn briljante aanschaffen dit weekend? Niet Koninginnedag gerelateerd, maar toch: al jarenlang heb ik een oogje op een bepaalde barkruk. Modern modelletje, ik doe een plaatje elders. Vooral de zitting is erg fijn, die heb ik heel vaak staan aaien in de winkel die hem verkocht. Verkocht, ja, want een paar maanden terug ging ik weer eens kijken, of ik niet stiekem toch een enorme bak geld overheb voor twee krukken, omdat ik ze al zo lang mooi vind.

En toen hadden ze ze niet meer... Nou ja, dat scheelt mij weer een substantieel deel van mijn maandsalaris.

Dus ik op MP kijken voor goeikope tweedehands krukken, kom ik zo waar mijn Italiaanse droom daar tegen. Voor 10% van de winkelprijs, bijna nieuw!

Ik meteen reageren, en ik mocht hem komen halen. Toen nog even gegoogeld of en waar hij nog nieuw te koop is, want ik wil er twee. Blijkt de winkel waar ik zo vaak heb staan aaien het showmodel weg te doen voor 50%!

Ik heb dus nu mijn droomkrukken voor 30% van de veel te dure prijs!

Ik ben een blij mensch!

Nu alleen nog even een bar maken. Klein detail
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Kijk, dat zijn nog eens koopjes!
Leuk Violle!

Ben benieuwd hoe ze er uit zien.

Slof bijna lover proof

En Th die zich denk ik zoals ik voelt (brakbrakbrak,wat een flutdag)

Fant,rustig aan...het wordt vanzelf vakantie

allemaal
Weten jullie dat? Ik heb nog gegrilde courgette en paprika over. Kan ik dat morgen nog eten, als in: is dat dan nog lekker?
Ik denk dat vooral de courgette wat soppig wordt.

Kun je het niet verwerken ergens in? door de pasta oid..
Deze mooie ogen had ik gisteren geplakt, kijken of het nu lukt:

Optimist tot in de kist!
Nee Fant, weer niet gelukt...

Ik ben moe, heb te veel gegeten en heb rugpijn van de ongesteldheid.

CF, wat een geweldige koop! Lekker is dat he, iets wat je zó graag wil zó goedkoop kunnen kopen. geniet er van.

Fran, geen ervaring met gegrilde groente en of dat de dag er na nog lekker is.
Ik kan het morgen idd wel in de pasta plempen.

Thnx Blom, had ik nog niet aan gedacht.
Je kan t proberen Frans. En anders verwerk je het alsnog in een saus.

Dat is idd een mooi koopje Viooltje!

Ik zie geen oge n Fant. Zie alleen een wit scherm dan.

Th, vanavond sneaken? Ik ben benieuwd naar mn konijn en of ie ooit af komt weet nu wel wat recht, averecht meerderen en minderen is. Ik kan zo het bejaardentehuis in!

Kaat vandaag: "Krijg je een baby?"

"Nee, hoezo?"

"Nou je krijgt zo'n dikke buik"

"..."

Ik ga maar weer eens hardlopen...
Het Viva forum is papaja.
Je zou bijna de corrigerende tik invoeren
Nee dus, blijkbaar te laat...

Die Kaat van jou wil gewoon een broertje/zusje. Is een gevalletje "wishful thinking"

Ik droom nog steeds regelmatig dat ik zwanger ben, wordt ik wakker met mijn hand op mijn buik. Ik ben een beetje raar zeg maar. Een andere favoriet, zeg maar mijn variatie op een "natte droom" is dat er een babietje onder in de struikjes is gelegd, helemaal voor mij alleen. Tja....
Optimist tot in de kist!
Oh wat is die Kaat toch leuk

Sorry, Tonks
Idd mooi mokkel die Kaat
Ik zwaai vast even gedag en ga zo naar bed. Ik moet om 7 uur schoon en fris op pad.

Dag allemaal en tot gauw
Slof, veel plezier! Geniet ervan en van elkaar
om Kaat, en ook hier sorry daarvoor Tonkie Ik denk idd ook dat het gewoon wishful thinking is hoor, dus laat die hardloopschoenen lekker in de kast staan!

Claude, wat een prachtige krukken, echt wel een soort diezijn hoor! En wat top dat je ze dan ook nog zo lekker goedkoop (of is dat relatief? ) hebt kunnen kopen!

Zo, iedereen weer een beetje bijgekomen van gisteren? Leuke aankopen heb je, Rat! Leuk hè, van die lekkere jeugdmeuk lezen! Hier een lekker suffig dagje, Olief had vrij vandaag en ik heb wat in de tuin gerommeld en de laatste bollen eindelijk geplant. Ben benieuwd of het nog wat wordt...

Zo...en wat een enorme schrik hier vanochtend: om een uurtje of 7 sloeg hier echt vlakbij de bliksem in. Wij lagen (uiteraard) nog te pitten, hadden het raam wijd open staan en ineens KABOEMMMM. Jezus, we schoten allebei onder het dekbed en we donderden zo ongeveer uit bed van schrik. Hij is hier 2 straten verderop ingeslagen, bij een soort van vriendin, en er is bij haar het één en ander kapoet qua apparatuur.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oooh Slof, heeeeeeeeeel veel plezier!! Eerst lekker van elkaar genieten en dan eens even wat orde op zaken stellen! Goede reis enzo en tot gauw!
Slofje heeeeeel veel plezier!

Oeh dat is schrikken Olijf, brrr bliksem, ben er niet kapot van.
Optimist tot in de kist!
Blom, nog gefeliciteerd met je jubileum!

Zoet plaatje d'r bij;

Fant, hoop dat je je snel weer iets beter voelt, zo moe is niet leuk...

Tonks, breien ben ik niet zo denderend goed in hoor, ben ook zo linkshandig en heb het ooit links geleerd, das niet handig want in alle boeken en voorbeelden en moeders en oma's enzo doen het rechts voor..

Maar vragen stellen kan zeker hoor!!

Met haken heb ik het mezelf rechts gedwongen te leren, is op de lange duur toch handiger denk ik.

Verder heeft youtube hele handige filmpjes om de steken te leren, moet je even de engelse term voor de haaksteek invullen is altijd handig een live voorbeeld..

Ik ga ook voor de "wishful thinking" mbt. Kaats opmerking! Lekker ding is het lol.

Hier was het heel de dag droog!

Slof, fijn dat het met Koos beter lijkt te gaan! En heel veel plezier!

Fiolle, ik vind je aankoop echt heel gaaf!!

Fran, hopelijk kun je vannacht wel lekker slapen..

Wanneer ik groente gril maak ik een dressing van olie, knoflook, zout, peper en veel citroensap en soms een beetje honing of suiker om het wat milder te maken, daar schep ik mijn gegrilde groentes door (meestal, grove stukken ui, aubergine, paprika, courgette) en dat is de volgende dag alleen maar lekkerder!

Jeetje Olijf, dat is schrikken zeg!

Heb ook wel es zo'n klap gehoord en dat is echt oorverdovend!

Soms hebben zelfs omliggende huizen nog last van kapotte spullen..
Vriend is weer veilig aangekomen, hopelijk hoeft ie niet al te lang weg te blijven.

Dus ik heb het rijk alleen hier.. nu nog wat energie zien te vinden, heb nog genoeg plannen voor hier!
Oooh, en nog voor Blommetje en MO:

Gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven