Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Julie kunnen nog wel plaatjes plakken?

Ik ga het nog eens proberen:

Optimist tot in de kist!
Huh nu wel....

hopen dat ie blijft staan.
Optimist tot in de kist!
voor de ogen.

Ik vind ze lief die poekeltjes.

Allemaal dank voor de felisitaasies en de mooie (glitter)plaatjes
Hahaha, het lijkt Puk wel (in tweevoud zelfs, gelukkig is het maar een plaatje )
Ik ben mijn eigen bananenschil

Fijn dat iedereen weer een beetje fris en fruitig is.

Fiolle, prachtige kruks hoor, mooi strak. Zitten ze ook lekker, of is het vooral fijn om over de zitting te aaien?

Fran, klote van het slecht slapen. Lig je te piekeren? Heb je geen baat bij warme melk, warme douche of een borrel voor je gaat slapen? Hopelijk ben je nu al lekker onder zeil.

Slofje, heeeeeeeel veel plezier!! Geniet en verzwelg hem.

Je bent er helemaal klaar voor, zo te zien, pootjes verzorgd, gelakt, gepoept (of was dat Koos? ), nieuwe outfit, have fun!!

quote:Francisca_ schreef op 01 mei 2012 @ 21:13:

Je zou bijna de corrigerende tik ondergoed invoeren

Tonks, ik denk dat ze inmiddels wijs genoeg is om jou hiermee te sarren.

Breien heb ik nooit zo gedaan, ik was meer van het haken. M'n oma heeft het ons geleerd. Heel leuk, ze kwam een keer logeren en toen hebben broers en zus en ik allemaal kleine lapjes met verschillende steken gemaakt (breien en haken). Die konden we zo op de spachtelputz-muur plakken. Grote ketting van lossen er omheen en het was een prachtig schilderij.

Maarja, als jij aan het breien slaat, snap ik ook wel dat Kaat je van nesteldrang verdenkt hoor.

Oh ja, dat onweer vanochtend. Prachtig! Al nam Sil een grote duikvlucht onder het bed bij de eerste donderklap. Toen ik naar m'n werk reed zag ik een enorme flits, recht voor me boven de snelweg. Mooi hoor.

Verder heel hard gewerkt vandaag. Nog niet opgezegd, ik wil eerst de onderhandeling afmaken en het contract hebben. Maar toen ik hem belde vanmiddag was dat op een onhandig moment. Morgen belafspraak! Beetje onhandig, want ik ga naar de sauna met m'n moeder. Maargoed, ik wil het wel graag afronden.
Fantje:

Grrr, elke keer als ik een leuk ploatje voor MO en Blom wilde zoeken raakte ik weer afgeleid.

Maar het is me gelukt om iets romantisch te vinden.

Blom, van harte en veel geluk voor jullie in de komende jaren!

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Heul rosmantisch!
Veel plezier Slof! Maar als het goed is ben je al onderweg

Ja, dat slapen... Erg vervelend. Vannacht was het niet geweldig, maar beter dan vorige nacht. Dus heb nu iig niet dat watterige gevoel.

Ik pieker niet, lig niet gefrustreerd te zijn (na een uurtje of twee wel). Voor het slapen gaan drink ik warme melk of valeriaanthee. Een borreltje helpt wel bij het inslapen (niet altijd) maar dan word ik rond 3u zwetend wakker. Schijnt dat dan je lever de drank aan het afbreken is. Dus ook niet echt een optie. Ik zet altijd alles uit als ik ga slapen en luister nog even rosmantischeskyradiomuziek. Het maakt niet uit of ik om 22u of om 0u naar bed ga.

En slaappillen, daar doek ff niet aan. Toen wel gedaan met 2 banen omdat ik gewoon moest slapen. Ik kijk het nog even aan en anders naar de dok voor tips oid.

Goed, ik ga naar Deventer vandaag. Heb ik een afspraak met een wannabe-intercedent die een mooie blunder maakte vorige week. Ga ik vanmiddag wel even achter de schermen omschrijven. Het was hilarisch! Maar wel een klacht over ingediend bij zijn leidinggevende

Fijne dag maisjes, tot later!
Hallo allemaal, minus Slofje want die is al op weg naar dr lover. Veel plezier meid! Het is je gegund.

Fran, iets beter geslapen dus. Succes in het mooie Deventer en met domme collega.

Claude, móói plaatje! Heel toepasselijk.

Fant, eindelijk je ogen gezien! Ook mooi.

Olijf, dikke schrik met dat onweer. Ik werd er ook wakker van. Maar ik kan er ontzettend van genieten. Vind het prachtig om naar te kijken.

Zo, nu weer aan het werk!
Zo, ik heb een betaalde vrije dag vandaag. Wat ik al min of meer verwachtte, is ook gebeurd: de koppeling met de nieuwe database (Vlaanderen) is mislukt dus ik zat vrolijk scholen in NL te bellen...
Ghehehe, lekker dan Olijf. Dan maar weer de tuin in?

Ik ben aan het inkakken zeg... kan zó in slaap vallen.
Ik ga een tosti maken *nuttige bijdrage*
Zo ik ben druk bezig met nog een keer mijn hele huis goed te poetsen. Dan kan maandag het werkende leven weer beginnen. Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen.

Cis, hoop dat je snel beter gaat slapen

Hier overigens geen onweer gezien of gehoord
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Its wat? Bevallen? Alweer

Maar, 't zal wel even wennen zijn, zie je er tegenop? Hoeveel uur ga je werken?

Ratje wakker worden:

Olijf, gefeliciteerd met je tosti dipoma! Goed gedaan hoor

Rot is dat niet slapen toch, echt supervervelend. Ik kan mij wel voorstellen dat je niet direct aan de pillen wilt. Zijn er nog goede homeo middetjes op de markt?
Optimist tot in de kist!
Eh? Collega? Ik heb alleen gewerkt hoor Rat.

Het ging over een intercedent, dus zakelijk. Niet collega.

Lekker Olijf, een vrije dag, lekker vervelen vandaag

Its, heb je er zin an? Weer wat anders dan mama zijn?

Ik ga zo nog 6 AH kratten leeg ruimten. Ze komen zo weer 300 liter drinken bezorgen (bijna dan) dus kunnen die kratten mooi mee terug. Ruimt weer op.

Fant, vast wel... Maar dat komt wel. Als de dokter weer terug van vakantie is.
Wordt hier alsmaar nerveuser. Stom he.

Ik heb alle campings geboekt behalve die in Amsterdam.

Er zijn er vier:

Amsterdamse Bos, Zeedijk en Vliegenbos en ook nog een Gaaspercamping.

Ze liggen allemaal ong. even ver vh centrum. Wat ik mij ook nog afvroeg is of je de camper ergens veilig kunt parkeren bij een treinstation ofzo. Wij zetten vroeger weleens de auto bij het stadion neer maar is dat wel veilig met een camper.

Gek maar ik vind Amsterdam het engst om te boeken. We zijn er maar kort en we willen natuurlijk weer veeeeels te veel in die ene dag proppen.
Optimist tot in de kist!
*zwaai*

Lekker geweekt in de sauna.

Olijfje is ook druk geweest vandaag, met al die tosti's.

Fran, heb je goed oren gewassen daar in Deventer?

Its ook al druk, maar dan met poetsen. Heb je er zin in, om weer aan het werk te gaan?

Hopelijk slaap je vannacht ook weer ietsie beter dan afgelopen nacht Fran. Ik slaap gelukkig (bijna) altijd goed, maar als ik een keer wakker lig, dan herken ik dat moment dat je gaat denken 'o, help, ik ga toch niet wakker liggen he?!'. Dan gaat het mis.

Blijf je dan in je bed liggen? Man hier ligt nog wel eens wakker en dan gaat hij er juist eventjes uit. Half uurtje en daarna lukt het wel om weer te slapen. Maar voor mij werkt dat weer niet: ik ga niet opstaan als ik wil slapen, dan ga ik heel hard liggen willen slapen.

Bleh, ik baal wel een beetje. Ik had een belafspraak vandaag ivm contract (gisteren afgesproken) en nu was hij niet bereikbaar. Tsss, heb in de sauna speciaal een rustige ruimte gevraagd om te kunnen bellen. Word er nu wel een beetje kriegel van hoor, dat het steeds zo moeizaam gaat.
Voor Fant: nog maar

Wat betreft de campings: misschien even informeren bij onze Amsterdam-kenners, die kunnen beter zeggen hoe de ligging is en hoe veilig de omgeving om de camper te parkeren.

Overigens.... Vliegenbos klinkt niet zo heel lekker hoor! Brrr.
Dat van die camping in A 'dam staat toch elders.

Violle had daar toch info over neergezet!?!

Stom van ongeorganiseerde nieuwe werkgever Splinter

Als ik jou was eiste ik nog een extra ¤100 per maand voor de stress.

Wel lekker van sauna.

Ik zou na het werk mijn Dorn therapie en massage krijgen.....kom ik daar om half 7 aan zit er een briefje op de deur dat alle afspraken geannuleerd zijn wegens ziekenhuisopname en sorry maar niet iedereen kunnen bereiken vtv.

Grrrr

nu dus nog steeds tintelingen in de schouders en een zere kop, had zo gehoopt daar nu vanaf te zijn
quote:boterblommetje schreef op 02 mei 2012 @ 21:44:

Stom van ongeorganiseerde nieuwe werkgever Splinter

Als ik jou was eiste ik nog een extra ¤100 per maand voor de stress.

Dat vinnik nou een goed plan. Het is echt die ene manager die zo ongeorganiseerd is. Zijn secretaresse doet enorm haar best om hem steeds maar weer aan zijn jas te trekken. Volgens mij vindt ze het inmiddels aardig genant.

Blegh, bij jou ook al zoiets flauws. Daar kijk je toch naar uit? Sowieso naar een massage, maar zeker als je van die vervelende klachten hebt.

Is het bij een particulier of bij een praktijk? Hoop dat je snel weer terecht kunt!
Balen Blom en Splinter. Van niet terugbellende manager en voor niet aanwezig zijnde masseurs. Daar zitten jullie dan maar mooi mee.

Fant, het komt nu echt dichtbij he. Hoe zijn G en de kinderen er onder? Vinden ze het ook al spannend? Doe toch nog maar zo rustig mogelijk aan he. Moet je nog naar de dokter een dezer dagen?

Het onweert hier best. Hoe is het bij jullie?
Nee, geen onweer. Hoewel het een beetje gaat rommelen nu, volgens mij. Kom maar op!
Hier ook droog.

Achterdeur staat nog open voor het zwarte monster.
Hier net een dikke regenbui gehad. Onweer is even wat minder. Ik ga toch zo maar lekker in bed liggen en hopen dat het nog even doorrommelt. Vinnik lekker slapen met onweer.

Truste dames, tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven