Tetterend naar de zon!

29-04-2012 22:52 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24 alweer, wat vliegt de tijd!

Het oude topic, deel 23
Truste Ratteke!

Ik ga het ook niet laat maken, ben lekker rozig van de sauna. En morgen een volle dag.

Slaap lekker!
Ik heb mijn onweer gehad hoor. Mijn hemel.... Wat een lawaai! En een régen, een douche is minder hard. Als je buiten had gestaan was je binnen 5 seconden tot op het bot nat. Helaas stond de wind verkeerd dus het regende binnen ook Heb maar handdoeken neergelegd.

Nu is het gelukkig droog, geen storingen op het spoor gehad. Het is alleen wel heel grauw en bewolkt nu.

Splinter, nu op donderdag een hele dag werken? Geruild met gisteren?

Hoe zou Slof het hebben?

Fant, nog een beetje kunnen slapen van alle zenuwen?

Werk ze dames! Fijne dag vandaag.
Mogguh

Ik lig nog lekker in bed

Vannacht hier een enorme knal gehoord,zal wel ergens zijn ingeslagen en hoorde ook harde regen.

Geen idee of dat lang heeft geduurd...zo weer verder geslapen na de knal.
Gisteravond nog effies online kleding besteld,zwart wit gestreept shirt,3 verschillende witte broeken (die ik echt niet alle3 ga houden) en een knalblauw broek.

Ben benieuwd.

Nou zag ik in de folder van Kruidvat ook leuke lange gestreepte shirts voor weinig,strakkies ook nog even kijken.
Inmiddels gedoucht,wasmachine draait,bed afgehaald.... en nog steeds allenig hier
Ach stakker, ik ben er wel hoor. Maar af en toe moet ik tussen het forummen door toch werken.

Wat kan je nog meer doen, iets dat leuk is. Eh, ga Hidden Objects spelen op fb en nodig mij dan ook ff uit om mee te spelen,
Soms is mijn werk zó leuk he... Net te horen gekregen dat een vermoeden van mij bevestigd is. I love female intuition!
Ratje

ja dat werken tussendoor is wel vervelend

Spelletjes op FB begin ik (uit zelfbescherming) niet aan..kost me veel te veel tijd.

En oh hoera het is mei vakantie.

Ik was zo blij en opgelucht dat lawaaidochter met haar irritante lawaaikind van de buren een eigen huis had gekregen (het was zalig rustig de laatste tijd)

Nu heeft het jong vakantie en is bij OMAAAAAAAA!!!!!!

Vertel eens??!!!
quote:boterblommetje schreef op 03 mei 2012 @ 10:58:

Vertel eens??!!!Ikke?
quote:Ratteke schreef op 03 mei 2012 @ 10:54:

Soms is mijn werk zó leuk he... Net te horen gekregen dat een vermoeden van mij bevestigd is. I love female intuition!

ja vertel eens dit!
Poef!
dat laatste stukje snap ik niet..

XXXpoef
en wie de domme doos dan is ook.. ?
Dit is iets te veel info over mijn werk. Dat plaats ik wel elders ok? Ik haal mijn post weg. Wil jij de quote weghalen?
Zo, lekker betaald vrij deze week. Er zit een fout in de aangeleverde database dus ze krijgen de nummers niet gekoppeld..pompompom...wat zal ik eens gaan doen met al mijn vrije tijd?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haha,knutselaars daar.

lekker hoor.. waardeer je je vrije tijd nu ook meer dan voordat je betaald werk had?

Ik geniet nu zoveel meer van uitslapen en een vrije dag nu ik weer bij de werkenden hoor.
Olijfje, ik kan geen bericht plaatsen aan de andere kant. Is er iets aan de hand? Ik wilde het verhaal vertellen van zonet maar ik kan nergens meer op reageren.
Rat, andere kant doet het gewoon hoor..probeer het straks als je thuis bent nog even. Lukt het dan weer niet, geef dan ff een gil!

ja lekker hè Blom, vrije dagen als je weer werkt
Ik heb het even geprobeerd Rat (een berichtje plaatsten) en hier lukt het gewoon.
en nu even naar Kruidvat.
En nu kom ik er niet meer op. Grrrr. Maar dat zal wel aan de server hier liggen. Sorry Blom, je moet wachten tot ik weer thuis ben. Maar dan krijg je wel het héle verhaal!

Olijfje, weet je al wat je gaat doen? Gamen? Schoonmaken? De stad in? Lekker eten voor vanavond uitzoeken, kopen en maken? Taart/cake maken? Boekkie lezen? Tuinieren? Tukkie? Eh, nu ben ik wel een beetje door de opties heen.
Ha Rat, jouw lijssie komt aardig in de buurt, behalve de stad want daar ga ik écht niet heen als het schoolvakantie is. Schoonmaken heb ik over gedacht maar weer gauw verdrongen. Ik ben lekker aan het gamen (Virtual City), straks ff boodschappen en nog ff wat snoeien ofzo.
Kruidvataankopen zijn binnen.

lekker kinderachtige pyama met Minnie Mouse,Tshirt en de Andrelon was in de aanbieding (mousse en lak gehaald)

Grrr...oh ja ik woon in een toeristendurp,struikelde over de tokkies op crocs die ich vervelen omdat het weer wat minder is.
Hmm, als ik dit zo lees is het nog maar goed dat ik gewoon aan het werk ben. Wil wel graag naar huis hoor, daar niet van. Even lekker op bed liggen. Dat lijkt me wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven