Tetterend naar de zon!
donderdag 3 mei 2012 om 07:48
Ik heb mijn onweer gehad hoor. Mijn hemel.... Wat een lawaai! En een régen, een douche is minder hard. Als je buiten had gestaan was je binnen 5 seconden tot op het bot nat. Helaas stond de wind verkeerd dus het regende binnen ook Heb maar handdoeken neergelegd.
Nu is het gelukkig droog, geen storingen op het spoor gehad. Het is alleen wel heel grauw en bewolkt nu.
Splinter, nu op donderdag een hele dag werken? Geruild met gisteren?
Hoe zou Slof het hebben?
Fant, nog een beetje kunnen slapen van alle zenuwen?
Werk ze dames! Fijne dag vandaag.
Nu is het gelukkig droog, geen storingen op het spoor gehad. Het is alleen wel heel grauw en bewolkt nu.
Splinter, nu op donderdag een hele dag werken? Geruild met gisteren?
Hoe zou Slof het hebben?
Fant, nog een beetje kunnen slapen van alle zenuwen?
Werk ze dames! Fijne dag vandaag.
donderdag 3 mei 2012 om 08:57
donderdag 3 mei 2012 om 10:57
Ratje
ja dat werken tussendoor is wel vervelend
Spelletjes op FB begin ik (uit zelfbescherming) niet aan..kost me veel te veel tijd.
En oh hoera het is mei vakantie.
Ik was zo blij en opgelucht dat lawaaidochter met haar irritante lawaaikind van de buren een eigen huis had gekregen (het was zalig rustig de laatste tijd)
Nu heeft het jong vakantie en is bij OMAAAAAAAA!!!!!!
ja dat werken tussendoor is wel vervelend
Spelletjes op FB begin ik (uit zelfbescherming) niet aan..kost me veel te veel tijd.
En oh hoera het is mei vakantie.
Ik was zo blij en opgelucht dat lawaaidochter met haar irritante lawaaikind van de buren een eigen huis had gekregen (het was zalig rustig de laatste tijd)
Nu heeft het jong vakantie en is bij OMAAAAAAAA!!!!!!
donderdag 3 mei 2012 om 12:21
En nu kom ik er niet meer op. Grrrr. Maar dat zal wel aan de server hier liggen. Sorry Blom, je moet wachten tot ik weer thuis ben. Maar dan krijg je wel het héle verhaal!
Olijfje, weet je al wat je gaat doen? Gamen? Schoonmaken? De stad in? Lekker eten voor vanavond uitzoeken, kopen en maken? Taart/cake maken? Boekkie lezen? Tuinieren? Tukkie? Eh, nu ben ik wel een beetje door de opties heen.
Olijfje, weet je al wat je gaat doen? Gamen? Schoonmaken? De stad in? Lekker eten voor vanavond uitzoeken, kopen en maken? Taart/cake maken? Boekkie lezen? Tuinieren? Tukkie? Eh, nu ben ik wel een beetje door de opties heen.
donderdag 3 mei 2012 om 12:54
Ha Rat, jouw lijssie komt aardig in de buurt, behalve de stad want daar ga ik écht niet heen als het schoolvakantie is. Schoonmaken heb ik over gedacht maar weer gauw verdrongen. Ik ben lekker aan het gamen (Virtual City), straks ff boodschappen en nog ff wat snoeien ofzo.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 3 mei 2012 om 13:08