Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder

zondag 27 juni 2010 om 23:07

zondag 27 juni 2010 om 23:16
quote:eleonora schreef op 27 juni 2010 @ 23:12:
Leuk dat jullie zo enthousiast op mijn foto's reageren trouwens, ik zit er van te glunderen, met rooie oogjes, dat wel maar toch!
Het zou ook wat wezen als we hier niet op zouden reageren. Hahaha, echt niet. Ik vind het heel knap. Ik wil al jaren 10 kilo er af. En ik kan de moed niet vinden om er nou ook daadwerkelijk wat aan te doen. En jij wel. Dusssss....
Oh, ik heb een bestemming gevonden voor mijn meevallertje. Ik ga dit jaar hopenlijk nog mijn ogen laten laseren. Ik heb min 5 en ik wil wel weer eens gewoon kunnen zien. Ik heb al vanaf mijn 6e een bril/lenzen. En ik ben het zat. Via de verzekering krijg ik bij Vision Clinincs aardig korting/geld terug. Of ik ga naar Rotterdam naar een kliniek die samenwerkt met de Oogkliniek Rotterdam. Dan ben ik wel meer geld kwijt maar ach, de controle is erg goed. Ik moet me daar nog wat meer in verdiepen.
Leuk dat jullie zo enthousiast op mijn foto's reageren trouwens, ik zit er van te glunderen, met rooie oogjes, dat wel maar toch!
Het zou ook wat wezen als we hier niet op zouden reageren. Hahaha, echt niet. Ik vind het heel knap. Ik wil al jaren 10 kilo er af. En ik kan de moed niet vinden om er nou ook daadwerkelijk wat aan te doen. En jij wel. Dusssss....
Oh, ik heb een bestemming gevonden voor mijn meevallertje. Ik ga dit jaar hopenlijk nog mijn ogen laten laseren. Ik heb min 5 en ik wil wel weer eens gewoon kunnen zien. Ik heb al vanaf mijn 6e een bril/lenzen. En ik ben het zat. Via de verzekering krijg ik bij Vision Clinincs aardig korting/geld terug. Of ik ga naar Rotterdam naar een kliniek die samenwerkt met de Oogkliniek Rotterdam. Dan ben ik wel meer geld kwijt maar ach, de controle is erg goed. Ik moet me daar nog wat meer in verdiepen.
zondag 27 juni 2010 om 23:17
En als m'n ogen dicht dreigen te vallen, houden de katten-van-over-de-singel me wel wakker met hun gekrijs... Daar wordt heel duidelijk een grens bevochten!! Ik dacht serieus even dat ik de politie moest bellen omdat er een dame in doodsnood verkeerde Ineens verandert de toon ietsjes en ja hoor: katten, overduidelijk...
Iets anders