Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder

zondag 27 juni 2010 om 22:41
quote:annekeg schreef op 27 juni 2010 @ 22:19:
Ik wil dat nieuwe eetpatrooooooooon!
Dat kan hoor Anneke.
Er is een topic over. 'Eten met je verstand' op lijf & lijn.
Het is wel een hoop leeswerk en gaat best diep maar niet zweverig (daar ben ik persoonlijk niet van) wel over achtergronden van eten, het hoe en waarom van bepaalde keuzes en zo.
Mocht je meer willen weten dan wil ik wel een paar ongelooflijk goeie postings aan je mailen?
Goed he, die nieuwe kop?
Ik ben er ook blij mee, het gaat de goede kant op in ieder geval.
Ik wil dat nieuwe eetpatrooooooooon!
Dat kan hoor Anneke.
Er is een topic over. 'Eten met je verstand' op lijf & lijn.
Het is wel een hoop leeswerk en gaat best diep maar niet zweverig (daar ben ik persoonlijk niet van) wel over achtergronden van eten, het hoe en waarom van bepaalde keuzes en zo.
Mocht je meer willen weten dan wil ik wel een paar ongelooflijk goeie postings aan je mailen?
Goed he, die nieuwe kop?
Ik ben er ook blij mee, het gaat de goede kant op in ieder geval.

zondag 27 juni 2010 om 22:45
quote:Sarah Scott schreef op 27 juni 2010 @ 22:34:
En Leo jij ook
(Enneuh als je weer eens foto's wilt....mail je me dan? Ik durf eigenlijk niet zo goed om wat te sturen...juist ivm je verdriet om Beer....maar als je wilt, zoek ik komende week weer wat foto's uit)
Graag, heel erg graag (janken met de pet op nu), vooral omdat Abeltje zo op 'm lijkt.
Ik mis die warme, mollige, zachte jongen zo ontzettend. Nu, na vier maanden kan ik er nóg steeds niet bij dat ik hem nooit meer zal zien en aanraken. Hij is hier geboren, ik hield hem vast, net uit het vlies, zijn moeder kwam me de kittens letterlijk brengen en nu is hij weg, dood, het wil er niet in bij me, hoe ik het ook probeer.
Foto's dus van zijn broers, zijn me ongelooflijk welkom.
(best lekker even zo hard huilen trouwens, lucht op)
En Leo jij ook
(Enneuh als je weer eens foto's wilt....mail je me dan? Ik durf eigenlijk niet zo goed om wat te sturen...juist ivm je verdriet om Beer....maar als je wilt, zoek ik komende week weer wat foto's uit)
Graag, heel erg graag (janken met de pet op nu), vooral omdat Abeltje zo op 'm lijkt.
Ik mis die warme, mollige, zachte jongen zo ontzettend. Nu, na vier maanden kan ik er nóg steeds niet bij dat ik hem nooit meer zal zien en aanraken. Hij is hier geboren, ik hield hem vast, net uit het vlies, zijn moeder kwam me de kittens letterlijk brengen en nu is hij weg, dood, het wil er niet in bij me, hoe ik het ook probeer.
Foto's dus van zijn broers, zijn me ongelooflijk welkom.
(best lekker even zo hard huilen trouwens, lucht op)

zondag 27 juni 2010 om 22:48
Ik maakte me er natuurlijk wel erg kort vanaf net en dat zat me dan niet lekker....maar er is zoveel om op te reageren en dat wil ik dan even weloverwogen doen. Op de leuke en de minder leuke dingen. En als ik dat nu doe ben ik morgen nog verrotter dan vandaag en dat kan ik "mijn" testkinderen niet aandoen. Voor Myleen, Ratteke en Leo een hele dikke Ik zou morgen wel even een rondje Nederland willen rijden om jullie die persoonlijk te geven.
zondag 27 juni 2010 om 22:55
Oh en Anneke (om er maar even wat anders doorheen te gooien ), die highlights zet ik zelf idd, doe ik met een kam. Nooit meer met zo'n kapje en een haaknaald, auw!! Je ziet er dan ook gauw uit als een zebra. Ik doop de punt van een fijne kam in de verf en trek dan hier en daar kamstrepen in mijn haar. Ziet er veel natuurlijker uit. Ik laat het ook nooit te lang inwerken, zo zijn mijn highlights net een tintje lichter dan de rest.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 27 juni 2010 om 22:56

zondag 27 juni 2010 om 22:57
Bedankt hoor meiden, fijn dat ik even kon spuien weer over mijn jongen ook.
Ik kan het bij niemand kwijt. Wé vind het wel erg voor me maar is er wel overheen. Soms begint Fien er zomaar over, dan zit ik haar haar te kammen of zo en dan zegt zie zoiets als; 'ik mis Beer zo'. Dan heb ik meteen een klont in mijn keel en een steen in mijn maag en zij is het een minuut later alweer vergeten. Dan moet er een My Little Pony een naam hebben of zo of maakt ze zich druk over hoe ik haar vlechten heb gedaan. En dan kan ik wel een uur verdrietig blijven.
Alors, hij is nog steeds mijn liefste poes ooit en dat zal wel zo blijven ook.
Ik kan het bij niemand kwijt. Wé vind het wel erg voor me maar is er wel overheen. Soms begint Fien er zomaar over, dan zit ik haar haar te kammen of zo en dan zegt zie zoiets als; 'ik mis Beer zo'. Dan heb ik meteen een klont in mijn keel en een steen in mijn maag en zij is het een minuut later alweer vergeten. Dan moet er een My Little Pony een naam hebben of zo of maakt ze zich druk over hoe ik haar vlechten heb gedaan. En dan kan ik wel een uur verdrietig blijven.
Alors, hij is nog steeds mijn liefste poes ooit en dat zal wel zo blijven ook.
zondag 27 juni 2010 om 22:58
Nog 1 uurtje hihihi. Ik moet zo nog even snel wat strontzakken naar de container brengen.
Niet dat ik champie heb om zo te openen hahahahah. Maar ik kan even een flesje rose uit de auto halen. Dan heb ik zo iig wat om te proosten.
Niet dat ik champie heb om zo te openen hahahahah. Maar ik kan even een flesje rose uit de auto halen. Dan heb ik zo iig wat om te proosten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.