Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ach getsie MV wat naar! Wat moet dat enorm moeilijk zijn om zo naar je verjaardag toe te leven. Ik zit hier er even helemaal stil van te zijn. Is het vooral eenzaamheid? He kweet gewoon even niet wat ik moet zeggen. Ik moet er niet aan denken dat je zo alleen bent nu, kon je maar even hier komen, of ik daar. Even een arm om je heen. Je bent zo'n mooi en waardevol mens!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:mylenevalerie schreef op 27 juni 2010 @ 21:59:

[...]

Nee, ik heb geen familie meer, tenminste, de helft ken ik niet en met mijn moeder en mijn oma geen contact meer. Ja verder even financieel even niets mogelijk dus ik vier het niet voor vriendinnen.

Goh, wat rot voor je....

Het is dat ik zelf zo krap zit, anders had ik je graag hier uitgenodigd, op mijn kosten.
MV, ik vind het echt heel naar voor je. Wat ik nu ga zeggen is misschien een al lang gepasseerd station voor je, maar is het niet een idee om met deze gevoelens naar je huisarts/ een psych te gaan? Je bent veel te jong voor dit soort depressies, er moet voor jou toch veel meer uit te halen zijn? Ik denk dat je hierbij wel wat hulp kunt gebruiken. Maar wat ik al zeg: misschien ben je hier al lang mee bezig en heb ik dat gemist.

Toch, ondanks alles, alvast een fijne start van je verjaardag straks. Je doet er niks tegen dus dan kan je het maar beter zo aangenaam mogelijk maken (je hebt trouwens wel iets té enthousiast mooi weer besteld bij het KNMI )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lastig om te vragen maar ik doe het toch maar; zijn jullie boos op me?

Dat ik te lang niet ben geweest en zo en dat ik het niet meer over het fotoboekenplan heb gehad?

Ik mailde het laatst nog naar MV, dat ik het moeilijk vond om 'zomaar' weer mee te gaan kletsen, wat altijd mag en zo, maar inmiddels zijn jullie zo hecht geworden, ik vind dat dan ingewikkeld en wist niet hoe te beginnen. Toen Zoeb belde over Bo en zo dacht ik; dát is leuk om te vertellen aan de tetterettes!

Maar goed, misschien was dat juist wel niet handig.....
He, boos? Kan ik me niet voorstellen hoor! Malle Leo!

Tuurlijk, we missen je, maar dan zijn we wel weer extra blij als je komt!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Leetje, gek mens, doe eens niet zo gek! Waarom zouden we boos op je zijn? Omdat je bezig bent met afvallen? Bezig bent met een hoofdrol krijgen? Omdat je ook nog een man en kind en katten hebt? En andere familie? (hoe is het trouwens met je schoonvader?)

En hecht? Ja dat zijn we gelukkig wel. Maar ik heb je al eens eerder gezegd dat ik virtueel een hele brede boezem heb. In het echt is ie wat minder maar ach, ik mag je er nog steeds graag tegen aan drukken en omhelzen. En ik spreek niet alleen voor mezelf denk ik. Ik weet wel zeker dat iedereen hier het ontzéttend leuk zal vinden als je weer wat vaker langs/aan komt hier. Mallerd. Boos op jou.... echt niet.

En ik vind je nieuwe kapsel helemaal super! Staat je erg goed. En je gezicht... je doet het goed, met je nieuwe eetpatroon! Mijn zeer welgemeende complimenten daar voor. Je doet het supergoed! Ik ben heeeeeeel trots op je.

Zo, ben je nu weer wat gerustgesteld? en en
He Leo, wist je het al van mijn nieuwe baan???? Best leuk als je effe niet bent geweest, mag ik lekker nog een keertje mijn nieuwtje spuien!
Ja, Leo, ik zag ergens een foto en moest 20 keer kijken of jij het wel was! Wat ben je aan het doen??????
Deze hoort er nog bij Lé:

Nee Lé, ik ben altijd blij als je weer komt hier. En als je door wat voor reden even geen tijd of zin of toen met ...... wilt schrijven, dat begrijpen we. Je blijft een van ons. Ik denk dat het echt voor iedereen geldt.

Juist leuk dat je er weer bent.

Sorry dat ik dan weer zo negatief loop te praten over mijn verjaardag maar ben echt oprecht blij als je hier weer bent, dat mailde ik je ook.

Olijf, ik had een lifecoach, huh even zo googlen hoe je het schrijft, maar die moest stoppen omdat je maar een aantal sessies vergoed krijgt en ik geen geld heb om het zelf te betalen.

Maar ja, het lijkt wel of ik overal ben uitbehandeld, ze kunnen me niet helpen. Of het moet nu die Lyrica zijn waardoor ik zo depri ben, ik weet het niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik wil dat nieuwe eetpatrooooooooon!
MV, ik sluit me bij Olijf aan! Als ik lees wat je hier vertelt, en op je andere topic over die medicijnen, dan denk ik bij mezelf dat dat toch echt allemaal niet zou moeten hoeven lieve schat... Dokters die je weigeren te helpen, medicijnen (zware medicijnen!) waarmee je 't zelf maar uit moet zoeken, je financiele situatie, je familie. Het zal niet allemáál op te lossen zijn, maar lieverd toch... Je zit nu in je eigenste uppie een beetje heel erg je best te doen je hoofd boven water te houden terwijl je geen zwemles hebt gehad maar ooit ergens een foldertje hebt gelezen óver zwemles... Bij wijze van spreken dan he

Je biedt altijd anderen praktische hulp aan voor zover dat in jouw mogelijkheden ligt. Dan ga ik het nu eens omdraaien, ik weet niet in hoeverre IK je kan helpen maar er zijn hier genoeg lieve en verstandige mensen die je misschien wèl verder kunnen helpen: Lieve MV, waarmee kunnen we je helpen? Wat zou je graag willen? Wat heb je nodig?
Iets anders
Leo, ben jij gek? Er is hier geen meldplicht of verplicht aantal postings per week (uur/minuut is misschien beter ) Kom gewoon als je daar zin in hebt en je best vaste-tetter genoeg dat we je nog kennen en zo hoor

Ff denken of ik nog dingen heb die je misschien gemist hebt de afgelopen weken...denk denk...nee niet echt. Alles z'n gangetjes hier eigenlijk.
Leo, niet zo mal doen zeg! Je wordt gemist hier hoor, als je er niet bent! Maar er is dan begrip, altijd, iedere keer weer heb ik zelf ook mogen merken. Het is goed zoals het is. Jij bent goed zoals je bent. En je aanwezigheid of afwezigheid is ook goed zoals het is want er zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Die je mag vertellen maar niet hoeft. Omdat alles, maar dan ook àlles, hier goed is zoals het is...

[/emo-modus]

*neussnuit* Zo, iemand nog een borrel? Warm issut he! Poeh!
Iets anders
Ik zit net te denken hoe ondankbaar "eten" eigenlijk is. Myleentje, als ik zie hoeveel liefde jij stopt in jou culinaire kunsten dan hoop ik dat je heel veel lieve mensen om je heen hebt die jou die liefde terug geeft want dat "stomme" eten geeft natuurlijk geen liefde terug. Ik zou zo graag jouw vriendinnetje willen zijn van dichtbij dan.
Babs:

MV, misschien is het een idee om met je huisarts het eens over anti-depressiva te hebben? Goed, het is een chemisch hulpmiddel en haalt de oorzaak natuurlijk niet weg maar het kan je helpen om de dingen net wat zonniger in te zien en even de scherpste randjes overal af te halen. Al weet ik niet hoe dat met lyrica samengaat. MV: zoek hulp hoor. Maar heb je je psych/lifecoach sessies van dit jaar dan al opgebruikt? Jij bent geloof ik niet van de haptonomie hè? Je hebt ook haptotherapie geloof ik en misschien valt dat net onder een ander noemertje voor de verzekering waardoor je daar weer even naartoe kan? Ik roep ook allemaal maar wat hoor, in het kader van met je meedenken
*nadeel ontdekt heeft van touchscreen in de tuin*

Muggen!

Heel! Veel! Muggen!

Die tegen m'n scherm aan vliegen... Touch! Touch! Touch!

Ben vanavond op websites geweest waar ik helemaal nooit had willen komen en op 't punt gestaan mensen die ik helemaal nooit had willen mailen een blanco mailtje te sturen...
Iets anders
Lieve tetters en speciaal lieve Leo! Ik ben verrot na een dag softballen in de brandende zon dus ik zeg en meteen

Morgen weer helemaal present, dwz na de laatste dag werken als testleider!
*slaakt een zucht van verlichting*

Toch voel ik de behoefte om even iets uit te leggen ok?

Jullie gaan me erg aan het hart, dat weten jullie hopelijk wel. Maar sinds mijn Beer weg is.....ik zei het net nog tegen Zoebie, ik kan niet meer leuk praten over de dieren. Het lukt me gewoon niet. De drie zwervers (zijn moeder, zus en broer dus) zijn nu permanent thuis, dat is best lastig maar het lukt, al zijn ze wel een paar keer ontsnapt maar ik kom niet over die Beer heen. Het gaat gewoon niet, ik blijf verdrietig.

Ik wilde dus kijken of ik leuk fotoboeken kon samenstellen van de mooiste foto's van ons allemaal. Dat blijkt best duur en daar komt 'ie; Wé is zijn opdracht wéér kwijt en we zitten zwaar aan de grond. Ik ben toen opgehouden met zoeken naar mogelijkheden voor de fotoboeken maar het drukte zwaar op mijn gemoed, ik had zo'n grote tetter opgezet dat ik dat wel even zou regelen en doorgaans hou ik me dan aan zo'n belofte maar ik vond er over praten heel moeilijk en wilde het ook niet op het forum gooien toen.

Nah ja, jullie weten wel iets natuurlijk, het is al vaker nijpend geweest maar nu kunnen we de hypotheek dus niet eens betalen. Ik ben dat allemaal gaan regelen maar leuk is anders.

Enniehoe..... ik lees af en toe mee maar het is lastig aanhaken omdat jullie zo lekker snel gaan. En als je dan een paar weken niet komt dan is zomaar weer mee tetteren een hobbel die je moet nemen, ik dan.

Vandaar.

Geld = waardeloos als je het niet hebt.

Leo, meis, kom gewoon langs, we leuteren over veel meer dan beessies. Kom gewoon lekker langs als je zin hebt in leuteren, of om onze virtuele koppies te zien. Of om gewoon te lezen of juist niet.

Dit cluppie is zo'n leuk warm gezellig nest. Het is mijn eerste echte Viva plekje juist omdat het zo easy going is. Of zoals ze hier in Canada zeggen "laid back" of zoals mijn absolute taalbarbaar van een man ooit zei tegen een vriend "laid down".
Ach lief mens toch... wat een stress weer Leo!!

En weet je waarom die hobbels er liggen, om weer mee te tetteren? Niet om de mensen die tijdelijk afgehaakt zijn buiten te houden, ben je gek! Die hobbels liggen er om de mensen die toch weer aanhaken bìnnen te houden!! Het aloude Viva-adagium You can check out any time but you can never leave is hier óók van toepassing hoor

Ik had me wel afgevraagd hoe het met de plannen was hoor, van dat fotoboek. Maar niet van "Jah zeg die Leo roept wat en nou laat ze 't er bij zitten!". Nee hoor, echt niet, ik vond het gewoon zo'n leuk en echt Leo-idee dat ik het niet wilde missen als het zover was!

Maar je hebt groot gelijk dat je eerst je eigen dingen doet! Dat is toch de normaalste zaak van de wereld?

en ik hoop dat het gauw in orde komt voor jullie!
Iets anders
*breekt in*

Ik vind jullie zo lief voor elkaar

MV Meissie toch....als je dichterbij had gewoond was ik morgen een feestmaaltje komen brengen.

En Leo jij ook

(Enneuh als je weer eens foto's wilt....mail je me dan? Ik durf eigenlijk niet zo goed om wat te sturen...juist ivm je verdriet om Beer....maar als je wilt, zoek ik komende week weer wat foto's uit)

*breekt weer uit*
Leo, allereerst: fijn voor je uitleg. Maar het hóeft niet hè, je bent hier geen verantwoording schuldig over wat je wel of niet doet.

Maar wat ontzetten KAA UU TEE zeg, allemaal. Zuchterdezucht. Begrijpelijk hoe je je voelt over Beer. Lieverd, het slijt maar helaas gaat dat slijten in z'n eigen tempo. Of slijten...het krijgt een plekje, beter gezegd. Het is heel begrijpelijk. Het zou veel vreemder zijn als je het niet had. Ik had bijv. gisteren ook ineens weer een treurige bui over Joep die toch al ruim een jaar dood is nu. Maar de fijne gedachten overheersen en dat gaat bij jou ook echt komen. Maar helaas, voor zulke dingen staat geen vaste tijd vermeld.

En wat klote (understatement) dat Wé zijn opdracht weer kwijt is en alle financiële consequenties daardoor..wat ontzettend naar. Ik wou dat ik een grote portemonnee had die vanzelf weer vol wordt als 'ie leeg is. dan zou ik jullie en elke tetter die het kan gebruiken (incl. ikzelf) geven wat je nodig hebt. Fijn dat je het met de bank hebt kunnen regelen maar wat een shitzooi zeg. x heel veel
quote:annekeg schreef op 27 juni 2010 @ 22:17:

He Leo, wist je het al van mijn nieuwe baan???? Best leuk als je effe niet bent geweest, mag ik lekker nog een keertje mijn nieuwtje spuien!

Lieverd, ik vind het geweldig voor je!

Ze zijn voor de beste gegaan en dat ben jij, dat blijkt nu maar weer!

Wacht, ik zoek even een gruwelijk glitterplaatje voor de gelegenheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven