Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
quote:Ratteke schreef op 10 juni 2010 @ 22:45:

[...]

Ze zijn volgens mij twee jaar geleden getrouwd. Idd net verhuisd. Huis is nog een puinhoop. Moet verbouwd worden. Daar zijn ze nog mee bezig, dat is nog lang niet klaar. Echt he, ik kan hier niet bij. Hoe moet ze dit nu klaren? Huis afmaken, ze heeft een hond en twee katten, naar haar man gaan, werken. Wat hij heeft is zeer ernstig. Gatverdamme, ik kan wel janken.Janken lucht op Ratteke, misschien gewoon ff doen? Want het is een heel triest verhaal, ik heb het topic even snel gelezen, vooral haar eigen posts. En dat is heel naar om te lezen, zo snel als het ook allemaal ging.
Hè gatver Ratteke, wat een ellendig bericht. Ik ken haar niet (wel van naam) maar dit is heel triest zeg. Idd, jank maar ff lekker hoor

Bieb, kijk nou maar eerst hoe het gaat als je lekker op je nieuwe plek zit. Je eigen draai weer vinden, lekker genieten van je nieuwe liefde en zie het verder allemaal wel!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Je hebt gelijk TH, ik ga dat dan wel ff boven doen. Het is mijn bedtijd alweer.... grrr tijd gaat zo snel!

Mn ventje is ook al vertrokken naar dromenland. En maar volhouden he, ik heb niet zoveel slaap nodig, uurtje of 5 is genoeg...

Dus liefjes, ik ga jullie weer verlaten. Tot morgen, slaap lekker, klets vooral nog ff verder, dan heb ik morgenochtend op het werk tijdens het ontbijt nog wat te lezen.
Ratteke, jank en slaap lekker
En ik tetter hier natuurlijk ook nog wel even verder maar eerst liedje afmaken
Sterkte Ratteke, met alles. We tetteren lekker verder zodat je morgen wat te lezen hebt hoor. Hoop dat je een beetje kan slapen
Nog rijmwoorden nodig TH?
Hoe zou het met Splinter zijn?

zou ze ons stiekum een beetje missen of is ze ons al vergeten?
misschien iets op huwelijksboot?

En Splinter zit zich vast paniekerig af te vragen of ze wel genoeg vrije dagen thuis heeft om alles bij te lezen
zoek ik ff zelf op boot, krijg ik dit

aanbood aaneensloot aanfloot

aangelood aangepoot aangoot

aanlood aanpoot aanschoot

aansloot aanstoot aardkloot

aardnoot achterpoot ademnood

ademstoot afbood affloot

afgelood afgesloot afgezood
ademnood zou mss nog kunnen
HUWELIJKSBOOT

bloot

moot

nood

noot

poot

rood

schoot

schroot

sloot

spoot

stoot

aanstoot

dakgoot

despoot

devoot

gekloot

genoot

malloot

potlood

stoomboot

walnoot

apenoot

avondrood

echtgenoot

hongersnood

krentenbrood

lotgenoot

modelboot

pepernoot

idioot

boot

brood

dood

goot

groot

jood

kloot

kroot

lood

loot
Deze is leuker:

Wat rijmt er op boot

O ja, sloot heb ik al eerder gebruikt
Ik ben nu aan het stoeien met avondrood...maar het loopt nog niet helemaal. En Land van Maas en Waal is ook niet echt een makkelijke melodie
heb je morgen de hele dag feest praathoofd?

Gezellig hoor!!

Verder nog mensen met spannende plannen?

Ik ga morgen eerst werken tot half één en dan naar de bedrijfsarts...ben wel een beetje zenuwachtig daarvoor..

en morgenavond met vriendin naar de Sex And The City film in de bios..ooh en eerst nog een hapje eten en daarna nog kroeg in

in slaap wel bij haar in Z....wel zo veilig..
ik ga morgen koekjes bakken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
We zijn morgen inderdaad vanaf 12 uur de hort op en ik duim nog even voor lekker weer!

En jouw vrijdag klinkt vanaf het eten ook lekker relaxt! En waarom die zenuwen voor de ba?
als het in ieder gaval maar droog is hé.

het zou sowieso niet koud worden.

ben een beetje bang om direkt weer vol gas aan het werk te moeten.

Ik had vandaag ook een supergoede dag en merk dat er een last van me af is gevallen nadat ik R iets heb verteld.

Maar dat ik zo snel weer van slag ben en me zo slecht kan concentreren vind ik moeilijk.

maar aan de andere kant wil ik ook wel weer "normaal" en "beter" zijn..
Koekjes baken met de bewoners Its?

Yumyumyum...

C is for cookie
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 23:23:

als het in ieder gaval maar droog is hé.

het zou sowieso niet koud worden.

ben een beetje bang om direkt weer vol gas aan het werk te moeten.

Ik had vandaag ook een supergoede dag en merk dat er een last van me af is gevallen nadat ik R iets heb verteld.

Maar dat ik zo snel weer van slag ben en me zo slecht kan concentreren vind ik moeilijk.

maar aan de andere kant wil ik ook wel weer "normaal" en "beter" zijn..Je kan ook nog van halve naar driekwartdagen als tussenstap toch? Echt in stappen opbouwe. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst weer naar je gebruikelijke ritme gaat maar te snel gaan (hey, eerder gelezen vandaag) kan ook tot terugval leiden. En dat wil je zeker niet
Bieb, geef morgen gewoon aan dat je wel wilt maar nog niet kan. En dan ook waarom. Grote kans dat ba meegaat in je verhaal hoor, je laat tenslotte zien dat je echt wilt maar je lichaam je tegen werkt. Niemand heeft iets aan een te hard van stapel lopende Bieb. Probeer iig deze maand uit nog op halve kracht te werken en kijk dan verder.
ja...of ik ga vragen of er iedere week een uur per dag bij mag.

Dan gaat het geleidelijk en toch met een maand weer volledig.

En mijn aftelgadget op haifs zegt vandaag: nog 1maand en 3 weken tot verhuizen
Da's ook een goeie Bieb, dan gaat het geleidelijk aan. Maar wacht nou ook even af wat de ba zegt, je loopt tenslotte ook nog steeds bij de hapto en misschien zegt ba wel: jij gaat voorlopig niet meer werken dan nu.
Gaat snel hè Bieb maar het kan je vast niet snel genoeg gaan!
nee...eigenlijk niet.

Maar ga dit maar als een afsluitende fase ofzo zien.

Hier maak ik korte metten met mn vastlopende lichaam en geest en in het nieuwe huis een nieuw boek!!

Heeft Olief nou je nieuwe fladderding al opgemerkt trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven