Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
donderdag 10 juni 2010 om 22:52
quote:Ratteke schreef op 10 juni 2010 @ 22:45:
[...]
Ze zijn volgens mij twee jaar geleden getrouwd. Idd net verhuisd. Huis is nog een puinhoop. Moet verbouwd worden. Daar zijn ze nog mee bezig, dat is nog lang niet klaar. Echt he, ik kan hier niet bij. Hoe moet ze dit nu klaren? Huis afmaken, ze heeft een hond en twee katten, naar haar man gaan, werken. Wat hij heeft is zeer ernstig. Gatverdamme, ik kan wel janken.Janken lucht op Ratteke, misschien gewoon ff doen? Want het is een heel triest verhaal, ik heb het topic even snel gelezen, vooral haar eigen posts. En dat is heel naar om te lezen, zo snel als het ook allemaal ging.
[...]
Ze zijn volgens mij twee jaar geleden getrouwd. Idd net verhuisd. Huis is nog een puinhoop. Moet verbouwd worden. Daar zijn ze nog mee bezig, dat is nog lang niet klaar. Echt he, ik kan hier niet bij. Hoe moet ze dit nu klaren? Huis afmaken, ze heeft een hond en twee katten, naar haar man gaan, werken. Wat hij heeft is zeer ernstig. Gatverdamme, ik kan wel janken.Janken lucht op Ratteke, misschien gewoon ff doen? Want het is een heel triest verhaal, ik heb het topic even snel gelezen, vooral haar eigen posts. En dat is heel naar om te lezen, zo snel als het ook allemaal ging.
donderdag 10 juni 2010 om 22:57
Hè gatver Ratteke, wat een ellendig bericht. Ik ken haar niet (wel van naam) maar dit is heel triest zeg. Idd, jank maar ff lekker hoor
Bieb, kijk nou maar eerst hoe het gaat als je lekker op je nieuwe plek zit. Je eigen draai weer vinden, lekker genieten van je nieuwe liefde en zie het verder allemaal wel!
Bieb, kijk nou maar eerst hoe het gaat als je lekker op je nieuwe plek zit. Je eigen draai weer vinden, lekker genieten van je nieuwe liefde en zie het verder allemaal wel!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 10 juni 2010 om 22:57
Je hebt gelijk TH, ik ga dat dan wel ff boven doen. Het is mijn bedtijd alweer.... grrr tijd gaat zo snel!
Mn ventje is ook al vertrokken naar dromenland. En maar volhouden he, ik heb niet zoveel slaap nodig, uurtje of 5 is genoeg...
Dus liefjes, ik ga jullie weer verlaten. Tot morgen, slaap lekker, klets vooral nog ff verder, dan heb ik morgenochtend op het werk tijdens het ontbijt nog wat te lezen.
Mn ventje is ook al vertrokken naar dromenland. En maar volhouden he, ik heb niet zoveel slaap nodig, uurtje of 5 is genoeg...
Dus liefjes, ik ga jullie weer verlaten. Tot morgen, slaap lekker, klets vooral nog ff verder, dan heb ik morgenochtend op het werk tijdens het ontbijt nog wat te lezen.
donderdag 10 juni 2010 om 23:08
HUWELIJKSBOOT
bloot
moot
nood
noot
poot
rood
schoot
schroot
sloot
spoot
stoot
aanstoot
dakgoot
despoot
devoot
gekloot
genoot
malloot
potlood
stoomboot
walnoot
apenoot
avondrood
echtgenoot
hongersnood
krentenbrood
lotgenoot
modelboot
pepernoot
idioot
boot
brood
dood
goot
groot
jood
kloot
kroot
lood
loot
bloot
moot
nood
noot
poot
rood
schoot
schroot
sloot
spoot
stoot
aanstoot
dakgoot
despoot
devoot
gekloot
genoot
malloot
potlood
stoomboot
walnoot
apenoot
avondrood
echtgenoot
hongersnood
krentenbrood
lotgenoot
modelboot
pepernoot
idioot
boot
brood
dood
goot
groot
jood
kloot
kroot
lood
loot
donderdag 10 juni 2010 om 23:15
heb je morgen de hele dag feest praathoofd?
Gezellig hoor!!
Verder nog mensen met spannende plannen?
Ik ga morgen eerst werken tot half één en dan naar de bedrijfsarts...ben wel een beetje zenuwachtig daarvoor..
en morgenavond met vriendin naar de Sex And The City film in de bios..ooh en eerst nog een hapje eten en daarna nog kroeg in
in slaap wel bij haar in Z....wel zo veilig..
Gezellig hoor!!
Verder nog mensen met spannende plannen?
Ik ga morgen eerst werken tot half één en dan naar de bedrijfsarts...ben wel een beetje zenuwachtig daarvoor..
en morgenavond met vriendin naar de Sex And The City film in de bios..ooh en eerst nog een hapje eten en daarna nog kroeg in
in slaap wel bij haar in Z....wel zo veilig..
donderdag 10 juni 2010 om 23:23
als het in ieder gaval maar droog is hé.
het zou sowieso niet koud worden.
ben een beetje bang om direkt weer vol gas aan het werk te moeten.
Ik had vandaag ook een supergoede dag en merk dat er een last van me af is gevallen nadat ik R iets heb verteld.
Maar dat ik zo snel weer van slag ben en me zo slecht kan concentreren vind ik moeilijk.
maar aan de andere kant wil ik ook wel weer "normaal" en "beter" zijn..
Ik had vandaag ook een supergoede dag en merk dat er een last van me af is gevallen nadat ik R iets heb verteld.
Maar dat ik zo snel weer van slag ben en me zo slecht kan concentreren vind ik moeilijk.
maar aan de andere kant wil ik ook wel weer "normaal" en "beter" zijn..
donderdag 10 juni 2010 om 23:27
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 23:23:
maar aan de andere kant wil ik ook wel weer "normaal" en "beter" zijn..Je kan ook nog van halve naar driekwartdagen als tussenstap toch? Echt in stappen opbouwe. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst weer naar je gebruikelijke ritme gaat maar te snel gaan (hey, eerder gelezen vandaag) kan ook tot terugval leiden. En dat wil je zeker niet
maar aan de andere kant wil ik ook wel weer "normaal" en "beter" zijn..Je kan ook nog van halve naar driekwartdagen als tussenstap toch? Echt in stappen opbouwe. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst weer naar je gebruikelijke ritme gaat maar te snel gaan (hey, eerder gelezen vandaag) kan ook tot terugval leiden. En dat wil je zeker niet
donderdag 10 juni 2010 om 23:37
Bieb, geef morgen gewoon aan dat je wel wilt maar nog niet kan. En dan ook waarom. Grote kans dat ba meegaat in je verhaal hoor, je laat tenslotte zien dat je echt wilt maar je lichaam je tegen werkt. Niemand heeft iets aan een te hard van stapel lopende Bieb. Probeer iig deze maand uit nog op halve kracht te werken en kijk dan verder.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 10 juni 2010 om 23:45