Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ik ben mijn eigen bananenschil
olijf

ik ga ook even hard aan het werk!
@ Olijf, prachtige comic! :-D

Ik hoor ze hier in mn stadje constant afgaan. Wordt er gek van.

Gisteren waren mijn ouders een wedstrijd aan het kijken en het leek net of er een bijennest bij de microfoon zat. Wat irritant zeg.

Ik ben nu thuis en heb toch maar de zender op het voetbal afgestemd. Belachelijk he? Nooit kijk ik voetbal, het interesseert me ook echt helemaal niets en toch ga ik kijken.
Poelepoelepoelepoes!
Ik ga zo ff snel boodschappen doen (ik vermoed dat het nu lekker rustig is) en dan ook voetbal kijken. Met laptop op schoot enzo
Hey tetters, ik ben ook weer lekker thuus: kinders waren niet echt in de juiste teststemming en ik eerlijk gezegd ook niet. Ga zo eerst een tukkie doen want het slaaptekort begint me nu op te breken. Niet zo gek.

Bieb, ik wist natuurlijk dat jij aan de arbeid was vanochtend maar miste Ratteke ook helemaal met haar gebruikelijke ochtendpost . En voetbal kijken: ik hoop bijna dat Nederland niet scoort want dat barst er een kakofonie van vuvuzela's los en dat strookt niet met mijn slaapplannen . En ik verwacht niet dat alle vuvuzela's vol zitten met beesies . De deadline is vandaag dus ik weet nog niet echt hoe ik dat op ga lossen. Moet eerst wat slaap hebben, kan nu amper bedenken hoe ik mijn schoenen uit moet trekken .
Slaap lekker TH! Ik hoop dat je ff lekker kan uitrusten en dan straks wel knallen!

Ik zit nu met laptop, drinken en sigaretjes voor de tv. Het was lekker rustig bij Appie dus was zo weer thuis. Nu probeer ik steeds het Conservatorium te pakken te krijgen want ik wil een kaartje voor de eindvoorstellingen te reserveren. Altijd leuk en ik ben al lang niet meer geweest. Avondje leuk ballet door de leerlingen voor ¤10,-

OOOOOOH, eigen doelpunt van de Denen!

Weer thuis na 5 hele uren werken

was ook zat voor de maandag...ruk geslapen en kan op de een of andere manier mijn linkerarm bijna niet gebruiken...auw.

[zeikmodus weer uit]

Wat een schitterend weer begint het weer te worden,lekker!!!

tuindeuren open en kom maar op met die zomer.

zo even de tv aan kijken of ik nog een doelpunt gemist heb...maar eerst Sjors voorverwarmen
He Tetters, krijgen jullie ook zo'n koppijn van die toeters? Ik heb nu al een hekel aan die dingen. Ik werd met een lichte migraine wakkere en misselijk dus ik kon al niet zoveel hebben .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
2-0
Oh spannend Ann morgen van die baan. En leuk de verjaardag van je dochter.
die vuvuzela's mogen ze van mij ook allemaal op een bult gooien en verbranden....zoemend rotgeluid..
Welke idioot heeft die dingen verzonnen? Ik kan mij van andere jaren die dingen niet herinneren. Maar het vergald je kijk plezier.
Het is een zuid-afrikaanse traditie, dus vandaar dat we ze hier nog niet eerder hadden. Ik haat die dingen intussen ook behoorlijk. Grrr.
Hi dames. Ik ben er! Wat een dag. Vanochtend er gewoon op tijd uit. Om 11 uur naar therapie. Was een vluggertje. Ik stond na een kwartier al buiten. Boodschappie gedaan. Spelletje afgemaakt.

En toen ben ik in slaap gevallen. Shit zeg. Ik wilde nog komkommersalade maken voor vanavond. De gehaktballen braden. Cadeautje halen voor schoondochter. Niks van gekomen. En ik heb haptonomie wéér gemist. Ik moest om half 4... Ik heb best vast geslapen. Ik ben moe.

Komt ook omdat K. al een week naast me ligt te ronken. Ik ben dan zó vroeg wakker. En uitslapen lukt ook niet echt. Gatver. Ik baal daar van zeg.

Maar goed, nu niks meer aan te doen. Ik ga dan maar zo aan het eten beginnen.

En heeft Nederland gewonnen? Ik vermoed van wel.
Goeiemorrege!

Hier was gisteren op het nieuws dat ze bij de WK in Z. Afrika aan het debatteren zijn of ze die fuzewattes gaan verbieden ivm het geluidsoverlast. Verder krijg ik er niet veel van mee, Seventeenth Ave, beroemd als de red mile en de straat met heel veel leuke restaurantjes hier, heeft wel wat voetbal avonden in de kroegen en er was zaterdag een reportage over hoe het hier leeft, vooral de emigranten uit bijv. de UK zijn into soccer verder vroegen ze een aantal mensen daar "voor wie ze zijn" en die antwoordden doordleuk "maakt niet uit we zijn hier voor de gezelligheid", tja...Canadezen zijn gek op feesten.

Er is hier op dit moment elk weekend wel een festival of een charity event zoals fietstochten, wandeltochten, etc. Elke "ziekte" heeft wel een "run" of een "walk" of een "ride". En al die events eindigen dan weer in een feest. Supergezellig.

Net in mijn eentje, we doen dit eigenlijk altijd met z'n allen maar de helft is wel en de andere helft niet naar school vandaag en manlief moest vroeg, heeeel vroeg naar het werk, dus in mijn uppie onze Rozijn wakker gezongen.Ze is nu net naar school na een half uur voor de kast, jemig wat een bende, kleren te hebben uitgezocht. Ik ben nogal van het "'t is jouw kast, jouw kamer, dus jouw bende" type maar zal dit weekend maar weer eens met haar aan de gang gaan in de trant van opvoedkundig opruimen.

Ik heb zo'n zin in chocovlokken maar 't is zooooo slecht voor de lijn, zal ik wel.. zal ik niet, mweeeeh. We heben ze laatst bij de NL winkel gekocht en ik hoor ze gewoon in vlokkenkoor roepen: Anneke, hier zijn we, we willen bij jou op je beschuit! Nou eerst maar eens koffie.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Daag tetters ,

Ben weer helemaal bij gelezen en heb genoten van de leuke foto's en filmpjes. Liefdesverdriet gaat op en af heb heen stom toch weer contact gezocht maar wel al 3 dagen niet meer gehuild jeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj

Ben vrijdagavond de kroeg in gedoken en zaterdagavond uit geweest in België. Ik heb me ontzetten vermaakt en echt van half 1 tot 5 uur non-stop gedanst . Ondanks de break up ben ik nog steeds helemaal nuchter dus dat is al 4 geen drank, drugs en sigaretten en ja daar ben ik best trots op !

Voel me een beetje schuldig, Ayla is krols en ik was gisteravond bij mijn moeder op bezoek. Ik kreeg weer een zenuwpijn aanval dus ik lig al van gisteren 19 uur in mijn moeders bed terwijl mijn arme schattige poes alleen in mijn huisje zit .Gelukkig woon ik schuin tegenover mijn moeder en wipt ze een paar keer per dag bij Ayla binnen om haar even flink te knuffelen.

Spike heeft een flinke hotspot voor op zijn poot en heb de vacht eromheen weggeschoren, ziet er nogal belachelijk uit maar ik vind hem nog steeds de mooiste hoor

Ik zit nu bijn 2 jaar in de ziektewet met mijn rug en ben afgelopen April begonnen met omscholing. Volg een avondopleiding tot medisch secretaresse. Helaas mis ik nu vanavond alweer een les vanwege de rugpijn. Het is een zelfstudie opleiding dus we hebben maar 12 lessen en van de 5 heb ik er na vandaag al 2 gemist, baal er ontzettend van .

Heb een ontzettend mooie foto van Ayla gemaakt die zal ik zo even uploaden.

Ik moet toegeven dat ik altijd meelees en ontzettend graag mee wil tetteren maar vaak niet durf omdat ik bang ben dat jullie mijn berichten saai of stom vinden. En vervolgens voel ik me weer schuldig dat ik wel lees en niet post.

Dus deze week weer een nieuwe poging om actief mee te tetteren.
Malle fruitdruif,

Wat nou saai of stom, heb je mijn berichtjes aleens gelezen, nu dan! Wij vinden hier volgens mij alles leuk, 't is hier juist daarom zo beregezellig!

Wat rot joh van je rug. Hoop dat het gauw opknapt. Wat zijn de consequenties van het missen vd klassen? Wat fijn dat jouw moeder zo dichtbij woont en zo nog een beetje over jou kan zorgen.

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
goedemiddag, mag ik nog meedoen

Ik had laat-vroeg en een hoofdpijn dus ik ben meteen in bed gekropen gisteren. Nu ook weer hoofdpijn maar ssst. Want anders moet ik van itsman naar de dokter

Biebs, zo mooi als jij over je vader schrijft. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind. En mooie ogen, verliefd zijn komt met alle emoties en je laat het al toe. Dat is al heel wat

Plous ook al moet je daarvan huilen. Huil maar eens goed en stop met het bonken tegen de muur. Jij bent het belangrijkste nu. Je bent me veel te dierbaar geworden

Anneke, volgens mij is het daar bij jouw echt een heel ander leven. Ik ben er echt steeds meer benieuwd na en ik heb zelf itsman al een beetje gek gemaakt over onze "grote" bezoek aan anneke-land

Druifje

TH en Delphi, ik weet zeker dat jullie het kunnen. Ik herken de dipjes maar jullie gaan er komen

Kat, wat is het stil van jouw kant

Ik heb wel voetbal gekeken. Nou ja we hadden buiten overleg (lekker hoor werken in de zorg) en toen over het hele terrein die klote toeters afgingen dachten we dat het misschien wel 1-0 kon zijn en warempel . Een voordeel van het feit dat ze rond deze tijd voetballen. Je hebt geen file
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
"anneke land"

Het is hier gewoon super leuk, en jullie zijn super welkom hier.

Tuurlijk heeft Canada ook zijn downs maar toch nog steeds voor ons heel veel ups.

Wij krijgen echt heel veel de vraag of we de NL gezelligheid niet missen.Maar hier is het ook gezellig, maar dan gewoon anders, en het komt je niet aanwaaien, maar dat doet het in NL ook niet. Ik vind de hele gedachte "allochtoon" te zijn ook best heel boeiend, 't gekke hier is dat het gezegde is: "iedereen is immigrant" tenslotte zijn de enige echte Canaden de Indianen, Inuits en andere "first nations". Ik vind dat best een mooie gedachte.
Had vandaag heerlijk een dagje vrij...wat een genot is dat! Heb vanmorgen mijn hutje eens onder handen genomen en vanmiddag voetbal gekeken. En vanavond een luie avond op de bank, met een boek denk ik. Of de tv...daar komt het meestal op neer met dit soort voornemens.

@ Druifje...ik ben er soms ook dágen niet. Dat heb je gewoon soms. Maar ga je nóóit schuldig voelen omdat je even niet meekletst!!!!!!!!

@ Its...ik ben MitMan ook al heel voorzichtig aan het bewerken voor een bezoekje aan Canda, samen gaan?

Enne...die hoofdpijn? Heb je dat zo regelmatig dat itsman je naar de dok wil sturen?
hahaha mittens, deal

Ik heb niet zo heel vaak hoofdpijn. Meer met periodes maar dan begint het in mijn nek. En het is soms redelijk heftig, dan ben ik er misselijk van maar met een pilletje is het zo weg. Dus ik denk dat het allemaal meevalt. Itsman denkt dan meteen weer aan migraine
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh....dat klinkt inderdaad niet zo heel goed. Maar kan me dan ook wel weer voorstellen dat je zelf denkt dat het allemaal meevalt, zeker als het niet al te vaak is en met een pilletje weer over gaat. Maar het is niet verkeerd om het even in de gaten te houden denk ik....?
Jee Ratteke,balen dat je hapto gemist hebt.

(moet je nou wel betalen?)

En therapie maar een kwartiertje???

Maar slapen had je wel nodig blijkbaar..nu wel uitgerust?

Anneke,Gefeliciteerd met je Rozijntje!!

Heb je je vlokkenbeschuitje nog gehad?

Soms moet je jezelf ook gewoon wat gunnen hé!

Druifje kom kletsen als je zin hebt en als je alleen wilt lezen lees je alleen toch!

en liefdesverdriet doet pijn.... bah,hoop dat je je snel lekkerder voelt.

Die krolse dame overleeft het wel hoor...misschien juist makkelijk als ze alleen is,zijn er ook niet teveel prikkels.

Mittens lekker van daggie vrij

Its die hoofdpijn klinkt als spanningshoofdpijn.

wat dacht je van een flesje massageolie en de kundige handen van Itsman?!

Werkt als een tierelier als hij lekker je rug en monninkkapsspier soepel houdt.

Oh en Mittens had jij jezelf een poosje terug niet op een leuke fiets getrakteerd?

van één of andere goedkope site.....weet je zo nog welke?
quote:druifje_87 schreef op 14 juni 2010 @ 17:22:

Daag tetters ,

Ik moet toegeven dat ik altijd meelees en ontzettend graag mee wil tetteren maar vaak niet durf omdat ik bang ben dat jullie mijn berichten saai of stom vinden. En vervolgens voel ik me weer schuldig dat ik wel lees en niet post.

Dus deze week weer een nieuwe poging om actief mee te tetteren.Heb ik ook last van hoor Druifje, maar ze zijn hier heel lief en gezellig. Ik post ook niet elke dag, en reageer ook niet altijd, maar dat maakt niet uit, joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven