Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

vrijdag 16 juli 2010 om 17:19

vrijdag 16 juli 2010 om 17:32
Yeah, die heeft ie wel verdiend inderdaad. Hij bleef zo heel lief heel stil zitten terwijl de DA draadjes aan het verwijderen was. En vervolgens moest dat bloed geprikt en wij wilden dat graag zonder scheren, hij heeft al zo'n plek op zijn flank. Dus prikken, lukte niet, andere DA erbij en die kreeg het ook niet voor elkaar dus toen moest toch de tondeuze er aan te pas komen. Gelukkig een klein plekje onder zijn keel en toen wilde het bloed wel stromen. En hij gaf geen krimp al die tijd

vrijdag 16 juli 2010 om 17:37
Wat stoer TH! Volgens mij geven ze geen kick omdat ze doodsbang zijn haha en wij maar denken: wat is 'ie toch stoer.
Mijn overleden Pimmetje moest ook vaak bloed afgenomen worden en ik herinner me 1 keer dat dit via z'n pootje ging. Ik zie hem nog zitten: pootje vooruit, kaal scheren, vieze dikke naald erin en al die tijd zat hij me maar aan te kijken met zo'n blik
Mijn overleden Pimmetje moest ook vaak bloed afgenomen worden en ik herinner me 1 keer dat dit via z'n pootje ging. Ik zie hem nog zitten: pootje vooruit, kaal scheren, vieze dikke naald erin en al die tijd zat hij me maar aan te kijken met zo'n blik