Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Borrie . Wat kunnen katten toch heerlijk verschillend zijn. Wij hadden Stanley en die kon ook zo heerlijk in het holletje van je arm gaan slapen als ik eenmaal in bed lag. Dat doen de huidige twee niet, liggen wel in de buurt maar niet zo klef. Wel een overeenkomst: als Forest eten wil gaat ie bovenop me liggen en met zijn pootje op mijn gezicht tikken, dat deed Stanley ook.
quote:Olijfje_ schreef op 23 juli 2010 @ 00:59:

[...]

Ja, ik moet alvast een beetje oefenen voor mijn cursus hè Gaat heel goed! Ik vergeet subiet dat ik morgen naar de kc moet
Storm lag altijd op onze benen, omdraaien whatever het deerde hem niks was ie gewend hij kwam altijd knedend in je oren spinnen (meestal bij vriend en tien minuten voor de wekker)

Dees lag inderdaad ook in mijn armen of tegen/op mijn hoofd, likt me wakker en dan moet je wel reageren, want 1. ik wil niet in mijn ogen gelikt worden en 2. als je het negeert doet het echt zeer!

En anders tikken met zijn pootjes nèt zo lang tot ie reactie krijgt..
Meiden, ik ga ronken. Olief roept waar ik blijf

Slaap lekker allemaal!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Truste Olijf!

Forest heeft als alternatieve strategie dat ie bovenlangs onze hoofden heen en weer gaat lopen, dat is er ook één die wel werkt want daar worden we heel onrustig van.
Olijf, slaap lekker!
En ik denk dat ik zo ook maar eens schaapjes ga tellen . Om in de stijl van vandaag te blijven .
Ja, met pootje tegen de wang tikken, doet Poef ook. Daar zet hij dan ook zo'n "vragende kinderogen"-blik bij op

En Bor, katten veranderen toch nog altijd hun hele leven. Roest kan best een enorme bedslaper worden, je weet maar nooit.

En dat bed, daar ga ik nu ook heen. Slaap lekker allemaal!
Truste Delphi! Ik sluit nu ook echt af
Hij was het ook wel idd tis ook warm en we hebben de ventilator 's nachts aan.. en hij komt wel bij me liggen maar gaat zo braafjes na een tijdje weer op zijn eigen plekje liggen..

Ben echt benieuwd hoor, hoe hij word als ie groot is en of hij zo makkelijk blijft als nu... maar dit is ook leuk! Hij word alleen zo groot al..

Truste allen die slapen gaan!
Mogguh maisjuhs!

Tast toe, ga ik ondertussen mezelf ontkreukelen en zoon's tas verder inpakken

Zoon zit in bed tv te kijken en tegen heug en meug een crackertje te eten, man slaapt (nog... ghegheghe) en ik heb d'r zin in!!

Fijne dag allemaal!!!
Iets anders
Echt hoor, dit is mijn dag niet. Nu voor de 3e keer mijn berichtje...

Babs, succes en sterkte vandaag. Ook veel plezier!

TH, ik zal aan je denken vandaag. Dat de kies er maar vlot uit mag gaan. Hoe laat moet je?

ik slaap deze week katloos. De bank is veel lekkerder. Ik heb mijn kussen weer terug en weer meer ruimte omdat Medusa niet dwars op het bed ligt. Lekker rustig hoor.

Ben een beetje down vandaag en gisteren. Ben dus niet in de stemming voor een kinderfeestje. Maak me veel te druk, heb ik alles wel, moet ik pannenkoeken gaan bakken of bbq-en. Is het wel mooi weer genoeg voor bbq. Moet ik dan nog dingen halen? Pfff, ik word zo moe van mezelf.
Babs en TH veel sterkte en succes vandaag

Rat, lieverd, ik weet niet hoe het voor alle visite is natuurlijk, maar ik kom voor jou en ik vind water prima om te drinken (vraag maar aan Borrie ). Ga geen pannenkoeken bakken joh, veelte veel werk. Sta je uren in de keuken, tis je verjaardag. Het wordt prima weer dus als je eters hebt, kunnen ze zelf hun lappie vlees op de bbq gooien en kan jij lekker kletsen

Katten hier slapen in de gang. Ook als wij er niet zijn zitten ze in de gang. Aangezien we een rode piskater hebben die anders tegen de keukendeur aan zeikt...

Ik vind het persoonlijk niet zo zielig hoor, om katten in de berging op te sluiten, mits ze gewoon water en evt eten hebben en een paar lekkere ligplekjes, wat is dan het probleem? Heb het topic niet gelezen overigens.

Nou, straks naar de Jumbo, even een berg drinken inslaan en sojaprodructen....
Mogge tetters!

Ratteke en Francis, thks! Om 11.15 uur word ik verwacht en ze werken daar altijd netjes volgens de planning.

Babs, ik probeer vanochtend wel goed te eten (beetje tegen heug en meug) omdat de kaken vanmiddag nog niet zo soepel zullen zijn dus dat ontbijt ziet er heerlijk uit . Hele leuke dag vandaag!

Ratteke: adem in, adem uit en relax hoor! Het gaat helemaal goed komen morgen, tetters zijn namelijk hele lieve en makkelijke types .
En natuurlijk net op de dag dat ik geen paraplu bij me heb ziet het er naar uit dat het gaat regenen.... Ik ga om half 12 mooi naar huis. Geen gezeur meer, op de bank en niks meer doen. Ok, niet niks maar weinig
Nou Rat dan hoop ik dat het voor jou vandaag zonnestraaltjes regent.

TH Heel veel succes vandaag.

Rat wat Fran zegt over je feestje. En de rest denk ik ook.
Rat, ik kan me ook zo druk maken over inkopen en toestanden. Terwijl dat op het feestje zelf nooit meer ene biet uitmaakt. Niet druk maken hoor!

Ik ga zo direct de stad in, voor het eerst sinds maanden weer eens winkelen.
Geniet van je shoppingtripje Delphi. Dat heb je wel verdiend na al die tijd werken.

Ik ben toch nog droog overgekomen. Het heeft wel geregend maar niet toen ik buiten was. Gelukkig gaat er toch nog iets goed vandaag

Boodschappen zijn zo goed als binnen, morgen nog even naar de markt en AH. En dan vind ik het goed. Als het hoost van de regen eten we gewoon alles binnen op. Of halen een patatje bij de Chinees
Hoi tetters, ik ben er weer. De kc moest er nog even hard voor werken, maar de ellende is er uit. Zit wel met mijn kaken stijf op elkaar omdat ik daarmee het gaas op de wond op zijn plaats hou. Voel me een oud besje nu, ik mag niks uitspugen en doorslikken van bloed is ook niet fijn dus ik loop steeds het kwijl op te deppen . Nog een kwartier, dan mogen de kaken weer van elkaar en mag ik de eerste pijnstiller . De verdoving begint al uit te werken namelijk. Oja, gelukkig ook goed nieuws: de naastliggende kroon is intact en er zit geen gaat tussen bijholte en kaak.

Tot later!
Heee je bent er weer! Viel het mee? Ik zie je zo zitten met je kaken op elkaar. Vies is dat bloed he. Ik weet het nog van het trekken van mijn verstandskiezen. Nog even doorzetten en dan kan je je mond eindelijk spoelen. En je paramolletje in nemen. Ik hoop dat de pijn meevalt!
Het viel enigszins mee, ik ben blij dat de boel eruit is en dat er verder geen bijzonderheden zijn. Behalve dan dat het echt nodig was: die kies/vulling brak meteen toen hij zijn tang erop zette.

Ik mag morgen pas echt spoelen, heb daar ook een spulletje voor (Perio-Aid) en vandaag wel tanden poetsen maar dan na afloop dus niet met bolle wangen spoelen aldus de arts-assistent. Mijn wekkertje loopt af dus dat gaasje mag er uit en pijnstiller erin . Heb Ibuprofen 600 gekregen van de kc dus zal zo wel even onder zeil gaan .
Slaap lekker straks. Die 600 hakken er lekker in.
Ah, gelukkig TH, je bent er weer! Fijn dat het enigszins meeviel en dat er verder geen extra ellende is ontdekt. Je hebt het achter de rug!! Nu lekker aan de pijnstillers en een tukkie doen!

Ik zit moed te verzamelen om mijn sportkleding aan te doen en ff te gaan zweten

Eerst nog maar even een kopje koffie...
En Delphi, shop ze!!

Ratteke, maak je niet te gek voor morgen hè Je bent JARIG dan dus hou je rustig, het is goed zo hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven