Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
wat zei hij dan?

Het gaat toch niet gebeuren dat ik straks ook dat debiele programma zit te kijken?
quote:Francisca_ schreef op 23 juli 2010 @ 20:55:

Daar heb je weer pakjes kookroom voor van alprosoja, erg lekker ook

Ik begin er een beetje in te komen... dat lactosegedoe

Ik vind dat alprosoja zo eng,heb daar wel es een slokje melk van gedronken....oeh wat vond ik dat erg! Maar als room door een saus kan het wel dus?

Ik wel, vriend niet.

Die loopt leeg, buikpijn, misselijk en trompetgeschalk met bijbehorende geuren En van dat laatste heb ik ook last, dus stukje eigen belang
Sorry bor, volgende keer doen wij het samen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Doen klets, doen we zoek itsme

had dezelfde jurk aan als dinsdag overigens
trompetgeschalk
Ik vind die alpromelk nog wel te pruimen. De toetjes ook.

Die Farid vond ik best wel ok. nog niet helemaal geweldig maar het zit er wel in.
quote:Kletsmajoor schreef op 23 juli 2010 @ 20:59:

wat zei hij dan?

Het gaat toch niet gebeuren dat ik straks ook dat debiele programma zit te kijken?

Haha ja das wel handig dan;

naja er waren een paar meisjes in glitterpakjes turnoefeningen aan het doen op een houten paard dat eigenlijk een galloperend paard had moeten zijn..

Gordon vond het lastig te beoordelen aangezien het paard nu dood was Zoiets..
quote:borrie2 schreef op 23 juli 2010 @ 20:59:

[...]

Ik vind dat alprosoja zo eng,heb daar wel es een slokje melk van gedronken....oeh wat vond ik dat erg! Maar als room door een saus kan het wel dus?

Ja, kan prima. Die sojamelk is naturel niet te drinken, maar in de pap of met cacao bv wel. Je hebt ook pakken chocolademelk of fristi-achtige dranken en dat vind vriend errug lekker. De yoghurt is dan weer niet zo, mist het frisse zurige van de yoghurt...

Boter, proef geen verschil (Wajang)
nou staat aan hoor.
quote:Kletsmajoor schreef op 23 juli 2010 @ 21:01:

nou staat aan hoor.Goed zo. Is best leuk hoor. Nu leuker dan popstars.
quote:itsme26 schreef op 23 juli 2010 @ 21:00:

Doen klets, doen we zoek itsme

had dezelfde jurk aan als dinsdag overigens

Ohw jee je kent mij he?

T is echt geen desinteresse maar ik weet echt niet meer wat je dinsdag aan had!
Klets
quote:borrie2 schreef op 23 juli 2010 @ 21:02:

[...]

Ohw jee je kent mij he?

T is echt geen desinteresse maar ik weet echt niet meer wat je dinsdag aan had! Die lange met printje met groen en paars
Vriend kan het niet aan zien en zapt nu, noujaaaaaa!
Ik heb ook dat sojaspulletje gedronken toen ik richting veganisme ging. Met smaakje is het nog wel te doen. Sojaboter is ook best te doen.
Klets,met het forum erbij is het best te doen hoor, mijn genre is het ook niet, maar al commentaar leverend is het wel geinig

Ik heb wat jouw vriend ook heeft, maar dan niet van kleine hoeveelheden, roomboter en kaas bijvoorbeeld gaat volgens mij (nog wel) maar pannenkoeken, roomsaus, ijs das echt te veel van het goeie.. we hebben hier een schapenboerderij die ook zelf schapenijs maakt ga ik es eten daar; kijken of ik het daa rook van heb..
Zelfs ik heb net overgeschakeld naar HGT en ik zag nog net die voltigerende turnmeisjes
ik vind het ook pulp, die opnames bijwonen was wel grappig maar ik kijk dit alleen omdat ik onze vrienden wil zien.

En die man die opera zingt. Daar had ik echt tranen van in mijn ogen staan.

Zeg bor, heb je het verschil in kleding al opgemerkt

(ik zoek overigens ook nog een talent, want gordon vind iedereen in de zorg lief en ik heb dus al een streepje voor )
En ik zap heen en weer tussen HGT en Popstars, met een beurse wang maar gelukkig geen bloederige mond meer. Het slapen vanmiddag was niet zo'n succes, boel was weer flink gaan bloeden. Maar goed, nu maar even uitleven bij de TV
Rat, wat vind je trouwens niet leuk aan de sims?

Ik vind het echt een leuk spel. Eerst een leuk huisje bouwen dan gekke inrichting maken en dan sociaal doen (of niet) met andere simmetjes.

Ik heb een meneertje die is getrouwd met de serveerster. Hij wil op alle mogelijke plekken 'ojaaa' liefst in het openbaar met 3 verschillende simmetjes. Zijn grote angst was verloven en trouwen maar taadaa.

Meneertje heeft een zus die woont in het huis naast hem. Hun vader woonde daar ook maar die is verdronken in het zwembad. Vader zwerft nu rond als geest en laat overal plasjes water achter (het nadeel van verzuipen in het zwembad). Zij heeft een kind geadopteerd en is later getrouwd met de directeur van de private school van zoonlief, en hangt nu kotsend boven de wc omdat ze zwanger is geworden tijdens de huwelijksnacht.

Enig spel toch?
Oh we hebben ook nog HGT.

was t nou popstars of hgt?

even checken of ik wel naar de goede zit te kijken dan
Klets

Ja lijkt mij een heeeeeel cool spel!!

Waar krijg je dat??

ik kreeg er een bij mn psp maar geloof niet dat die sims zoveel opties hebben?
Sims duurt me altijd te lang

ben juffie ongeduld
quote:borrie2 schreef op 23 juli 2010 @ 21:06:

Klets,met het forum erbij is het best te doen hoor, mijn genre is het ook niet, maar al commentaar leverend is het wel geinig

Ik heb wat jouw vriend ook heeft, maar dan niet van kleine hoeveelheden, roomboter en kaas bijvoorbeeld gaat volgens mij (nog wel) maar pannenkoeken, roomsaus, ijs das echt te veel van het goeie.. we hebben hier een schapenboerderij die ook zelf schapenijs maakt ga ik es eten daar; kijken of ik het daa rook van heb..

Tis bij vriend heel wisselend. Soms heeft hij nergens last van en soms dus heel veel kramp en buikpijn terwijl hij dan alleen bv boter met lactose op brood heeft gegeten. Vandaag dus bij de jumbo ook boter en bakboter gehaald, veel room e.d.

Ik zal dus wat meer sausjes zelf moeten maken.

Kaas gooi ik wel gewoon overal doorheen... dat zou moeten gaan. Anders moet ik daar ook nog wat op bedenken.

Hier staat House op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven