Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
vrijdag 23 juli 2010 om 15:54
Ik ben ook blij dat het achter de rug is, maar fijn is ook weer anders. Was lekker half rechtop een beetje TV aan het kijken in bed, viel natuurlijk in slaap en werd wakker omdat die stomme plek toch weer pittig was gaan bloeden . En ik voelde me al zo:
En mijn wang begint nu ook te voelen alsof ik een wedstrijdje gebokst heb, ik heb die wang net al wat gekoeld met zo'n oogmasker dat hier nog in de koelkast lag. Het ligt nu in de diepvries, zo nog maar een keer op mijn wang hangen.
En mijn wang begint nu ook te voelen alsof ik een wedstrijdje gebokst heb, ik heb die wang net al wat gekoeld met zo'n oogmasker dat hier nog in de koelkast lag. Het ligt nu in de diepvries, zo nog maar een keer op mijn wang hangen.
vrijdag 23 juli 2010 om 15:58
vrijdag 23 juli 2010 om 17:15
Male, dat was een maffe gedachte van Splinter toen ze op vakantie was: ze zag toen allemaal leuke schaapjes (zoek maar eens op Wacky Woolies) en dat het haar zo grappig leek als we allemaal zo'n schaapje als avatar zouden nemen. Maar de Wacky Woolies zijn niet los als plaatje te vinden dus zijn we (tijdelijk) maar op andere schapen over gegaan. De aanstichtster zit alleen nu lekker in Gent terwijl wij allemaal hevig van slag zijn door alle nieuwe avatars
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 23 juli 2010 om 17:34