Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

vrijdag 23 juli 2010 om 20:41
Nee Bor, even pillen halen voor de kat van mijn ouders tegen reisziekte. Hun eigen dierenarts vond het onzin. Maar kat is echt de eerste dag altijd doodziek als ze met de camper op pad gaan.
Geen overbodige luxe vonden wij.
Bor, je jam is heerlijk. Vindt vriend ook.
Hier trouwens bij de groenteboer, 2 verse vijgen voor 1,98
Klets, is inderdaad ook maar 42/44. Ik heb een L nodig...
Maar op dit moment is 80 euro voor mij ook even teveel, ondanks salarisstorting. Krijg je als je nieuw servies, kussentjes e.d. koopt en dan ook nog verfspullen voor de plee.
Net verse aardbeitjes met lactosevrije slagroom gegeten. Is best te doen
En verder stuur ik online nooit kaartjes...
Geen overbodige luxe vonden wij.
Bor, je jam is heerlijk. Vindt vriend ook.
Hier trouwens bij de groenteboer, 2 verse vijgen voor 1,98
Klets, is inderdaad ook maar 42/44. Ik heb een L nodig...
Maar op dit moment is 80 euro voor mij ook even teveel, ondanks salarisstorting. Krijg je als je nieuw servies, kussentjes e.d. koopt en dan ook nog verfspullen voor de plee.
Net verse aardbeitjes met lactosevrije slagroom gegeten. Is best te doen
En verder stuur ik online nooit kaartjes...

vrijdag 23 juli 2010 om 20:43

vrijdag 23 juli 2010 om 20:50
Nee, inderdaad als dat beestje er zo'n last van heeft... plus dat het erg weinig kwaad kan volgens mij.. als het tenminste vergelijkbaar is met wat ze voor mensen voorschrijven...
Lief dat jullie de jam lekker vinden
Ik had vorig jaar ofzo ook een paar vijgen gekocht bij de turk, kleiner en paars waren die, en flauw van smaak! Echt zonde vond ik dat..
Is dat lekker ja lactosevrije slagroom? Welk merk? Kan ik dat ook es proberen..
Ik stuur normaal ook niet zo vaak online kaartjes, wel es gedaan via kaartjeposten daar kun je een voorpagina van de volkskrant van de dag van geboorte als verjaardagskaart sturen die vind ik leuk, maar de rest van die kaarten vond ik zo saai, terwijl het soms wel handig is om online te regelen
Lief dat jullie de jam lekker vinden
Ik had vorig jaar ofzo ook een paar vijgen gekocht bij de turk, kleiner en paars waren die, en flauw van smaak! Echt zonde vond ik dat..
Is dat lekker ja lactosevrije slagroom? Welk merk? Kan ik dat ook es proberen..
Ik stuur normaal ook niet zo vaak online kaartjes, wel es gedaan via kaartjeposten daar kun je een voorpagina van de volkskrant van de dag van geboorte als verjaardagskaart sturen die vind ik leuk, maar de rest van die kaarten vond ik zo saai, terwijl het soms wel handig is om online te regelen