Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
TH: de hond is autistisch en 't kind is waaks
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 28 april 2010 @ 23:41:

Zegt man net:"Anders mail je ze toch? Dat we er nog op terug komen omdat we er ruzie over hebben? Zeg je er gelijk bij dat het onze eerste ruzie in jáááren is, en bedankt daarvoor en zo!"

.

Ik ben even gaan zoeken onder mijn loepje want had daar gereageerd.

Het ging er volgens mij om dat je aan andere stellen ging vertellen samen met je ex wat er dan mis was gegaan en hoe dat dat naders had gekund ofzo.

Dus dat je daar als het slechte voorbeeld zit......

Zal hier wel verwijderd zijn omdat het een oproepje is en de reacties liepen ook helemaal uit de hand.
quote:Babsjuh schreef op 28 april 2010 @ 23:45:

TH: de hond is autistisch en 't kind is waaks
quote:Babsjuh schreef op 28 april 2010 @ 23:41:

Zegt man net:"Anders mail je ze toch? Dat we er nog op terug komen omdat we er ruzie over hebben? Zeg je er gelijk bij dat het onze eerste ruzie in jáááren is, en bedankt daarvoor en zo!"

Hmpf, ik zou ook bedanken voor de eer. Met je hele hebben en houwen op TV, nee bedankt. Maar het topic heb ik hier gemist.

TH, succes dan nog even. Kan je dan zo gelijk gaan slapen als je klaar bent, of moet je dan nog weer even afdraaien?

Haha, Babs, een waaks kind. Heb je daar ook bordjes voor ('hier waak ik')?
quote:Splinter02 schreef op 28 april 2010 @ 23:45:

Dus Bieb, jij laat je katvorming aanhangsel dus vóór gaan op ons....

Hij heeft mij nu gewoon nodig

quote:

Nou ja, vooruit, je hebt gelijk en hij verdient het (jij ook). Heb je het idee dat hij wel weer goed in zijn velletje zit? Of nog wat teruggetrokken? Gewoon lekker blijven verwennen hoor (in de categorie onnodige tips).

Hij EIST mij gewoon op.

Niksniemeerteruggetrokken maar gewoon zijn dominante zelf.

(hij ligt nu naast me te spinnen maar eigenlijk wou hij OP de laptop liggen)

maar ik heb het nog steeds met hem te doen...zal morgen weer wat foto's spammen.

Zooo zielig ziet zijn achterkantje eruit.

Het zal je maar gebeuren..dan ben je een stoere hetero kat en zo maken ze een omgebouwde transsexueel van je...zonder overleg
Ja die reacties had ik gezien, had ook wel zin om in te haken maar tja... verbouwen he

Jammer dat 't topic weg is, had zin om die twee verschillende oproepjes tegen elkaar weg te zetten in m'n antwoordmail *grijnz*

Niet dat ik daar wat mee opgeschoten was, maar altijd leuk voor 't trainen van m'n communicatieskills.
Iets anders
Maisjes, ik taai af! Laptop heeft nog 8 minuten stroom, en ik ga OP TIJD naar bed. Echt.

Morgen om 10 uur m'n eerste sessie bij de loopbaancoach. Spannend!

Slaap lekker allemaal. En geniet alvast van het idee dat het morgen weer mooi weer wordt.
Je hebt groot gelijk Bieb, verwen je transkat maar goed! Heeft 'ie wel verdiend!
Iets anders
Slaap lekker Splinter!

Ik ga nog eventjes buiten rookje doen met man, en dan ook naar bed. Zal eens goed nadenken wie ik ook al weer welke eigenschappen toedicht, bak d'r morgen wel een verhaaltje van.

Truste allemaal!
Iets anders
quote:biebelie schreef op 28 april 2010 @ 23:53:

Het zal je maar gebeuren..dan ben je een stoere hetero kat en zo maken ze een omgebouwde transsexueel van je...zonder overleg En dan valt het nog zo extra op ook, bij z'n zwarte vacht en dan zo'n zacht-roze bips.
Splint, na dit soort klusjes meestal wel. Voor een eerdere baan woonde ik nogal eens avondvergaderingen bij en dan had ik vaak wel een uur nodig om het geroezemoes uit mijn systeem te krijgen. En van een spannende softbalwedstrijd kan ik ook wel eens wat hyper zijn. Echt rot slapen gebeurt me een paar keer per jaar, ik slaap gewoon vaak wat weinig. Maar als ik me daarop instel is dat niet zo erg. Kan na 4 uur goede slaap net zo vrolijk richting college of huidig studentenwerk en dat de hele dag volhouden. Tot ik in de trein zit of na het eten op de bank hang
Splinter, slaap lekker!! En succes bij de loopbaancoach!!
quote:Splinter02 schreef op 28 april 2010 @ 23:59:

[...]

En dan valt het nog zo extra op ook, bij z'n zwarte vacht en dan zo'n zacht-roze bips.

Daarom blijft ie nu nog 8 dagen verplicht binnen

Truste! (en laat je niet in je bil bijten hé)
Bieb, nog ff en dan groeien er weer mooie zwarte haartjes op zijn achterkantje en voor je het weet is deze hele episode uit je systeem. En zo te lezen heeft de brute ingreep weinig impact op het karakter van deze Griekse god

Babs, jij ook welterusten!
quote:biebelie schreef op 28 april 2010 @ 23:53:

[...]

Hij EIST mij gewoon op.

Niksniemeerteruggetrokken maar gewoon zijn dominante zelf.

(hij ligt nu naast me te spinnen maar eigenlijk wou hij OP de laptop liggen)maar ik heb het nog steeds met hem te doen...zal morgen weer wat foto's spammen.

Zooo zielig ziet zijn achterkantje eruit.

Het zal je maar gebeuren..dan ben je een stoere hetero kat en zo maken ze een omgebouwde transsexueel van je...zonder overleg

Ik heb het hier even besproken maar we zijn het eens met ZM . Oplossing is dat ik tijdelijk jouw laptop overneem zodat jij even genoeg tijd voor ZM hebt .

Onee, ik wilde iemand anders hier zeggen dat ik nog geen andere laptop of pc heb.

Hangt een kat in mijn voeten maar ondanks de lyrica kan ik dat niet goed velen, even met hem gaan spelen hier.
quote:mylenevalerie schreef op 29 april 2010 @ 00:04:

[...]

Ik heb het hier even besproken maar we zijn het eens met ZM . Oplossing is dat ik tijdelijk jouw laptop overneem zodat jij even genoeg tijd voor ZM hebt .

quote:Onee, ik wilde iemand anders hier zeggen dat ik nog geen andere laptop of pc heb.

Balen zeg!!

Heb je al naar die optie op wehkamp.nl gekeken op afbetaling (voor tijdelijk...tot belasting komt?)

quote:Hangt een kat in mijn voeten maar ondanks de lyrica kan ik dat niet goed velen, even met hem gaan spelen hier.

Helpt het je verder nog wel dan?

Niet het idee dat de werking minder wordt?

Enne ik ben ook zo wazig en warrig als wat...je had me gisteren al verbeterd over de blog (niet woensdag maar donderdag) en vandaag heb ik vanaf 16.30u zeker 4 keer gekeken of ie erop stond.

En ik dacht: ooooh ze is aan het stressen met die pudding en het lukt niet op tijd

Zucht... soms wordt ik zo moe van mijn eigen warrigheid.
Myleen, dat heb ik nou ook al een paar keer willen vragen, hoe gaat het met die lyrica?
quote:Talkinghead schreef op 29 april 2010 @ 00:15:

Myleen, dat heb ik nou ook al een paar keer willen vragen, hoe gaat het met die lyrica?

Hahahahah, die Bieb, vandaag om half 4 staat de blog op de rol. En dat is zeker, angel 5 heeft alles gister al geregeld, vandaar dat ik dinsdag haar alles moest aanleveren. Ik heb bij 1 gerecht een tip gegeven, die zal ik vanochtend nog een maken. Daar heb ik rustig aan mee gedaan omdat ik qua tijd toch te laat was om in te leveren. Die plaats ik zelf wel in het topic die er ook komt.

TH en Bieb, ja ik moet zeggen dat de Lyrica super werkt, je moet er erg zorgvuldig mee zijn, zie die keer dat ik er per ongeluk 1 teveel op had en ging trippen. En laatst vergat ik er 1 en toen had ik weer zoveel pijn dat ik naar beneden ben gegaan om er alsnog 1 te nemen.

Wel is het zo dat het puur tegen de zenuwpijn helpt. Dus alle andere dingen heb ik nog steeds maar dat maakt niet uit. Ik heb nog elke nacht een soort afscheiding bij mijn voeten, ja zo zeg je het niet maar ik weet het niet te omschrijven. En bij het opstaan ook even moeilijk en stijf. Dekens blijven niet lekker voelen op mijn voeten, en Bo kan nog steeds niet spelen met mijn voeten want dan zit ik bovenin de gordijnen . Maar ik kan met geen 1000 woorden uitleggen hoe blij ik ben van die pijn af te zijn. Iedereen kent wel pijn als bijv. een hoofdpijn, maar die zenuwpijn is een ander soort pijn. Ik kon niet slapen, niet liggen, niet zitten, alleen maar janken. Ik ben echt gelukkig dat dit middel schijnt te werken. Ik heb nog wel eens een pijntje, maar niet die zenuwpijn.

3 mei moet ik weer terug naar de neuroloog, dan heb ik 6 weken het medicijn gehad. En ik hoop dat ik het mag blijven nemen. Gelukkig mag ik wel terug naar die aardige vervanger van mijn neuroloog. Die ik eerst had heb ik geen vertrouwen (meer) in.

Zo nu ga ik verder vandaag zenuwen over de blog of iedereen het wel leuk zal vinden, het is anders dan de paasblog, zie was heel uitgebreid. Ja het is maar koninginnedag.

Bieb, ik wilde gisteravond mijn vriendin bellen of ik de leenlaptop mag lenen tot ik een ander heb. Maar ik werd door een andere vriendin gebeld dus daarna was het te laat. Ik ga het haar vanavond even vragen.

Ann, niet schuldig voelen hoor over die Filet American. Ik wist ook niet dat die kruiden zo duur waren. Ik zal van de week nog even kijken bij een andere slager maar anders zou ik gaan voor die link van Ploes. Die is wel te doen. Ik heb gister nog even snel een vriendin gebeld die vroeger in een slagerij heeft gewerkt en het klopt wel dat het dure kruiden zijn. Dure smaak heeft u dame .
Goeienmorgen! Ik ben er ook al uit. Moest ook wel anders kwam K te laat op zijn werk. Hij wilde het bed niet uit, lag veel te lekker.

Ik denk niet dat ik nog terug ga, het is nu nog koel. Het is wel heel benauwd. Het wordt een hete dag vandaag. En morgen is het zo'n 10 graden kouder en zondag wordt het maar een graad of 9..... Erg he. In een paar dagen tijd ben je al helemaal gewend aan het heerlijke weer en dan gaat het weer over

Ben blij te lezen dat de pillen zo goed werken Myleen.

Vandaag geen plannen hier. Misschien 's middags eens kijken naar schoenen. Ik heb dringend nieuwe schoenen nodig. Ik heb alleen hakken voor de zomer en ik moet nog platte schoenen hebben. Het paar wat ik nu heb, daar krijg ik blaren van.

Oh ja, en een staatslot kopen. Je weet het maar nooit! Zou toch zo mooi zijn, een lekker groot geldbedrag winnen.... Ik weet ook al wat ik er mee zou doen. Wat, het is in mijn hoofd al uitgegeven!
Ff koffie pakken, kom ik bij lezen...
Wat heerlijk dat die pillen zo goed werken MV!

Ik las dat Lotje ook al terug was

Ratteke, wordt het 9 graden volgende week???? Gatver

Ik heb vandaag een leuke dag voor de boeg maar het is nog even geheim voor iemand anders. Dus ik kom het vanavond wel even vertellen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh wat spannend Male, veel plezier dan vandaag.
Spannend! Ik lees het vanavond graag!
Splinter, wat is Sil een leuke kat

En die van Olijf ook al zo leuk!

Die van ons doen dat met elkaar. Ramses heeft nog wel eens dat als hij heeft gepoept op zolder, dat hij de trappen afsjeest en dat zit Jade achter de deur te wiebelen met haar kont en Minou om het andere hoekje en wordt hij 'aangevallen'. Leuk is altijd wel dat hij de dames altijd een ros geeft (niet in de weg lo-pen!!) en als hij een tik krijgt lijkt het Gordon himself wel. Haha, wat een viswijf is het dan.

Vriend speelt wel heel vaak verstoppertje met hem en dan gaat Ramses hem zoeken. Echt zoeken en om hoekjes kijken. En als hij hem niet vindt, gaat hij hem roepen. Eerst heel lief zachtjes mauwen en dat gaat door tot een soort krols gebler

@Bieb: Die haren, dat groeit helemaal niet snel vind ik. Ramses heeft nog steeds kale billen (buik dus, maar die flappen hangen zo dat het billen lijken )

@MV: Wat balen van je laptop nog steeds. Heb je al op MP gekeken dan? Wel fijn van je voeten. Ik hoop dat je die pillen mag blijven slikken En ik ben heeeel benieuwd vanmiddag

@Ratteke: Je plannen klinken goed. Ik moet wil eigenlijk nog zwarte pumps. Straks even het huis stofzuigen en stoffen van boven naar beneden en dan naar mijn ouders en daar boodschappen doen.
Goedemorgen dames.....

Drukdrukdruk vandaag, alles wat normaal op vrijdag komt, komt vandaag, maar er komen nog steeds auto's lossen morgen, dus moet sowieso om 6 uur beginnen, met een beetje geluk om 12 uur klaar en kan ik me daarna in het feestgedruis storten. Wat zijn jullie plannen voor koninginnendag?

Gisteren Lijntje gehaald bij Trikky (forummer, mn moeke) en ondanks dat het een broertje is van Wappie (daarom moeten ze helaas uit elkaar) liet ik gisteren ze even herenigen (snuffelen) en dook Lijn de kooi in van Wap en Wap heeft de rest van de avond door de kooi lopen stampen en rennen, en maar kwispelen met t staartje (ziet er grappig uit, maar ze is echt boos dan) en knorren. Wappie is het meest boze en lieve konijn wat ik ooit heb gehad, zn naam past perfect. Ik hoop dat de hereniging beter zal gaan als Lijn zn miniballetjes weg zijn over een aantal weken.....

Wappie en Lijntje zijn trouwens verbasteringen van de welbekende Nijntje en Flappie natuurlijk....nu heb ik weer 2 van de konijntjes die ik zelf heb grootgebracht, wel leuk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven