Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 27 april 2010 om 11:12
Deel 5 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 2 mei 2010 om 22:48
@heartwork:
Je hebt het er moeilijk mee, en neemt een verstandig, weloverwogen besluit. Dat maakt het nu waarschijnlijk niet minder moeilijk, maar ik hoop dat je het mettertijd los kunt laten. En natuurlijk hoop ik ook dat het allemaal goed uitpakt, ook al is de schijn nu op alle vlakken tegen.
Je hebt het er moeilijk mee, en neemt een verstandig, weloverwogen besluit. Dat maakt het nu waarschijnlijk niet minder moeilijk, maar ik hoop dat je het mettertijd los kunt laten. En natuurlijk hoop ik ook dat het allemaal goed uitpakt, ook al is de schijn nu op alle vlakken tegen.
Iets anders
zondag 2 mei 2010 om 23:07
Hee lieve Tetters, hoe is het?
Heb vluchtig gelezen, want ik moet eigenlijk studeren. Maar dat gaat niet heel goed. Heb dus wel af en toe urenlang gesogd helaas....
Ratteke, wat een rotopmerkingen. Echt heel erg ongepast. Goed als jullie dat niet zo maar laten gaan.
Babs, wat naar nou weer van Zoe. Hopelijk komt er binnenkort een diagnose en behandeling die echt aanslaan.
Heartwork, wat een wijs besluit heb je genomen. En nu proberen dat gevoel vast te houden, hoe moeilijk dat ook is. Spui het vooral hier als je er even niet meer tegen kunt.
Mittens, ik duim ook voor Bram. Die komt natuurlijk terug, alleen ik kan me goed voorstellen dat je nu wel heel nerveus wordt ervan. Sterkte!
En verder een dikke knuf voor allemaal. Hopelijk is TH wel goed aan het studeren, en daarom afwezig
Edit: daar is ze al
Heb vluchtig gelezen, want ik moet eigenlijk studeren. Maar dat gaat niet heel goed. Heb dus wel af en toe urenlang gesogd helaas....
Ratteke, wat een rotopmerkingen. Echt heel erg ongepast. Goed als jullie dat niet zo maar laten gaan.
Babs, wat naar nou weer van Zoe. Hopelijk komt er binnenkort een diagnose en behandeling die echt aanslaan.
Heartwork, wat een wijs besluit heb je genomen. En nu proberen dat gevoel vast te houden, hoe moeilijk dat ook is. Spui het vooral hier als je er even niet meer tegen kunt.
Mittens, ik duim ook voor Bram. Die komt natuurlijk terug, alleen ik kan me goed voorstellen dat je nu wel heel nerveus wordt ervan. Sterkte!
En verder een dikke knuf voor allemaal. Hopelijk is TH wel goed aan het studeren, en daarom afwezig
Edit: daar is ze al

zondag 2 mei 2010 om 23:12
quote:steph schreef op 02 mei 2010 @ 23:08:
Wat een poezen zeg. Tellen schildpadden, aziatische grondeekhoorn ook mee?
Morgen gaan we trouwens naar konijnen kijken.............
Ik ben een van de weinigen die ook een hond heeft.
Maar jij spant de kroon met een aziatisce grondeekhoorn! Hoe kom je daaraan?
Wat een poezen zeg. Tellen schildpadden, aziatische grondeekhoorn ook mee?
Morgen gaan we trouwens naar konijnen kijken.............
Ik ben een van de weinigen die ook een hond heeft.
Maar jij spant de kroon met een aziatisce grondeekhoorn! Hoe kom je daaraan?
zondag 2 mei 2010 om 23:13
zondag 2 mei 2010 om 23:23
zondag 2 mei 2010 om 23:31