Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tetters, als ik alles geod terug wil lezen dan kom ik op 20 pagina's en dat gaat me niet lukken

Heartwork, wat een moeilijke situatie (heb daar ook even bijgelezen), weet ook niet goed hoe ik zou handelen en ik denk dat wat je nu doet wel een goeie eerste stap is. Maar vergeet niet om ook verder te gaan met je eigen leven, ik las iets over een sollicitatiegesprek.

Ratteke, ik vind het afgrijselijk hoe er op die school over en tegen leerlingen wordt gesproken. Goed dat je in actie komt! En fijn dat het met jou weer beter ging deze dagen.

Mittens, ik duim uiteraard voor Bram! Ik wil ze het liefst altijd binnen handbereik hebben .

Bieb, TDOTPMMMO klinkt als de perfecte tussenman: leuk om mee te spelen maar niet te lang.

Its, je vrijgezellendag klinkt erg leuk! En ook als een dag die goed past bij jou, met originele onderdelen.

Babs, ik zie steeds het beeld dat Splinter schetste, dus jij aan het veel te hoge dressoir, amper kunnen zien wat je typt.

Kletsmajoor schrijft ook weer ouderwets mee: gezellig! En Blanche is echt een leukerd, zeker zo samen met die andere 2 op de krabpaal.

Boogje: snel een huisdier halen en lekker meetetteren!

Splinter, die soep kwam gewoon van de site van Appie Happie: Lekker soepie als je geen vampier bent
Ik had het vanmiddag met K over die knoflooksoep. Dochter had het gehad bij een vriendinnetje. Maar nu lees ik dat recept en ik snap iets niet hoor. 3 bollen? Als in 3 van zulke

of 3 van zulke

Ik denk het bovenste, Ratteke. Dat zijn bollen. Ben ook wel heel benieuwd hoe de familie TH nu ruikt
Die bollen. Dat onderste plaatje zijn knoflookteentjes.

Lekker lijkt me dat. knoflooksoep. Mag ik dat recept?:P

bedankt allemaal voor de knuffels en wijze woorden. Ik moet ook mezelf in bescherming nemen. Ik heb namelijk deze week een sollicitatiegesprek bij de boekenwinkel en de week daarop bij een hele leuke school! Tof he.

Ik wil me daar even op focussen en heb besloten deze week niet bij mijn schoonouders te gaan eten. Ik ben bang dat ik anders gemene dingen ga zeggen terwijl ik dat helemaal niet zou menen. (dat ze me even hadden kunnen waarschuwen, de situatie niet goed aanpakken). En het zou toch niets veranderen.

Zij zit met de gebakken peren, ik niet.

maar wat lees ik nou over nare woorden die gevallen zijn bij ratteke? Dat meen je toch niet? Weer met dat akelige mens?
Poelepoelepoelepoes!
Nee, Ratteke, bóllen! Dat zijn die bovenste!

3 teentjes stop je in je holle kies.

Heerlijk TH, die gaat op mijn verlanglijstje voor heel binnenkort!

quote:delphicat schreef op 02 mei 2010 @ 23:49:

Ik denk het bovenste, Ratteke. Dat zijn bollen. Ben ook wel heel benieuwd hoe de familie TH nu ruikt

Behalve dat.. ga ik liever ook niet op bezoek bij mensen die vaak asperges eten .

Urine luchtjes.. iew...
Poelepoelepoelepoes!
quote:delphicat schreef op 02 mei 2010 @ 23:49:

Ik denk het bovenste, Ratteke. Dat zijn bollen. Ben ook wel heel benieuwd hoe de familie TH nu ruikt Mijn god, dat is toch veeeeel te veeeeel!!!! Oh, bah. Maar ik rook eigenlijk erg weinig bij t kind. Ik kan niet geloven dat je er echt 3 bollen in moet doen.
oja en Its, ik wist helemaal niet dat je ging trouwen, maar je feestje klinkt super!

Vooral het uit eten gaan... drankje erbij en je goede vriendinnen. heerlijk lijkt me dat!

Geen gekke dingen gedaan? Ik zou zo bang zijn dat mn vriendinnen een stripper zouden huren of iets.

Ik zou echt in preutse shock raken, haha.
Poelepoelepoelepoes!
quote:heartwork schreef op 02 mei 2010 @ 23:50:

Die bollen. Dat onderste plaatje zijn knoflookteentjes.

Lekker lijkt me dat. knoflooksoep. Mag ik dat recept?:P

bedankt allemaal voor de knuffels en wijze woorden. Ik moet ook mezelf in bescherming nemen. Ik heb namelijk deze week een sollicitatiegesprek bij de boekenwinkel en de week daarop bij een hele leuke school! Tof he.

Ik wil me daar even op focussen en heb besloten deze week niet bij mijn schoonouders te gaan eten. Ik ben bang dat ik anders gemene dingen ga zeggen terwijl ik dat helemaal niet zou menen. (dat ze me even hadden kunnen waarschuwen, de situatie niet goed aanpakken). En het zou toch niets veranderen.

Zij zit met de gebakken peren, ik niet.

maar wat lees ik nou over nare woorden die gevallen zijn bij ratteke? Dat meen je toch niet? Weer met dat akelige mens?

Sterkte meid. Doe je best op je sollicitatie.

2 leraren van mijn stiefkinderen hebben iets tegen ze gezegd wat niet door de beugel kan. Daar moeten we na de vakantie een klacht tegen indienen.
Heartwork, de link heeft TH er bij gezet.

Slaap lekker Tetteraars! Ik ga plat.

Voor 12 uur, als ik niet nog het bed zou moeten opmaken...

(hebben jullie dat nou ook, dat het lijkt alsof er toch steeds weer een nieuwe smiley op de site bij staat?)
quote:Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 23:45:

Ik had het vanmiddag met K over die knoflooksoep. Dochter had het gehad bij een vriendinnetje. Maar nu lees ik dat recept en ik snap iets niet hoor. 3 bollen? Als in 3 van zulke

[afbeelding]

of 3 van zulke

[afbeelding]

Het ligt er maar net aan bij welk recept je kijkt. Ik zie nu al recepten staan met 15 tenen, 10 tenen..

Ik zou wel voor een gebonden soep gaan ipv heldere.

Mmm. krijg spontaan trek in soep!
Poelepoelepoelepoes!
Als ik ooit nog ga trouwen (denk-ut-niet) dan HOOP VERWACHT ik juist dat mijn vriendin een stripper regelt!!
quote:Splinter02 schreef op 02 mei 2010 @ 23:55:

Heartwork, de link heeft TH er bij gezet.

Slaap lekker Tetteraars! Ik ga plat.

Voor 12 uur, als ik niet nog het bed zou moeten opmaken...

[afbeelding]

(hebben jullie dat nou ook, dat het lijkt alsof er toch steeds weer een nieuwe smiley op de site bij staat?)

Haha, ik zat net dat recept te lezen op de ah-site!

trusten splintertje!
Poelepoelepoelepoes!
Truste voor wie al gaat slapen!!

Ik zit nog X factor te kijken
En toen klikte ik op versturen ipv bekijken, nou ja!

Palmboom: leuke foto van je kat in de stoel

Myleen, wat waardeloos dat je maar zo'n last houdt van hoofdpijn en aanverwante klachten. Maar je hebt ook wel van alles om je druk over te maken, dat helpt natuurlijk niet

Slofje, jij hebt ook al zo'n leuke schelerd

Babsjuh, ik ben nu bij jouw droeve verhaal over Zoë, ik had me ook niet eerder gerealiseerd dat ze nog zo jong was. Maar ik heb ergens later wel gezien dat je creatief bent geweest met kurk paardenlaars en dat ze zich nu weer wat gewoner kan gedragen.

Male, wat een lieve foto bij een droef bericht. Zelfs al hadden jullie hier al rekening mee gehouden, je houdt toch ook altijd een ietsepietsie hoop op een positiever bericht.

Anneke, ik wist eigenlijk niet of ik jouw verhaal al eerder had gelezen. Ben helemaal onder de indruk, ook omdat je het zo weloverwogen vertelt. voor jou!

Pilous, ik word helemaal blij van jouw verhalen over pulletje

Olijfje: jouw brief gaat zeker knallen! En moest erg lachen om jouw verhaal over Olief op Ko-dag. Heeft ie nog wel genoten van de hamburgers?

Delphi: ik heb ook meer gesogt dan gestudeerd vandaag....zou je dan toch mijn alter ego zijn

Iemand heeft me nog getipt over schildklierproblemen bij katten: thks!! Ik heb al veel gelezen en het pillen geven gaat redelijk soepel (ben bang om te vroeg te juichen en ga zaterdag ook nog op vakantie, erg lastig).

En dan gamen: ik doe er niet aan mee uit angst dan nooit meer achter de comp vandaan te komen. Hooguit een paar spelletje patience of sudoku om over een dood punt heen te komen.
Slaap lekker voor wie gaat slapen en Ratteke, succes morgen!
quote:Ratteke schreef op 02 mei 2010 @ 23:54:

[...]

Sterkte meid. Doe je best op je sollicitatie.

2 leraren van mijn stiefkinderen hebben iets tegen ze gezegd wat niet door de beugel kan. Daar moeten we na de vakantie een klacht tegen indienen.

Oh!

Zeker een klacht indienen!

Ik heb vorig jaar op mijn LIO (afstudeerstage in het onderwijs) een klacht ingediend tegen een collega, wat uiteraard niet in dank werd afgenomen. Heel proces was dat nog.

maar dat zal uiteraard anders zijn gezien jullie de ouders zijn.

Wij moesten allemaal op remedial teaching (dat is het goede woord niet).. -in ieder geval dialoogtraining en weet ik het wat nog meer. Nutteloos in ieder geval, want hij bleef een bepaalde groep discrimineren.
Poelepoelepoelepoes!
Ik ook, Bieb. Had jij het vrijdagavond ook al gemist?
quote:delphicat schreef op 03 mei 2010 @ 00:01:

Ik ook, Bieb. Had jij het vrijdagavond ook al gemist? Ja gek hé
Babs,doe je nog een fotootje van de nieuwe outfit van Zoë ?

Ben wel heel erg benieuwd!
En dan nog even over de knoflooksoep .

Drie bollen: check!

Geur in huis: meneer TH kwam gisteren om half 1 de trap af met de vraag of ik niet toevallig een milieuwet aan het overtreden was want het rook wel tamelijk sterk ja. Maar dat was dus alleen tijdens het poffen van die knoflook (heb vandaag wel de over schoon gemaakt ).

Toen ik de soep zelf ging maken viel het reuze mee en het werd een lekker zachte en romige soep dankzij die 375 ml slagroom . Aan tafel zei mijn schoonzus dat ze niet bedacht zou hebben dat het knoflooksoep was.

O ja, 1 tip: je eet van deze hoeveelheid met 6 personen een leuke kom soep als onderdeel van een menuutje. Maar grote eters komen tekort.
quote:biebelie schreef op 02 mei 2010 @ 23:56:

Als ik ooit nog ga trouwen (denk-ut-niet) dan HOOP VERWACHT ik juist dat mijn vriendin een stripper regelt!!

Ik had bij jou niets anders verwacht natuurlijk.

Ondeugend meisje van me :D

Poelepoelepoelepoes!
trusten ladies!
Poelepoelepoelepoes!
quote:heartwork schreef op 03 mei 2010 @ 00:00:

[...]

Oh!

Zeker een klacht indienen!

Ik heb vorig jaar op mijn LIO (afstudeerstage in het onderwijs) een klacht ingediend tegen een collega, wat uiteraard niet in dank werd afgenomen. Heel proces was dat nog.

maar dat zal uiteraard anders zijn gezien jullie de ouders zijn.

Wij moesten allemaal op remedial teaching en weet ik het wat nog meer. Nutteloos in ieder geval, want hij bleef een bepaalde groep discrimineren.Ik kan natuurlijk geen namen noemen maar ik was vorig jaar op een school met voornamelijk "zwarte" (ik kan op dit tijdstip helaas geen betere term bedenken, vandaar dit zwaktebod) kinderen, waar de docent tegen ons (wij waren er als onderzoekers naar begrijpend lezen) zei dat het toch allemaal niet zoveel nut had om voor dit slag extra inspanningen te doen. Uiteraard fluisterend, maar wel in het lokaal. Wij waren met stomheid geslagen, ik twijfelde zelfs of ik het goed had gehoord en na afloop bleek dat we allemaal hetzelfde hadden gehoord. Geen actie ondernomen, maar ik kan me er nu nog kwaad om maken.
Echt waar TH ?

Wat belachelijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven