Tetterettes, tetter hier lekker door.

27-04-2010 11:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Vorige kletsdeel van de Tetterettes
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Biiieeeeeebs!!! was dat nou?
Als mooie ogen reageert op mn sms dan hé....

Tja...ik denk dat hij wel doorheeft hoe de vork in de steel zit,hij wou vrijdags gelijk wat afspreken voor de dag erna en toen heb ik de boot afgehouden en ook gezegd dat ik in een lastig parket zit met ex in huis.

Dat ik wel vrij ben maar me nog niet vrij voel enzo..

Maar woonplaats is klein en er wordt zoveel gekletst.

Ze kennen elkaar niet trouwens..dat scheelt..
Nee, gek eigenlijk, heb geen erge bibbers. Ik zie het allemaal wel.

Hahaha Bieb, ouwe puberT Wát stond er in dat smsje (misschien is mooie ogen gelijk ter aarde gestort en kan 'ie daarom niet terug smsen???)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hah,vast niet..

Ik zal het even hier neer zetten en dan kunnen jullie keuren..

haal ik het daarna weer weg.

********************************* Biebelie[/i]

Dat dus....maar dan mijn echte naam hé
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 04-05-2010 13:31
Reden: en weer weg..
% gewijzigd
Sms terug!!! oehjee....
Zo wat een postings weer. Bieb, mooie ogen was toch een beetje dom zei je? Misschien weet hij niet hoe hij die smsjes moet lezen of is hij nu bezig een smsje terug te schrijven, .

Wel heavy die haptonoom dat er zoveel naar boven komt. Misschien prettig voor jezelf dat je even wat opschrijft voor jezelf?

Olijfje, ja daar zou ik wel blij mee zijn, opsturen mag, of je komt toch ook naar de (onze) meet? Dan kan het ook, lief dat je meedenkt.

Vandaag moest je toch die slaappolie weer bellen? Wat zeiden ze?

En ik vind het positief hoor dat je alle spullen donderdag mag meenemen en dat jullie ernaar kijken. Volgens mij nemen ze het wel serieus.

TH nog even sterkte, ja 20 jaar zegt niets, kan het ook een keer onweren. Alles nu weer goed of duurt het iets langer? Jij komt toch ook op onze meet?

Babs, sterkte, ik weet in deze niet wat het beste is, maar zo is ook niet goed, dat is gewoon zeker. Hoop dat er een oplossing komt.

Ja verder is Bo een aparteling. Ik baal dat hij zo schoon is dat hij eigenlijk niet wil op een bak waar een ander op is geweest. Daarom lijkt die rolbak mij zo goed. Boven heb ik een megabak, waar er wel 2 tegelijk in kunnen. Hij gaat altijd gelijk met mij (ik naar de wc) en hij naar de bak. Bij het grit van AH zit een geurtje in wat hij niet lekker vindt. Ik vind zijn gedrag gister en vandaag zo erg dat ik er sjaggie om was. Want op de gang gaat hij tegen de glazen deur staan en verder janken dat hij weer in de huiskamer wilt. Na een paar uur mocht hij weer binnen, dan gedraagt hij zich weer even en dan gaat hij weer. Ja ik wacht nog 1 maand af, en dan wil ik echt een andere bak. Want anders koop ik geen klontvormige meer want dat is dan alleen maar duurder. Hij slaapt nu gelukkig even dus over een uurtje ga ik even troep halen.
Ik zou oppassen tot je ex nog in huis woont, of denk je niet dat ex ontploft als hij erachter komt. Dat is het niet waard dat je straks nog meer ellende hebt.
Ja is ook zo....

maar weet ook niet of mooie ogen verder wat wil hoor
olijf, ik ben benieuwd vrijdag. Wel goed dat je al je spullen van het vorige gesprek mag meenemen. Misschien kan zij wat doen

Babs, succes bij de dierenarts

Biebs, wat een verdriet kan er dan uitkomen he. Ik hoop wel dat het je wat gaat helpen. wat smste bruinoog? Ik ben niet nieuwsgierig hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lange sms van hem...maar weet niet wat hij nou wil.

Hmmm,kweet niet..
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 04-05-2010 15:51
Reden: en weer weg..
% gewijzigd
En Babs,wat fijn dat deze dierenarts iig wil kijken naar eerst even symptoom bestrijding en daarna de oorzaak!

Dat geeft weer goede moed!!
Ha Biebs, en WAT heeft bruinoog teruggestuurd?? (vergeet je niet jouw smsje hier weg te halen, ik help je maar even herinneren voordat je het weer vergeet )

MV, is goed, dan neem ik het mee naar de meet. Mocht ik nou door onvoorzien gedoe toch niet kunnen komen, dan stuur ik het alsnog naar je op ok?

Ik ben ook wel erg benieuwd naar donderdag, vind het ook positief hoe ze reageerde. Ze zei ook: bedenk wel dat de uitslag niet alleen gebaseerd is op het verslag van de verz.arts hè. Mijn oordeel telt ook mee.

Ik ga straks weer ff naar de sportschool en dan daarna weer lekker zonnebankie.
Zie vorige post Olijf..

(vond je mn sms te klef???)

quote:Ze zei ook: bedenk wel dat de uitslag niet alleen gebaseerd is op het verslag van de verz.arts hè. Mijn oordeel telt ook mee.En dat klinkt goed!!!!
Bieb, jouw sms was echt niet te klef hoor! Ik vond 'm vrolijk! En zijn sms terug is een typische mannen sms hoor (die zijn meestal nooit zo heel sterk in dat soort dingen) en hij wil je sowieso binnenkort weer zien, leuk toch??

Ik ga me alvast in mijn sportkleding hijsen anders zit ik hier over een uur nog.
Sport ze!!!

Ik moet eens even wat gaan eten.

De hele dag alleen nog maar koffie gehad,das nie goe
Bieb ik vond het ook een leuke sms. Maar het zegt natuurlijk wel wat dat je zijn nummer via google hebt gevonden

Ja had je moeilijk aan ex kunnen vragen natuurlijk.

Ik ben blij dat ik nog niet gedweild heb hier want dochterlief was net lekker de mandarijnenpartjes aan het instampen en uitvegen over de grond.

Ik ben blij dat ik er maar 1 heb. Ook al klinkt die Bo ook behoorlijk als een kind Myleen.
o ja donderdag, ik ben een beetje de kluts kwijt door al die vrije dagen. Voor mij is het al woensdag. Sport ze olijf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja maar dat heb ik hem niet aan zijn neus gehangen van dat nummer
Ik ben er nog. Net belde steungroep nog ff.

Ik moet ook nog even iets eten want met een lege maag is het niet zo lekker sporten. Nee hoor, ik heb geen last van sport-uitstelgedrag

Nou ja, het is best leuk om te doen hoor en zonnebank vergoedt ook een hoop. En altijd ff lekker kletsen met een koppie thee daarna aan de bar.
En...wat zei die man/vrouw van de steungroep?

Oo en zonnebank heb ik ook wel erg zin aan zeg!
Nou Klets, ik had graag jouw mandarijnenvloer gehad. Bo had eerst grit uit zijn bak net eruit geschept voor de ingang, waren maar een paar korreltjes, en daarop zijn grote behoefte gedaan. Ik hoorde het toen hij erom heen ging schrapen op het parket. Dus ja, ik ga NU echt. Ik had net een email gehad waar ik op moest reageren. En als je bij hem kwaad wordt, rent hij snel naar je toe en gaat hij tegen je aan liggen of springt hij op je schoot. Bij 1 schreeuw doet hij dat al. Billenkoek vind hij alleen maar lekker dus dat is ook geen optie .

Ik kom straks nog even op hyves met een nieuwtje. Ik moet ook nog even langs de apotheek en supermarkt. En ik wil voor dodenherdenking op tijd thuis zijn. Supermarkten zijn hier gelukkig ook vroeg dicht hoor.
quote:mylenevalerie schreef op 04 mei 2010 @ 14:27:

En als je bij hem kwaad wordt, rent hij snel naar je toe en gaat hij tegen je aan liggen of springt hij op je schoot. Bij 1 schreeuw doet hij dat al. Billenkoek vind hij alleen maar lekker dus dat is ook geen optie

Ha, dit klinkt naar Puk. Die is trouwens ook wat vervelend de laatste dagen, zeikerig, klierig. Misschien moet 'ie binnenkort toch maar naar de ballenhakker. Hoewel Fido verder absoluut niet vervelend of gek op hem reageert maar misschien heeft Puk gewoon zelf last van hormonale kriebelarij ofzo.

MV, ben benieuwd naar je nieuwtje straks!

(kauw kauw..ff bolletje eten...slik)

Steungroep mevrouw gaf nog even wat punten aan die ik naar voren moet brengen (o.a. de verkeerde diagnosecode in de rapportage van verz.arts) en moet benadrukken (o.a. mijn bewezen forse slaapprobleem)

Slaappoli bel ik trouwens volgende week wel. Het is nu zo'n puinhoop qua slapen dat ik nu toch geen duidelijke update kan geven over hoe het nu gaat. Ben gisteren, omdat ik druk met brief bezig was, ook helemaal vergeten om mijn melatonine te nemen dus heb vannacht met een pam geronkt. Ik moet nu eerst weer een paar dagen goed mijn mela nemen enzo en dan eens kijken hoe het gaat.

Ik wou nog iets zeggen, maar dat heb ik vast met een hap bolletje doorgeslikt ofzo
Zo, nog een sigaretje en dan gane me!
Hey tetters, ik ben er ook en dank voor de lieve knuffels!

Moest eerst eens een broodje eten, na een rondje fysio, beetje shoppen en boodschappen. Op een lege maag forumt het toch minder . Sterker nog, op een lege maag komt er eigenlijk niks uit mijn handen . Had wel ontbeten, maar dat was al 3x verteerd inmiddels.

Even een egopost:

Ik schrijf misschien nog wel even iets uitgebreider elders, maar de ergste kou is gelukkig uit de lucht. We waren de laatste maanden een beetje te veel onze eigen levens aan het leiden en dat is niet goed natuurlijk. Gisteren een goed gesprek gehad (dat kunnen we gelukkig goed) en nu gaan we weer opbouwend verder. En a.s. zaterdag gaan we lekker een week op vakantie, dat komt op een heel goed moment.

Egomodus uit.

Ik ga een nieuw bericht openen om op jullie te reageren (kom ik misschien ook eens in de buurt van mijn eerste duizendtal ).
Ja, ik ben ook bij onze meet! Heb er al heel erg veel zin in

Mylene, Bo is echt een prinsje zeg! Kan me voorstellen dat je graag zo'n andere bak wilt, want wat een werk om elke dag de bak helemaal schoon te moeten maken en ook nog zijn favoriete korrels erin te moeten doen. Ik heb een vergelijkbaar sujet rondlopen. Wij doen altijd 's avonds de bakken en als Forest rond die tijd op de bak moet, steekt zijn neus in alle bakken om te ruiken of er nog 1 schoon genoeg is. Zo niet dan gaat ie een tijdje lopen klieren en als we daar niet vlot op reageren neemt ie wraak door zijn plas elders te doen . Dus tegenwoordig spoeden we ons snel naar hal en bijkeuken als meneer gaat klieren: scheelt weer extra opruimen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven