tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Slofje, van mij ook zo'n oemph , want die thuiszorg is ellende (sokken en onderbroeken strijken, hoe verzint een mens het ) maar geldzorgen, een keuken die blank staat en de voortdurende zorg om Streepy, dat is natuurlijk echt shit. Meeleesstand is alleszins begrijpelijk, maar spuien (we kennen geen ego hier) mag natuurlijk altijd. Ik hoop zo dat er weer een beetje licht komt voor je!

Enne Tonks, dat paleis zou ik van je overnemen, niks weggeven! Veel succes met de brieven, ook voor jou hoop ik zo dat er nu eens die echte baan uit voort komt
Bieb, leuke foto's! Ik zie wel waar ik volgend jaar mijn tentje op moet zetten: eieren en koffie, wat wil een mens nog meer als ontbijt . Mwah, misschien een paracetamolletje om de effecten van bier en mojito's weg te werken . En als het met dat douchen ook wel goed zit dan durf ik het wel aan.
quote:NymphadoraTonks schreef op 26 augustus 2010 @ 13:35:

Benodigdheden voor een thuiszorgbaan:

Verstand op nul.

Huishoudhandschoenen

Stratenboekje

Luisterboek

Regenpak

*Tiseenfasetiseenfasetiseenfasegedachte*

Ik vind de zorg eigenlijk wel heel leuk. Je hebt met heel veel verschillende mensen te maken, je bent veel buiten, je komt in heel veel verschillende huizen. Dat vind ik er weer heel leuk aan.Tonks
Tetters, ik ga me zo voorbereiden op de 2e dag, dit keer zonder zenuwen. Valt het op dat ik een twitterachtige mededeling doe om weer eens 4 op een remy te scoren .

Kom maar door met die beker!
Vroon, Beterschap!

En Cis ook met je bedorven bh worst,

Yuk!!

Naar van vriends allergie, ik heb echt geen tips meer.. Gelukkig hoef je de beslissing niet in 1 dag te nemen..

Its mensendieck, hoop dat jet snel terecht kunt en dat het helpt!!

Tonks, jij vind gewoon snel werk, en zo niet dan is er vast een oplossing!!

Naar van die auto en dat water..

En voor de rest blijf je weer zo positief klinken, hoe doe je dat toch?

Olijfje; fijn dat de operatie niet hoeft, hopelijk ben je lekker uitgeslapen!

Slof; dikke vette Alles tegelijk en ik snap helemaal dat je baalt!

Maar wat ik me nou afvraag hè? Thuiszorg is toch voor mensen die om de een of andere reden zelf hun huishouden niet kunnen runnen? of niet volledig? Als je iemand onderbroeken en sokken laat strijken, hoe hard heb je dan thuiszorg nodig?

TH; En Succes vandaag!

En lief ben jij!
Ik ben in etappes huishoudelijk aan het doen, wat is het vies benauwd, bahhhh!

Ik moet nog steeds bijlezen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik moet ook... maar ik heb zooooooo geen zin.....
hier regent het alleen kei en keihard, is zelfs koud

Nog steeds geen DHL

Ik mag maandag al naar de Mensendieck meneer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh das snel!

DHL komt bij mij altijd pakjes uit engeland brengen En die komt ook wel es laaaaat op de middag dus het kan nog!!!
Het is hier droog...

Net regende het zo hard dat het via de gootsteen weer omhoog kwam borrelen. Rook niet fris...
Oh gatsie, maar dan regent het echt heeeeeeel hard bij jullie, hier was dat vannacht, nu is het gewoon herfstig zeg maar..
Vriend postte een foto op twitter van overstromende wc. Heb je die gezien Bor?
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1412952.ece

Die foto van de wcpot heeft vriend vanmorgen gemaakt, staat gewoon in de volkskrant
jeeeeeeeeeeetje!! Echt? Bij jullie? Nope had ik niet gezien Wow!
Dat is hopelijk toch niet jouw wc? Jeetje, dan hebben we hier wel mazzel gehad. Het heeft wel geregend maar niet zo veel en niet zo hard. Toen ik vanmiddag naar de hapto liep regende het een beetje. Na een half uurtje was het al weer droog.

Hapto is ook afgelopen nu. Hoef niet meer heen, ik kan het nu zelf.

Net de aardappeltjes in de olie met zout, peper, knoflook en kruiden gezet. Straks de visjes in de olie en kruiden en dan de oven in. Ik ben heel benieuwd. Heb nog nooit zalm gemaakt...
Voor zover ik begrijp gelukkig op werk toch? (vergeet dat twitter steeds, terwijl ik het best leuk vind!)
Klinkt lekker Ratteke!

En wat goed van de hapto, dat je t nu zelf kunt
quote:borrie2 schreef op 26 augustus 2010 @ 15:02:

Slof; dikke vette Alles tegelijk en ik snap helemaal dat je baalt!

Maar wat ik me nou afvraag hè? Thuiszorg is toch voor mensen die om de een of andere reden zelf hun huishouden niet kunnen runnen? of niet volledig? Als je iemand onderbroeken en sokken laat strijken, hoe hard heb je dan thuiszorg nodig?

Dank meiden voor de

Tsja Borrie, strijken valt ook onder huishoudelijke taken en deze mevrouw kan door ziekte (naam vergeten) bijna niets meer en haar man heeft Parkinson. Triest hoor want volgens mij waren ze amper 60 en zijn bijna helemaal aan huis gebonden. Door haar ziekte kan ze amper nog zien en horen. Haar hobby was borduren, maar dat gaat niet meer. Man heeft computer, vissen en spoorbaan als hobby, maar haar dagen zijn lang en leeg

En dan zit ik verdorie wel eens te zeuren over mijn ouders! Die zijn 10 jaar ouder en staan nog volop in het leven. Mijn pa werkt zelfs nog op z'n 72-ste! En mijn moeder zorgt veel voor de kinderen van mijn (alleenstaande en werkende) zus.

Maar ja, het huis ziet er verder netjes en schoon uit, dus wat ik daar 6 uur per week moet doen, weet ik niet hoor. Nog schoner poetsen denk ik Hun vaste kracht is trouwens ziek (eigenlijk zwanger, maar door zwangerschap ziek).

Ik kreeg er vanmiddag trouwens nog 2 adresjes bij. Heb net maar ff mooi schema gemaakt op de PC . Ik moet dus die mensen zelf benaderen en inplannen, dus ik ga dat eens ff efficient aanpakken hehe, want het is allemaal in Doetinchem en reiskosten zitten er niet bij

Krijg jij trouwens reiskostenvergoeding Tonks?

Enne Borrie, krijg jij een konijnenmeisje erbij? Wat leuk. Maar wanneer wordt Janus dan ontbalt ?, want de eerste paar weken na ontballen moet je nog wel oppassen hoor! Of wil jij stiekum kleine Vlaampies?
Oh en Borrie: ik zag die foto van die 2 rooien. Is het de rechter? En staat links mamma? En hoe kom je er aan? Opvang?

Ben helemaal niet nieuwsgierig of zo hoor
quote:borrie2 schreef op 26 augustus 2010 @ 16:19:

jeeeeeeeeeeetje!! Echt? Bij jullie? Nope had ik niet gezien Wow!Neeheee! Op zijn werk, in Den Haag
[quote]NymphadoraTonks schreef op 26 augustus 2010 @ 13:35:

Benodigdheden voor een thuiszorgbaan:

Verstand op nul. CHECK

Huishoudhandschoenen CHECK

Stratenboekje CHECK

Luisterboek HEB IK NIET

Regenpak NIET NODIG

*Tiseenfasetiseenfasetiseenfasegedachte* DUBBEL CHECK

[/quote]

Vooral die laatste Tonks hou ik erin
Heb je wel een mp3speler Slof?
quote:Francisca_ schreef op 26 augustus 2010 @ 17:09:

Heb je wel een mp3speler Slof?Nee, heb ik niet. En weet je, die mensen willen ook vaak graag een praatje maken terwijl je aan het werk bent. Dat merkte ik vandaag heel duidelijk met die mevrouw. Dus ik heb zo'n ding niet echt nodig hoor.
Oh, oke... Anders kan je altijd nog dat nummer zingen van Brigitte Kaandorp, ik heb een heel zwaar leven

Of, André Hazes met Bloed, zweet en tranen
Maar Slof je bent er toch ook om de taken bij te houden? Niet om in een zwijnenstal te werken.

Ik vind het zelf eigenlijk niet zo prettig om in een vies huis te poetsen. Je weet gewoon niet waar je moet beginnen dan en je gaat niet weg uit een fris huis. Ik heb wel adressen gehad hoor waar je je suf kon poetsen maar er was geen beginnen aan. Er is zelfs wel eens geklaagd door een vervanger dat ik niet schoon zou maken Uiteindelijk heeft die mevrouw meer uren hulp gekregen maar ik zag het werk van die andere hulp ook niet terug. Dat was toevallig wel een hele leuke vrouw. Ik heb daar ooit eens de moed verzameld om de keukenkastjes uit te mesten (onder luid protest ) en toen vond ik een aantal verpakkingen nog uit mijn geboortejaar. Koffie zette ik daar liever zelf. Oh! Nog een tip. Als je wat te drinken krijgt, check altijd even op rare 'dingetjes' in je drinken. Sommige mensen laten pakken drinken staan tot in de eeuwigheid zeg maar...

Was er specifiek gevraagd om ook de sokken en ondergoed te strijken? Vaak krijg je namelijk gewoon de volle wasmand en strijk maar een eind heen. Vrij weinig mensen die het zelf voor je voorsorteren is mijn ervaring.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven